Gå til innhold

Positive ting du opplever og ser i hverdagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan være en del gøgg her på kg men denne tråden er for posetive ting en ser og opplever på en helt vanlig dag.

Jeg sto i kasse køen i går og opplevde at han foran meg som skulle til å betale kanskje hadde ødelagt eller mistet kortet sitt så han spør hun foran seg igjen som holder på å legge varene i pose om han kan vipse hun og at hun betaler, hun sier "ja så klart" og det vippses og betales og så har han kjøpt is så han spør både hun, kassemannen og meg om vi vil ha. Altså sånne type mennesker❤️ Både de som har guts til å spørre fremmede om enkel hjelp og by på is og folk som hjelper andre der det er behov for det..

Andre som har opplevd gode ting?

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarte å knuse mobilen for andre gang siden jul. Jeg bare gråt , var pisslei og sa at jeg er så klumsete og dum og ubrukelig og at ny skjerm er så ### dyrt. Jeg var forbanna på meg selv.

Jeg tenkte ikke mer over det dagen etterpå, annet enn at det var på tide å gå til butikken og bestille skjermreperasjon. Så sa samboeren min at han spanderer ny skjerm på to betingelser. At jeg slutter å kalle meg et dårlig menneske og at han kjøper med den sterkeste skjermbeskyttelsen butikken selger

• Liker 4
Skrevet

Fantastisk. ❤️ Det er ikke så mye som skal til for å glede andre i hverdagen. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En nabo hjalp meg med utearbeid, vi har ikke noe kontakt i utgangspunktet uten at det er et dårlig nabomiljø. Ble veldig glad for hjelp der og da.

Anonymkode: cdde7...da2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lånte tampong av en som jobbet på cafe, made my day🙂

Anonymkode: d807a...f8a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lånte tampong av en som jobbet på cafe, made my day🙂

Anonymkode: d807a...f8a

Hverdags helter indeed❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kiwi jeg pleier å handle på har bygget om og flytta på alt! Jeg finner ingenting og det gjør meg stressa og grinete. Før var det system på hvor ting stod, nå er det ikke det heller. Og umulig å se hva som er innover hyllene før du er der. Unødvendig å si at jeg i går var superstressa i en stappfull butikk. Bannet for meg selv og ei eldre dame kom bort og spurte hva jeg lette etter. Jeg sa det og hun pekte hvor jeg skulle. Før jeg fikk gått spurte hun meg om jeg hadde sett en ting hun ikke fant, og jeg pekte henne i riktig retning. 

Anonymkode: 6ae83...406

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var kaos på jobb i går og jeg rydda inn og hjalp en kollega 🥰Hun blei kjempe glad og satte pris på det 👌🌹

Var en annen kollega som hjalp meg i forhold til en pasient og sendte mld til en annen kollega uten at jeg visste om dette🌹🥰 Sa til han at jeg satte pris på at han sendte mld til hu kollegaen sånn at vi fikk svar 😍👌Han blei litt overrasket over at jeg takket han for hjelpen 🤩

Det gjør så lite å hjelpe andre og motsatt og det gir en god følelse når det ikke blir misforståelse 🥳🥰

Kjente at jeg trengte denne tråden 🥰🌹

Takk ts

Anonymkode: 53545...7db

• Liker 1
Skrevet

Fin tråd! 
Den beste positive overraskinga fekk eg då naboen min sin nye hund tydeligvis kjente meg att (etter berre å ha sett meg 1 gong), var SÅ glad og nesten nekta å gå frå meg. 😍 Klappehimmelen

• Liker 2
Skrevet

Når ein kjem heim frå jobb kvar ettermiddag og idet eg kjører inn i oppkjørselen kjem alle hønene springande for å vere velkomstkomite. Alltid like kjekt, og sikkert like kjekt for dei sidan det av og til vankar noko matrestar som godbit😃🐓

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...