AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Del Skrevet 12. mai 2021 Ei på studiet mitt sa til meg i dag: "herregud, du har dritmye åreknuter". Jeg har ikke tenkt på det før. Jeg er ganske ung (23), er det åreknuter jeg har? Lurer plutselig på om jeg burde operere dette bort, eller om jeg bør la være å gå i shorts, hvis folk blir sjokkerte av det 😕 Plis ikke svar hvis du ikke har saklige tilbakemeldinger 🙏🏻 Anonymkode: 4c5a0...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #2 Del Skrevet 12. mai 2021 Ser ut som bare blodårer. Åreknuter stikker ut av huden. Litt vanskelig å se på bildet. Kjenned de klumpete ut? Anonymkode: 4dd05...032 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Del Skrevet 12. mai 2021 Vet ikke hva det er, men du har pene ben og skal selvsagt gå i shorts når enn du ønsker det 😊 Anonymkode: a381a...e88 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Del Skrevet 12. mai 2021 Ikke nødvendigvis. Kan være ei blodåre som ligger langt ute. Åreknuter er gjerne lenger nede på leggene, og noe klumpete. Legen ser det bedre enn oss og hun på studiet ditt. Anonymkode: 28a06...a44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #5 Del Skrevet 12. mai 2021 Ts her. Årene stiller ikke ut fra huden, og er ikke klumpete. Men de er veldig synlige. Har også veldig tydelige årer i lyskene, men ville ikke legge ut bilde av det, da. Anonymkode: 4c5a0...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillarguri Skrevet 12. mai 2021 #6 Del Skrevet 12. mai 2021 Jeg tror du bare har synlige blodårer. Hvis huden kjennes glatt og fin over disse stedene så er det blodårer. Hvis det kjennes litt knudrete og ujevnt, da kan det være åreknuter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #7 Del Skrevet 12. mai 2021 Jeg har også sånne bak knærne, og er ganske sikker på at det er åreknuter. Mange på farssiden av familie min har det. Jeg er forresten 25 og oppdaget mine for noen år siden, jeg tror ikke det er så veldig uvanlig å ha det når man er ung selv om det oftest er eldre mennesker som snakker om det. Jeg ville ikke stresset med det, du har kjempefine bein! Anonymkode: a555b...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #8 Del Skrevet 12. mai 2021 Du har tynn hud, ikke åreknuter. Anonymkode: 4dd05...032 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #9 Del Skrevet 12. mai 2021 Du har I hvertfall ikkje "dritmye" åreknuter, muligens du utvikler over tid men ser meir ut som blodårer. Anonymkode: e4730...c45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #10 Del Skrevet 12. mai 2021 Jeg sier som de andre. Om de ikke stikker ut, at du kan kjenne dem, så er det ikke åreknuter. Du har bare synlige blodårer, helt normalt! Og dritfrekt å kommentere andres bein i negativ retning, jeg kjenner jeg blir sur og oppgitt av folk. Du har flotte bein, gå i shorts og skjørt med stolthet! Anonymkode: 4afdb...3f5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #11 Del Skrevet 12. mai 2021 Takk for så mange svar. Ble veldig bekymret for at alle skal tenke det samme som hun på studiet mitt, og bli sjokkert i negativ forstand over hvordan det ser ut. Anonymkode: 4c5a0...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 12. mai 2021 #12 Del Skrevet 12. mai 2021 Nei, ser mest ut som tydelige blodårer. Åreknuter er når blodårene er knudrete/klumpete og ligger mer "utenpå" beinet. Dette (til venstre) er "dritmye åreknuter". Du har IKKE det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 12. mai 2021 #13 Del Skrevet 12. mai 2021 Blir så lei meg av å lese at du tenker du ikke kan gå i shorts... Hu på studiet ditt aner ikke hva hun snakker om, og det å kommentere andres kropp negativt er en uting. En ting er å si at du burde få sjekka det ut hos en lege, men en annen ting er å si det hu på studiet ditt sa. Gå i short, skjørt, kjole, NAKEN med stolthet! Beina dine er det ikke noe galt med! Så lenge du kan gå, stå og kjenne beina dine, så er alt OK 🙂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #14 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ei på studiet mitt sa til meg i dag: "herregud, du har dritmye åreknuter". Jeg har ikke tenkt på det før. Jeg er ganske ung (23), er det åreknuter jeg har? Lurer plutselig på om jeg burde operere dette bort, eller om jeg bør la være å gå i shorts, hvis folk blir sjokkerte av det 😕 Plis ikke svar hvis du ikke har saklige tilbakemeldinger 🙏🏻 Anonymkode: 4c5a0...1bf Det er blodårer. Still deg heller spørsmålet hvorfor denne kvinnen prøver å gjøre deg usikker på din egen kropp med slikt tull. Anonymkode: 36a7f...aae 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #15 Del Skrevet 12. mai 2021 Jeg har sånne synlige blodårer bak knærne (det er IKKE åreknuter!!), og jeg liker de. Den ene er en strek med et kvadrat i midten sånn her: ㅡㅁㅡ Og den er ekstra kul. 😍 Medstudenten din er ei drittkjerring. Hvorfor i helvete skulle hun si noe sånt om ikke for å trykke deg ned? Du har flotte bein, og jeg håper du ignorer dette og koser deg i shorts og skjørt i sommer. Mannen min synes blodårene mine er kjempesøte, det var han som påpekte at den ene var et kvadrat, han var fascinert. 🥰 Du har bare tynn hud, og en dårlig medstudent. ❤ Anonymkode: 95d96...489 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå