Gå til innhold

Familiefedre som kjøper sex

Anbefalte innlegg

Gjest RehabilitertIncel
Skrevet

Ahhh er det jeg alltid har sagt. At "perfekte" familiefedre er representert i gruppen sexkjøpere. Undersøkelse fra Sverige viser at 9.3% av svenske menn har kjøpt sex, mens tallet er 13% for menn i Norge

"2. Familiemannen: Småbarnsforelder og lykkelig gift. Forteller gjerne om barnas fotballtrening og grillfesten i nabolaget. Kjøper det han ikke får av kona si. Du som leser feirer sikkert 17. mai med ham og han er en kjempehyggelig mann som er opptatt av at han respekterer kvinner."

https://www.dagbladet.no/tema/fem-typer-som-kjoper-sex/73612559

Åssen føles det å vite at hver åttende kone egentlig er sammen med en sexkjøper? 

Er som jeg alltid har sagt; at det er ikke kun taperne som kjøper sex - det er menn fra alle samfunnslag og i forskjellige livssituasjoner.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror pappa har kjøpt sex. Jeg gidder ikke bry meg. I mine øyne er alle menn rasshøl uansett, så jeg blir ikke overrasket over at mange menn kjøper sex. Blir ikke engang overrasket når det viser seg at en mann er pedofil eller kriminell osv, jeg forventa det egentlig. 

Anonymkode: c482e...c91

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror pappa har kjøpt sex. Jeg gidder ikke bry meg. I mine øyne er alle menn rasshøl uansett, så jeg blir ikke overrasket over at mange menn kjøper sex. Blir ikke engang overrasket når det viser seg at en mann er pedofil eller kriminell osv, jeg forventa det egentlig. 

Oppdrar man sønnene sine med den holdningen så skaper man menn som du beskriver.

Anonymkode: 7b0e7...863

• Liker 1
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Oppdrar man sønnene sine med den holdningen så skaper man menn som du beskriver.

Anonymkode: 7b0e7...863

Jeg tror vedkommende er en kvinne, ikke en mann 😂

Skrevet
RehabilitertIncel skrev (40 minutter siden):

Er som jeg alltid har sagt; at det er ikke kun taperne som kjøper sex - det er menn fra alle samfunnslag og i forskjellige livssituasjoner.

Personlig, (fra en som kunne ønsket at han kunne løse noe med å kjøpe sex), anser jeg folk som kjøper sex som tapere uavhengig av hvilket samfunnslag eller livssituasjon de kommer fra.

Det å betale for å oppleve noe der hele poenget er at det er motivert av fysisk , kroppslig begjær, er ikke en vinner situasjon.

Mer Interesant er det at sex kjøpsloven har feilet så til de grader at den har ØKT aksepten for sexkjøp i Norge. DET er imponerende. (Selv om jeg var en av de som advarte mot det)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mange kjøper sex fordi de ikke får det de vil hjemme. Betaler du for det får du en blowjob når som helst, eller analsex hvis det er det du liker. Mange damer tror mannen er fornøyd så lenge han får tømt seg innimellom, men sannheten er nok at menn har lyster og ønsker som mange damer ikke er med på, og da er sexkjøp en enkel måte å få dette på. 

Anonymkode: 2f5ba...b92

Gjest RehabilitertIncel
Skrevet
32 minutter siden, Druid said:

Personlig, (fra en som kunne ønsket at han kunne løse noe med å kjøpe sex), anser jeg folk som kjøper sex som tapere uavhengig av hvilket samfunnslag eller livssituasjon de kommer fra.

Det å betale for å oppleve noe der hele poenget er at det er motivert av fysisk , kroppslig begjær, er ikke en vinner situasjon.

Mer Interesant er det at sex kjøpsloven har feilet så til de grader at den har ØKT aksepten for sexkjøp i Norge. DET er imponerende. (Selv om jeg var en av de som advarte mot det)

Mener det var en debatt rundt loven i midten av 2010 tallet. Og så kom det et bestillingsverk fra regjeringen som sa at den fungerte. Rapporten var av lav kvalitet og hadde masse mangler. Men politikerne stod ved sitt

Sexkjøp vil aldri bli tillatt i Norge igjen. Vi har for mange kvinnelige politkere i Norge til at dette vil bli en realitet. I mellomtiden bruker norske menn flere hundre millioner på utenlandske prostituerte 😂

Prosenteret og de prostituerte har også sagt at hverdagen deres har blitt verre. Men politikerne nekter. Eller rettere sagt; damene. 

Jeg er nysgjerrig. I listen over de fem gruppene som kjøpte prostituerte så var den første kategorien beskrevet slik: 

"1. Forretningsmannen: «Very busy man». Skal ta et fly om tre timer. Spør om man kan tenke seg å utføre jobben i baksetet i hans svarte taxi. «Vi har kjent hverandre lenge og han har sett det meste.»"

Anser du disse mennene som tapere? Altså de velger å jo kjøpe sex når de lett sikkert kunne fått tak i en dame fra Tinder. Er nysgjerrig på dine tanker rundt disse mennene :)

AnonymBruker
Skrevet

Bare 13%? Det tallet trur jeg egentlig er veldig mye høyere.

Jeg har selv kjøpt sex, men bare som single.

Anonymkode: 92c40...153

• Liker 3
Skrevet

Utifra et tilfeldig utvalg av dine tråder vil jeg gjette på at du ejakulerer hver gang en kvinne blir behandlet ræva.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gidder ikke bry meg. I mine øyne er alle menn rasshøl uansett, 

Når alle menn er rasshøl i dine øyne uansett, vil jeg påstå at du forhåndsdømmer og tar alle over en kam. Blir omtrent som at vi menn skulle sagt at alle kvinner er bitch eller hore. Det finnes kvinner som er bitch. Det finnes kvinner som er horer. Det finnes kvinner som er begge deler. Det betyr ikke at alle kvinner er det.  

I dine øyne er vi menn definert som rasshøl før du i det hele tatt har møtt oss. Hva slags holdning er det? Selvsagt er ikke alle menn rasshøl! De fleste menn kjøper ikke sex, de voldtar ikke kvinner og barn. De fleste av oss menn er faktisk snille, lojale, trofaste og omsorgsfulle. De fleste menn digger sex og de digger kvinner. Jeg også er en av dem. Digger kvinner og synes sex er fantastisk, men jeg kunne aldri ha kjøpt sex. 

Det kan virke som at du har vært ekstremt uheldig med dine mannlige bekjentskaper. Kanskje det er på tide å finne noen nye mannlige rollemodeller? Du burde i hvert fall endre på holdningene dine og slutte å definere alle menn på grunn av dine dårlige erfaringer.

Anonymkode: 12466...c05

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (59 minutter siden):

Mener det var en debatt rundt loven i midten av 2010 tallet. Og så kom det et bestillingsverk fra regjeringen som sa at den fungerte. Rapporten var av lav kvalitet og hadde masse mangler. Men politikerne stod ved sitt

Sexkjøp vil aldri bli tillatt i Norge igjen. Vi har for mange kvinnelige politkere i Norge til at dette vil bli en realitet. I mellomtiden bruker norske menn flere hundre millioner på utenlandske prostituerte 😂

Prosenteret og de prostituerte har også sagt at hverdagen deres har blitt verre. Men politikerne nekter. Eller rettere sagt; damene. 

Jeg er nysgjerrig. I listen over de fem gruppene som kjøpte prostituerte så var den første kategorien beskrevet slik: 

"1. Forretningsmannen: «Very busy man». Skal ta et fly om tre timer. Spør om man kan tenke seg å utføre jobben i baksetet i hans svarte taxi. «Vi har kjent hverandre lenge og han har sett det meste.»"

Anser du disse mennene som tapere? Altså de velger å jo kjøpe sex når de lett sikkert kunne fått tak i en dame fra Tinder. Er nysgjerrig på dine tanker rundt disse mennene :)

Sexkjøpsloven ble endret i 2009. Da ble det forbudt å kjøpe sex, men ikke forbudt å selge. Om den har hjulpet jentene slik intensjonen var, kan sikkert diskuteres. Den fjernet det meste av gateprostitusjonen, men mye av den flyttet seg bare "under jorda". De gateprostituerte ble raskt erstattet av utenlandske jenter smuglet inn i Norge med et håp om et bedre liv. I istedenfor må de selge kroppen sin og betale det de tjener til en eller annen hallik.

For noen har sikkert loven hjulpet, men jeg er ikke sikker på om den virker etter intensjonen.

Har snakket med flere som har jobbet og jobber med å hjelpe disse som selger sex. De sier at "kundelistene" dere inneholder alt fra vanlige menn til direktører, dommere, politi, politikere, advokater osv.

Hvorfor noen kjøper sex? Det har jeg også lurt på. Det kan være for å få tilfredstilt noe de ikke får hjemme. Det kan være spenning eller at det er den eneste måten de får sex på. Alternativene er mange. Noen av dem er nok tapere, men ikke alle. Definitivt ikke alle.

Prostitusjon er verdens eldste yrke sies det. Er ikke sikker på om vi noen gang vil bli kvitt det. Jeg vet ikke, men det kan faktisk  hende at lovlige bordeller hvor Politiet og Staten kan ha bedre kontroll, hadde beskyttet jentene bedre. Gutta også faktisk. Det finnes menn som selger sex også.

Diskusjonen for eller mot sexkjøpsloven vil nok aldri avslutte.

Heldigvis finnes det et flertall av menn der ute som ikke kjøper sex og de behandler kvinner på en god måte. 

AnonymBruker
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (3 timer siden):

Åssen føles det å vite at hver åttende kone egentlig er sammen med en sexkjøper?

Åssen føles det for deg å vite dette, TS? Du høres skadefro ut og temaet opptar deg tydeligvis siden du lager en tråd om saken. Hvorfor bryr du deg så mye om akkurat dette?

Anonymkode: 1c175...bc5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror mange kjøper sex fordi de ikke får det de vil hjemme. Betaler du for det får du en blowjob når som helst, eller analsex hvis det er det du liker. Mange damer tror mannen er fornøyd så lenge han får tømt seg innimellom, men sannheten er nok at menn har lyster og ønsker som mange damer ikke er med på, og da er sexkjøp en enkel måte å få dette på. 

Anonymkode: 2f5ba...b92

Det gjelder nok noen menn, ikke alle. Både kvinner og menn har seksuelle fantasier som kun forblir fantasier. Det er ikke alt man må virkeliggjøre for en hver pris. 

En jeg snakket med for en del år siden, sa følgende når det var snakk om menn og sex: "Svært få menn stopper på en kiosk for å spise pølse i brød når han vet at han får livretten sin hjemme". Så finnes det selvsagt de som aldri blir mette og som alltid må strekke strikken litt lenger. 

De fleste av oss (menn) er snille, lojale, omsorgsfulle og trofaste. De fleste av oss behandler kvinner med respekt og likeverd. Heldigvis.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (3 timer siden):

Jeg tror vedkommende er en kvinne, ikke en mann 😂

Kan jo hende at hun har brødre....😉

Gjest RehabilitertIncel
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Sexkjøpsloven ble endret i 2009. Da ble det forbudt å kjøpe sex, men ikke forbudt å selge. Om den har hjulpet jentene slik intensjonen var, kan sikkert diskuteres. Den fjernet det meste av gateprostitusjonen, men mye av den flyttet seg bare "under jorda". De gateprostituerte ble raskt erstattet av utenlandske jenter smuglet inn i Norge med et håp om et bedre liv. I istedenfor må de selge kroppen sin og betale det de tjener til en eller annen hallik.

For noen har sikkert loven hjulpet, men jeg er ikke sikker på om den virker etter intensjonen.

Har snakket med flere som har jobbet og jobber med å hjelpe disse som selger sex. De sier at "kundelistene" dere inneholder alt fra vanlige menn til direktører, dommere, politi, politikere, advokater osv.

Hvorfor noen kjøper sex? Det har jeg også lurt på. Det kan være for å få tilfredstilt noe de ikke får hjemme. Det kan være spenning eller at det er den eneste måten de får sex på. Alternativene er mange. Noen av dem er nok tapere, men ikke alle. Definitivt ikke alle.

Prostitusjon er verdens eldste yrke sies det. Er ikke sikker på om vi noen gang vil bli kvitt det. Jeg vet ikke, men det kan faktisk  hende at lovlige bordeller hvor Politiet og Staten kan ha bedre kontroll, hadde beskyttet jentene bedre. Gutta også faktisk. Det finnes menn som selger sex også.

Diskusjonen for eller mot sexkjøpsloven vil nok aldri avslutte.

Heldigvis finnes det et flertall av menn der ute som ikke kjøper sex og de behandler kvinner på en god måte. 

Enig i at statlige bordeller er veien å gå. 

De aller fleste behandler prostituerte i den 1 verden bra. Man har noen unntak av og til med psykisk ustabile og voldelige menn, men de er ikke normen.

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Åssen føles det for deg å vite dette, TS? Du høres skadefro ut og temaet opptar deg tydeligvis siden du lager en tråd om saken. Hvorfor bryr du deg så mye om akkurat dette?

Anonymkode: 1c175...bc5

Nei jeg må jo flire litt da. Normen på dette forumet er at damer aldri ville datet eller blitt sammen med en som kjøper sex. De som kjøper sex er visstnok bunnslammet her i verden.

Så kommer funn at 1 av 8 koner i Norge har en mann som kjøper sex. Da må jeg jo flire litt over det hele

Faktisk tror jeg tallet er langt høyere. Sexkjøp er som utroskap for kvinner. Det er hemmeligheter menn tar med seg ned i graven, akkurat som kvinner og utroskap.

AnonymBruker
Skrevet

Menn må knulle.

Koste hva det koste vil.

Anonymkode: 927ec...652

Gjest RehabilitertIncel
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Menn må knulle.

Koste hva det koste vil.

Anonymkode: 927ec...652

184131523_10157629572222134_2279775043237740788_n.thumb.jpg.8e2e111a80145419f6ddf844e5bfa35c.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er de fem typene sexkjøpere? Står det noe om det finnes kvinner som kjøper prostituerte? 

Anonymkode: 53005...6ec

AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne så tror jeg menn ser på å kjøpe sex litt som å gå på restaurant. Selv om man har masse god mat hjemme er det kjekt og forfriskende i det kjedsommelige hverdagslivet å spise mat ute en gang i blant og ikke bare lage mat hjemme. Tror ikke de legger så mye mer i det enn det. 

Anonymkode: 46392...cb9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når alle menn er rasshøl i dine øyne uansett, vil jeg påstå at du forhåndsdømmer og tar alle over en kam. Blir omtrent som at vi menn skulle sagt at alle kvinner er bitch eller hore. Det finnes kvinner som er bitch. Det finnes kvinner som er horer. Det finnes kvinner som er begge deler. Det betyr ikke at alle kvinner er det.  

I dine øyne er vi menn definert som rasshøl før du i det hele tatt har møtt oss. Hva slags holdning er det? Selvsagt er ikke alle menn rasshøl! De fleste menn kjøper ikke sex, de voldtar ikke kvinner og barn. De fleste av oss menn er faktisk snille, lojale, trofaste og omsorgsfulle. De fleste menn digger sex og de digger kvinner. Jeg også er en av dem. Digger kvinner og synes sex er fantastisk, men jeg kunne aldri ha kjøpt sex. 

Det kan virke som at du har vært ekstremt uheldig med dine mannlige bekjentskaper. Kanskje det er på tide å finne noen nye mannlige rollemodeller? Du burde i hvert fall endre på holdningene dine og slutte å definere alle menn på grunn av dine dårlige erfaringer.

De fleste av dere er ikke snille, lojale, trofaste eller omsorgsfulle, nei. Da hadde ikke nesten alle kvinner opplevd å bli såret og bedratt. Menn og kvinner er vilt forskjellige, og menn styres i stor grad av seksuell lyst og alle verdier forsvinner så snart de står ovenfor en fristelse. Nei, faen heller... 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...