Gå til innhold

Er det noen jenter som synes...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som synes det er greit/ok eller opphissende at en mann kommer på brystene?

Jeg tenner voldsomt på dette, men er litt redd for å spørre kjærsten om det er greit. Tror du hun vil synes det er ekkelt? Det er jo mange menn som tenner på å komme i ansiktet, men dette er vel litt mer "anstendig"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du - synes du skal spørre kjæresten din om dette jeg. Ikke oss - vi vet ikke hva kjæresten din liker.

Noen jenter liker det - andre ikke.

Lykke til ;)

Skrevet

Synes det er pes nok at klisset havner inni meg, om jeg ikke skal få det utover hele kroppen også :P

Skrevet

Syns også du skal spør jenta di om det!

jeg syns det er deilig det som typen syns er deilig jeg! ingen problemer med å få det i ansiktet eller noe annet sted på kroppen! bare jeg har tilgang til dusj da.. :)

Skrevet

Det er jo bare å spørre det. Om hun synes det er ok. Jeg har ikke noe imot det bare han tørker det bort etterpå. ;)

Skrevet

min erfaring er at de fleste jenter ikke har noe i mot det

Skrevet

Jeg lar ham sprute akkurat der han har lyst. Spennende og opphissende å la ham gjøre som han vil - å bare være "objektet" hans. Og så har jeg lært ham at han må slikke opp etter seg hvis jeg ønsker det. Det hadde han problemer med å takle i begynnelsen, men nå tror jeg han liker det like mye som jeg.

Skrevet

Jeg synes det er ekkelt, og jeg føler at jeg må :kvalm: når jeg tenker på det.

-Miriam

Skrevet

Jeg tenner ikke på det, men det er ikke noe problem for meg. Hvis kjæresten min vil komme på brystene mine, må han gjerne gjøre det.

Skrevet

Hva alt man skal spørre om!

Er vel bare å sprute i vei! Bryster er ikke ansiktet, og det er ikke verre enn at du henter papir og tørker det opp etterpå.

Dessuten vil hun vite en stund i forveien hvor du har tenkt å komme (du sikter vel?) så hun har god tid til å si fra.

Skrevet
Hva alt man skal spørre om!

Er vel bare å sprute i vei! .

Når det gjelder sex, så skal man spørre om hva som er greit. Det er ikke bare å ta seg til rette. Naturligvis kan man spørre om alt, men man skal spørre!

Skrevet

Selv synes jeg det er deilig å få det på brystene og gni det utover meg selv samtidig. Varmt :sjarmor:

Skrevet

Nei, jeg ville ikke ha likt at ekkelet kom ut noe sted utenpå kroppen min.

Ikke ansiktet, bryster eller andre steder, nei.

Skrevet

Nei nei nei... ikke alt det gørret utover, og sååååå godt å kjenne spruten inni!!!!!!!!! :sjenert:

Skrevet

Jeg vil helst ha det andre steder. hehe

Men seksualpartneren min liker å sprute utover mage/brystene. synes det er litt ekkelt jeg...

Eh, jeg utbrøt en gang "hva i h.. er det du gjør!?" Stakkars fyren, ble vel litt turn-off det.

Skrevet (endret)
Når det gjelder sex, så skal man spørre om hva som er greit. Det er ikke bare å ta seg til rette. Naturligvis kan man spørre om alt, men man skal spørre!

Jo, men herregud, det er snakk om en uskyldig sprut på puppene - ikke en facial eller å få kjørt pikken opp i rompa.

Er overrasket over hvor mange som reagerer på dette her. Tror jeg må ha sprutet på alle damer jeg har vært med de siste 15 årene(puppe/rompe), og ingen har reagert negativt.

Endret av Derrier
Skrevet
Jo, men herregud, det er snakk om en uskyldig sprut på puppene - ikke en facial eller å få kjørt pikken opp i rompa.

Er overrasket over hvor mange som reagerer på dette her. Tror jeg må ha sprutet på alle damer jeg har vært med de siste 15 årene(puppe/rompe), og ingen har reagert negativt.

Dersom du leser det folk har skrevet oppover her, så ser du at ganske mange ikke liker dette, og ville ha reagert på det. Er det da så himla vanskelig å spørre om det er greit først, slik at det er avklart? Om man spør, så viser man at man har respekt for dama si, og for at ho skal ha en like god opplevelse av det som man selv vil ha.

Skrevet
Dersom du leser det folk har skrevet oppover her, så ser du at ganske mange ikke liker dette, og ville ha reagert på det. Er det da så himla vanskelig å spørre om det er greit først, slik at det er avklart? Om man spør, så viser man at man har respekt for dama si, og for at ho skal ha en like god opplevelse av det som man selv vil ha.

For å være ærlig, så tør jeg ikke tenke på hva alt annet de reagerer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...