AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #21 Skrevet 13. mai 2021 17 hours ago, intexus40 said: Er det scoren på Iq og sosial intelligens du alltid henviser til eller ? Du fremstår bare pinlig og barnslig. Han bare troller. Ingen med stor penis har et sykelig behov for å skryte. "Big Dick Energy" er et velkjent fenomen, og er diametralt motsatt av hva denne person skinner av. Usikkerhet. De som er virkelig store vet at pikken snakker for seg selv, og man trenger ikke vise seg frem på et forum. Alt snakket om 23/18 er nok en fantasi han prøver å leve ut. Anonymkode: 59946...ccc
Dionysos 53 Skrevet 14. mai 2021 #22 Skrevet 14. mai 2021 Det har aldri vært noe problem hos oss. Hvor stor dildo hun putter inn i kroppen sin er hennes sak.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #23 Skrevet 15. mai 2021 Nei ikke noe problem det. Jeg har prøvd å kjøpe store dildoer og penishylser til henne, men hun foretrekker kuken min og syns den er mere enn stor nok. Men noen ganger får jeg bruke de på henne etter å slikket henne lenge. Elsker å få fylle henne opp med de. Bare synd det ikke er oftere😋 Blir faktigst mere kåt av å fylle henne opp med store leketøy enn å pule henne selv. Lyst å fiste henne også. Anonymkode: e1b6c...ffa 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå