Gå til innhold

Hvorfor vil jenter bare være venner med normale menn (snille menn)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sies det i debatten og i samfunnet at alle jenter er forskjellige når det kommer til deres smak av gutter, mens i virkeligheten tiltrekkes de av klassiske bad-boys/spontane alfamenn, mens snille gutter/normale menn blir friend-zona etter litt flørting/dating. Etter noen år når de har latt seg bli dårlig behandlet av en alfahann med utroskap osv så kan man lese tråder som "Hvorfor er alle menn....bla bla bla"? Hvorfor vil ikke dere jenter bare innrømme det en gang for alle: Dere vil alle ha en bad-boy, og være venner med den normale mannen. Kom igjen', på et anonymt nettforum, hva er det værste som kan skje?

Anonymkode: 319d8...7b8

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner du ikke så mange?

Anonymkode: 5949a...2dc

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kjenner du ikke så mange?

Jeg kjenner mange menn og damer, tror fortsatt jeg har tilgode å møte en dame som ikke vil ha en bad-boy....

• Liker 2
Skrevet

Greit nokk at jeg da jeg var 18 synes det var spennende med gutter som var litt ville. 

10 år senere, ikke det samme i det hele tatt. Jeg vil ha en mann som først og fremst er snill og har litt humor. 

• Liker 11
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor sies det i debatten og i samfunnet at alle jenter er forskjellige når det kommer til deres smak av gutter, mens i virkeligheten tiltrekkes de av klassiske bad-boys/spontane alfamenn, mens snille gutter/normale menn blir friend-zona etter litt flørting/dating. Etter noen år når de har latt seg bli dårlig behandlet av en alfahann med utroskap osv så kan man lese tråder som "Hvorfor er alle menn....bla bla bla"? Hvorfor vil ikke dere jenter bare innrømme det en gang for alle: Dere vil alle ha en bad-boy, og være venner med den normale mannen. Kom igjen', på et anonymt nettforum, hva er det værste som kan skje?

Så du ønsker at kvinner skal lyve, for at du skal få en bekreftelse på dine fordommer? 

Endret av Hannabanna
  • Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kjenner mange menn og damer, tror fortsatt jeg har tilgode å møte en dame som ikke vil ha en bad-boy....

Det høres rart ut siden det kryr av damer som IKKE vil ha en såkalt "badboy".

• Liker 28
Skrevet

Ingen av venninnene mine er sammen med noen som kan klassifiseres som bad boy. Alle har funnet normale oppegående og snille menn som de trives med å være sammen med og som stiller opp som familiefar. Jo, forresten. En av dem snuser. Skikkelig bad boy! 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Hannabanna said:

Greit nokk at jeg da jeg var 18 synes det var spennende med gutter som var litt ville. 

10 år senere, ikke det samme i det hele tatt. Jeg vil ha en mann som først og fremst er snill og har litt humor. 

Inntil du innser at han er dørgende kjedelig og ikke gir deg spenning og begjær i hverdagen.

Anonymkode: e9c38...447

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker bad boys og litt slemme menn. Nå er jeg heller ikke på jakt etter forhold eller å temme en sånn mann, men de er bedre å ha sex med og relasjonsmessig passer det meg best. Ender ikke opp såra så lenge jeg ikke gir dem makt til å såre meg. Jeg kommer heller ikke å klager etterpå om det skulle skje, for jeg visste jo tross alt ha jeg gikk til. 

Grunnen er for øvrig ganske enkel. De er mer spennende. Mer kompliserte. Sexen skuffer aldri, som oftest fordi de er selvsikre, åpen til sinns og viser stort begjær. Det er iallfall min erfaring. Har vært med snille menn også, og sexen var både dårlig og kjedelig, livet var kjedelig, alt var fælt. 

Nå skal det sies at med slemme menn mener jeg ikke menn som slår kvinner og behandler dem dårlig. De er gjerne samfunnets outcast og misforståtte. Jeg har ikke blitt behandlet dårlig av denne typen menn, tvert imot. Problemene oppstår når jeg får følelser og han ikke har det - da er det bare å trekke seg unna igjen. 

Anonymkode: fdd46...ba6

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Inntil du innser at han er dørgende kjedelig og ikke gir deg spenning og begjær i hverdagen.

Anonymkode: e9c38...447

Nope. Det er bullshit. Men du er bare ute etter en grunn til å synes synd på deg selv her virker det som. Heldigvis har mange av mine venninner det du kaller dørgende kjedelig menn og det er jeg veldig glad for. 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det kommer jo an på hvilken relasjon man ønsker. Om man vil ha et stabilt og trygt forhold, og få barn med en bad boy, så er man litt ute å kjøre tenker jeg og ikke særlig virkelighetsorientert. I slike relasjoner fungerer ikke de slemme gutta med mindre de "temmes", og det skal ikke bare en unge til for å fikse det.... 

Anonymkode: fdd46...ba6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg har aldri likt bad boys. Selv ikke i ungdomstiden. Er gift med en omsorgsfull og snill mann (på 17 året). Er veldig lykkelig. 
k44

Anonymkode: f122d...1a4

• Liker 14
Gjest TheCatLady
Skrevet

Vet ikke om du mener dette eller prøver å provosere, men here we go. Jeg har uansett lest dette noen ganger og antar at det er en unnskyldning noen menn skaper seg fordi de ikke har hellet med seg når det gjelder damer. 

Det er jo greit at noen kvinner, og gjerne når de er unge, er mer overfladiske og derfor går etter overfladiske ting eller er mer opptatt av å ha det gøy. Ikke så ulikt menn der altså, men det betyr ikke at normale menn blir friendzonet. De som blir friendzonet er menn som ikke klarer å vise at de er interessert av ulike grunner eller menn som etter avslag tilbyr seg å være venn fordi de håper at hun skal endre mening. 

At de mennene er så snille alltid er jeg ikke nødvendigvis enig. Konfliktsky og tafatt er ikke det samme som å være snill, men selvfølgelig finnes det mange snille menn der også. 

I tillegg vil det alltid være noen som har dårlige erfaringer med menn og det er nok disse man hører mest fra. Akkurat som man hører veldig mye fra alle de mennene som skriver "hvorfor er alle kvinner slik og sånn?". 

AnonymBruker
Skrevet

Dette hører man stadig fra såkalte incels. Men det er ikke sant. Både meg selv og mine venninner har funnet oss snille menn. Men snill er ikke det samme som sosialt klønete og desperat som enkelte incels tror.

Anonymkode: bde9a...d31

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Det er nettopp de mennene som kaller seg snille som viser seg å ikke være så snille. Ikke skyld på meg for at noen menn lyver og gir seg ut for å være en annen enn de er.

Anonymkode: f79c8...b76

• Liker 10
Skrevet

At han er snill bør jo være en selvfølge. Det betyr ikke at man dermed faller for alle menn som er snille. Det er mange ting som spiller inn, som f.eks fysisk tiltrekning, kompatible verdisyn, at han har god hygiene, osv.

Det å være snill er også et temmelig vidt begrep. De fleste vil ha en mann som behandler en selv (og andre mennesker) bra, men det er lite tiltrekkende med en som er selvutslettende og skal hjelpe alle med alt, helt uten tanke for seg selv, eller hvordan det går utover familiens tid sammen.

Jeg har flere mannlige venner som er akkurat passe snille, kjekke og morsomme, som jeg aldri har tenkt på som annet enn venner, fordi det ikke har vært noen fysisk tiltrekning eller romantiske følelser der. Det sier like lite om meg som det gjør om dem. Min gode venn er en annens "akkurat min type".

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Damer flest (ikke alle selvfølgelig) ønsker seg menn som ja...er mandige. Høyde, muskler og alfa, ikke tynne guttevalper på 170 som er redde for alt som er skummelt. Ta litt tak, mannfolk! Eller bygg i det minste litt muskler, det er vel ikke så vanskelig med litt proteinpulver og trening? 

Akkurat som at menn flest (igjen; ikke alle) ønsker seg feminine, slanke damer med store pupper.

Høyde og pupper er det vanskelig å gjøre noe med, men slanke damer og muskløse menn er egentlig ikke akkurat umulig. 

Anonymkode: 358f9...7a4

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke snille menn veldig slemme, samt bitre incels da? Det er det jeg har lært av KG i allefall

Anonymkode: 5e02e...aed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Damer flest (ikke alle selvfølgelig) ønsker seg menn som ja...er mandige. Høyde, muskler og alfa, ikke tynne guttevalper på 170 som er redde for alt som er skummelt. Ta litt tak, mannfolk! Eller bygg i det minste litt muskler, det er vel ikke så vanskelig med litt proteinpulver og trening? 

Akkurat som at menn flest (igjen; ikke alle) ønsker seg feminine, slanke damer med store pupper.

Høyde og pupper er det vanskelig å gjøre noe med, men slanke damer og muskløse menn er egentlig ikke akkurat umulig. 

Anonymkode: 358f9...7a4

Snakk for deg selv, da, herregud. 

Anonymkode: ab311...5b0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig vil ha en mann som lukter godt, jeg kan le sammen med og få meg til å føle meg trygg. En «bad boy» (kleint begrep) er ikke noe jeg ville gått for. 

Jeg må selvsagt synes han er tiltrekkende, men det handler ikke om høyde og vekt eller om han kjører motorsykkel. 

Anonymkode: ab311...5b0

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...