Gå til innhold

Hva er dine sminkerutiner? Rekkefølge og link til produkter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger tips

Anonymkode: 9493c...31c

Videoannonse
Annonse
Gjest Fnuggolina
Skrevet

Mja, lettere om du sier noe om hudtype og ønske :)

Hjelper ikke om jeg linker til mine favorittprodukter om du har annen hudtype :) 

Og er du kald eller varm? Vil du ha full øyensminke eller mer naturlig med fokus på base?

AnonymBruker
Skrevet

ikke vits å legge til link på hudsminke for du må uansett finne hvilke fargenyanse som passer din hud. Det andre kan du Google deg fram til.

Concealer - Mac pro studio et-eller-annet

foundation - pudder fra bare minerals

solpudder - fra tarte, selges ikke i norge

setting spray fra urban decay (får sminken til å se mindre tørr ut, anbefales ikke hvis du har fet hud)

Legger en tynn liner med en mørk brun, matt øyenskygge fra Mac, tror den heter espresso eller noe sånt

fyller forsiktig inn brynene med en brynspenn fra art deco så de ser ryddigere ut samt mykere fasong

Mascaraprimer fra dior (heter noe 3D)

mascara fra maybeline tror jeg

Anonymkode: 89880...22d

Skrevet

Til daglig har jeg en svært minimalistisk sminkerutine og foretrekker en naturlig look med "dewy" hud, så det er ikke sikkert at mitt forslag er hva du er ute etter. 

Foundation - Vichy Dermablend Compact Cream Foundaton. Denne kan jeg legge så tykt eller tynt jeg vil, og den fungerer som concealer også. Gir en veldig fin finish og sitter bra på min normale/fete kombinasjonshud, også oppå solkrem. Bruker litt settingpudder til slutt, av og til en settingspray fra L'Oreal.

Markerer og fyller inn øyebrynene med øyebrynspomade fra Maybelline og bruker mascara og av og til en tynn eyelinerstrek. Kremblush og lipgloss/leppepomade med litt farge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...