Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: 3c589...882

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg må si selvtillit jeg. Uansett hvor mye jeg duller eller styrer med utseende så ser jeg absolutt best ut når jeg føler meg selvsikker. 

Anonymkode: ed0ea...12a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

- Velformede bryn

- En kledelig klipp/farge 

- Litt farge på huden, trenger ikke være Dag Otto-brun, men alle ser bedre ut når de er litt brunere enn helt vinterblek

- Rette, hvite tenner

Anonymkode: 626bb...019

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

- Velformede bryn

- En kledelig klipp/farge 

- Litt farge på huden, trenger ikke være Dag Otto-brun, men alle ser bedre ut når de er litt brunere enn helt vinterblek

- Rette, hvite tenner

Dette er jo veldig individuelt. Jeg er ganske blek og trives veldig godt med det. Jeg syns ikke det er pent når folk er solbrune eller har ligget for lenge i solarium, tvert imot. Ser helt grusomt ut syns jeg. Men det er sikkert fordi jeg har lært at solbrun hud er skadet hud, og det er faktisk en solskade, men her i norden ser vi på det som luksus... Det er ganske tåpelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette er jo veldig individuelt. Jeg er ganske blek og trives veldig godt med det. Jeg syns ikke det er pent når folk er solbrune eller har ligget for lenge i solarium, tvert imot. Ser helt grusomt ut syns jeg. Men det er sikkert fordi jeg har lært at solbrun hud er skadet hud, og det er faktisk en solskade, men her i norden ser vi på det som luksus... Det er ganske tåpelig. 

Det er bare min mening, og jeg vil tørre å påstå at mange deler den meningen, ellers hadde ikke folk flest brukt tid og penger å sole seg. Dessuten skrev jeg «litt farge», så at du begynner å snakke om folk som har ligget for lenge i solarium handler nok mer en forsvarsmekanisme ettersom du ikke blir brun selv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...