Gå til innhold

herbalife

lil

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd dette??

Har slanket meg 14 kg siden jul :D men har ennå noen få igjen, snakk om ca 5 kg.

Og de sitter fast!! Og jeg har så mye fine klær i skapet som ikke passer og det SKAL de!

Så, i min fortvilelse vurderer jeg herbalife.. "Problemet" mitt er at jeg studerer, og har ikke tid til å springe rundt i sultmodus. Blir man virkelig så opplagt av herbalife som det påstås??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

X'en min gikk på Herbalife til slutt.

Vi var flinke et år før han begynte, med å kutte ut cola, sjokolade og alt mulig i huset. Så ble jeg flinkere å lage litt sunnere middager, han trente litt på egenhånd. Tror han klarte å gå ned ca 10 kg før han begynte på Herbalife.

Og ifølge han så fikk han en kjempe energi (man tar jo tabletter ved siden av drikken), humøret ble på topp og han følte ingen sult-følelse.

Det beste for han var jo at han "fikk lov" å spise middagen på ettermiddagen.

Ved siden av drikken spiste han et tørt knekkebrød, og mellom måltidene spiste han frukt. Han gikk ned ca 15 kg da på Herbalifen, og når han nådde målet sitt så fortsatte han med kuren til frokost et halvt års tid. Dette for å unngå å gå rett opp igjen!

Jeg har hørt andre være veldig fornøyd med Herbalife også, og selvsagt også de som det ikke går så bra med.

Foreslår at du finner deg en kontaktperson og tar en samtale med h*n. Der vil du få full informasjon!

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig skeptisk til pulverkurer. Har ikke prøvd Herbalife, men i den perioden jeg tok nutrilett, så veide jeg mye mer enn jeg gjør nå - når jeg har lagt om kostholdet, kuttet ut brus fullstendig og bare spiser snop i helgene.

For meg funket Sourth Beach som motivasjon til omlegging av kosthold - pluss at fase 1 var en veldig effektiv kick-start på vektreduksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trur kanskje jeg skal prøve herbalife. Hørtes jo ut som om mannen din hadde en grei opplevelse med det iallefall.

South beach har ikke jeg noe tro på. Og jeg trenger ikke noe kick start, har tatt av en hel haug. Og hva angår livstil så er den så "sunn" som jeg vil ha den. Snop på lørdagene, og ikke ellers ;)

Noen andre erfaringer med Herbalife anyone???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd herbalife, men skal prøve meg på Noka-dietten nå.

MÅ ha av meg noen kilo nå,og trenger en liten kick-start for å få det til. Er heldigvis ikke mange kiloene som skal av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...