Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er bare 12 dpo, men har siden to dager etter innsettingen av egget(ivf blastocyst) kjent på murringer, både stikking og menssmerter, samt veldig ømme pupper. I dag er puppene nesten ikke ømme og har kjent lite til menssmerter. Er dette normalt, eller kan det bety at det går dårlig? Fikk første positiv test 8 dpo og har testet hver dag etter. De slår ut på digitale og strekene virker sterke.
VET dette er dumme spørsmål, men ver så snill og ikke la deg irritere. Jeg er bare en førstegangsgravid som har prøvd i lang tid før jeg lykkes nå. 

Anonymkode: 23aaf...1e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! Det høres jo ut som det absolutt har gått veien om du har positive tester så tidlig med sterke streker! Krysser fingrene for deg :)

"alt" er normalt, så det er vanskelig å svare. Jeg har aldri merket noen ting så tidlig i noen av mine 4 graviditeter, symptomer har kommet først i uke 6  :) Menssmerter har jeg ikke hatt i noen graviditeter overhodet. Så det trenger ikke å være dårlige nyheter! 

Anonymkode: 104c4...e4f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Gratulerer! Det høres jo ut som det absolutt har gått veien om du har positive tester så tidlig med sterke streker! Krysser fingrene for deg :)

"alt" er normalt, så det er vanskelig å svare. Jeg har aldri merket noen ting så tidlig i noen av mine 4 graviditeter, symptomer har kommet først i uke 6  :) Menssmerter har jeg ikke hatt i noen graviditeter overhodet. Så det trenger ikke å være dårlige nyheter! 

Anonymkode: 104c4...e4f

Tusen takk, det var godt å høre ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt. Mine bryster var av og på ømme hele flrste timester. (Samme meg kvalme og murringer og forresten) Jeg var dum og prøvde å følge hcg med strimmeltester første uken, ble skikkelig stressa da de en plutselig ble svakere og forble der noen dager, men blodprøver viste god stignign i HCG. Anbelfaler å prøve å slappe av og nye at du er gravid, men har full forståelse for at det ikke er så lett😅

Anonymkode: ce867...5d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønner deg godt. Mine bryster var av og på ømme hele flrste timester. (Samme meg kvalme og murringer og forresten) Jeg var dum og prøvde å følge hcg med strimmeltester første uken, ble skikkelig stressa da de en plutselig ble svakere og forble der noen dager, men blodprøver viste god stignign i HCG. Anbelfaler å prøve å slappe av og nye at du er gravid, men har full forståelse for at det ikke er så lett😅

Anonymkode: ce867...5d4

Tusen takk for forståelsen ❤️ Godt å høre at jeg ikke er alene om sånne tanker 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid nå for femte gang, og ingen av gangene hadde jeg ømme bryster. Det kom etter fødselen, med melkespreng. 😜

Anonymkode: 2200a...668

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...