Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Vi har prøvd å bli gravide med første barn i noen måneder nå, og dette er første gangen jeg har følt at det kanskje har skjedd noe. 

Jeg skulle hatt min siste mensendag i går (er ganske treffsikker), og i dag tok jeg en test. Det var dog ikke med morgenurin, for jeg måtte dra å kjøpe en test først. Og jeg har drukket både vann og kaffe. Testen var negativ. Jeg har aldri gått så langt over tiden før, men det kan jo selvsagt være flere grunner. 

Tror dere det fortsatt er håp for en positiv test i morgen tidlig?  Tok en clearblue hurtigtest idag. 
Vi hadde sex hver dag hele eggløsningstiden pluss litt før og etter. 
Jeg er 34 år. 

Anonymkode: a713d...b60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting er umulig , men tvilsomt at det er noe

Anonymkode: 88706...baf

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre ikke sannsynlig, men heller ikke umulig. Mer sannsynlig at EL har vært senere enn du har trodd... 😕 

Lykke til ❤️ 

Anonymkode: e7ca7...83c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dessverre ikke sannsynlig, men heller ikke umulig. Mer sannsynlig at EL har vært senere enn du har trodd... 😕 

Lykke til ❤️ 

Anonymkode: e7ca7...83c

Signerer denne. Hvor sikker er du på EL? Men hvis du hadde utvannet urin så kan det være for dårlig å teste med det... Du må nesten bare smøre deg med tålmodighet og vente litt til :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Ikke mer sikker enn at jeg loggfører i en kalender. Tok ikke EL-test, men bør vel gjøre det neste gang. Men det var vel rundt 12 dager på rad med sex 😃 

Anonymkode: a713d...b60

AnonymBruker
Skrevet

Veldig lite sannsynlig, dessverre...

Anonymkode: f3731...574

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...