Gå til innhold

Bølgete bøker av fuktig luft

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig oppdaget at endel av bøkene mine som jeg oppbevarer i en bokhylle på stua har blitt bølgete. Jeg antar at det er på grunn av fuktig luft. 

Er det mulig å "rette ut" disse bøkene igjen eller er skaden permanent? 

Og hvordan kan jeg senke luftfuktigheten i leiligheten min? Jeg har frem til nå tørket klær inne i stua da det er det eneste stedet det er plass, men det kan også henges opp på et felles vaskerom, så dette har jeg tenkt til å begynne med nå. Setter likevel pris på andre tips og triks!😊

Anonymkode: a2f7f...457

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp avfukter 

legg bøkene i press 

burde fikse det. Men siden det er så fuktig så må du være veldig obs på mugg. 

Anonymkode: 9b47e...402

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjøp avfukter 

legg bøkene i press 

burde fikse det. Men siden det er så fuktig så må du være veldig obs på mugg. 

Takk for svar!

Ja, jeg har sett på luftavfukter, men synes ofte det er så dyrt (særlig når jeg bare er student😅). Kanskje mulig å finne noe på finn.no? 

AnonymBruker
Skrevet
oslogirl skrev (2 minutter siden):

Takk for svar!

Ja, jeg har sett på luftavfukter, men synes ofte det er så dyrt (særlig når jeg bare er student😅). Kanskje mulig å finne noe på finn.no? 

Det må du bare se etter :) men sørg for å lufte godt med jevne mellomrom til du får ordnet noe, å ha opp alle lufteluker i boligen 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det må du bare se etter :) men sørg for å lufte godt med jevne mellomrom til du får ordnet noe, å ha opp alle lufteluker i boligen 

Takk for tips! Bor i en litt eldre leilighet så har bare 3 sånne små lufteluker over vinduene i hele leiligheten🙃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...