Gå til innhold

Har egg på frys, men ble gravid naturlig. Er i gang med nr 2, men er enda ikke gravid. Hvordan få frem for å få brukt fryseforsøkene ?

Love90

Anbefalte innlegg

Noen som vet? Vi brukte 2 år på vårt første barn. Rakk å ha noen IVF forsøk inn i de to åra også. Vi har 5 blasto egg på frys på st.olav. Men vi var så heldige å ble gravide naturlig imellom ivf forsøkene. 

Nå er vi i gang med søsken og har vært prøver i 8 mnd, og frykter det igjen skal ta tid før nr to sitter og tanken på at vi så lett kan få sette inn egg som vi uansett har på frys der er jo en mye lettere vei å gå ettersom dette kan ta tid og i verste fall aldri få til naturlig igjen. Istede for å streve og få de nedturene mnd etter mnd. Så føler jeg sjansene er så mye større med IVF forsøkene som vi nå har egentlig veldig lett tilgjengelig som jeg også tidligere har strevd for å få til med masse sprøyter, uttak og fortvilelse for noen år tilbake. Så de eggene trenger jo ikke nå å være forgjeves men faktisk brukes når de nå ligger der.

Eneste jeg ikke vet er hvordan det fungerer når de nå vet vi ble gravide på naturlig vis til slutt og mellom forsøkene for noen år tilbake? Får jeg da komme inn og sette inn et av de eggene jeg har på frys da? Eller vil de at vi må prøve lengre? Tenkte å ringe å høre, men tenkte å høre om noen har erfaringer eller tanker rundt dette her først. Er litt redd for å få beskjed om at vi fikk det til sist selv og at vi sikkert gjør det nå også.. 

Endret av Love90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Her må du jo nesten høre med som administrerer dette? 

Anonymkode: 1003a...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Her må du jo nesten høre med som administrerer dette? 

Anonymkode: 1003a...f65

Ja tenkte og ringe de etterhvert og høre. Men tenkte bare å høre om noen andre her inne har erfaringer med søskenforsøk som og kanskje ble gravide naturlig med nr 1. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...