Helfos Skrevet 12. mai 2021 #1 Del Skrevet 12. mai 2021 Hei! Jeg er medlem i denne bokklubben og lurer på om flere opplever å få tilsendt bøker de mener de har avbestilt, eventuelt ikke fått varsling i appen om? Dette har skjedd meg 2 ganger nå, og det koster hele 100kr med retur til de. Hadde meldt meg ut om jeg kunne, men dette koster også 1200, til tross for at jeg kun har noen måneder igjen… Del gjerne erfaringer! Etter å ha søkt litt virker det som om flere har opplevd dette, men finner ingenting fra nyere tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lubbetutt Skrevet 12. mai 2021 #2 Del Skrevet 12. mai 2021 Jeg har vært medlem der i et år nå, og aldri opplevd å bli tilsendt bøker jeg har avbestilt. har alltid tatt vare på kvitteringene når jeg har avbestilt i tilfelle. Har bare nylig begynt 0 bruke appen, har bare brukt lenken i e-posten. Har også hatt det liggende som bokmerke i nettleseren, slik at jeg har kikket innom i ny og ne, for ikke å misse en hovedbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Del Skrevet 12. mai 2021 Har vært medlem i flere år, aldri opplevd å få tilsendt bøker jeg har avbestilt. Bruker kun appen. Anonymkode: 62028...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. mai 2021 #4 Del Skrevet 14. mai 2021 Jeg får mail når det kommer nye bøker, og skynder meg å avbestille. Har ikke fått noen bøker, som ikke er bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå