AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Seriøst? Aldri hørt om. Trenger et nytt nr, men vil ikke at det skal stå på 1881 osv. Anonymkode: 97fb6...7f3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 Du velger bare ikke å krysse av i boks nummer tre. Den fjerde boksen vil gjøre at det står "skjult nummer" på skjermen når du ringer til folk selv om de har lagret nummeret ditt. Jeg kjenner en som har det pga jobben og hun opplever ofte at folk ikke svarer når hun ringer fordi det kommer opp "skjult nummer". Helt undvendig for de aller fleste tror jeg. Anonymkode: 82cd0...d2f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 Du trenger ikke hemmelig nummer for å reservere deg mot registrering i telefonregister. Dette pleier ikke å koste noe. Aktivering av dette gjøres ofte under Mine sider eller du må ta kontakt med kundesupport. Anonymkode: 98113...051
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 Ok, takk. Dette fremstår da bare som en tilleggstjeneste for å ringe med skjult nr. Det å ikke stå oppført i katalogene bør jo være gratis. Anonymkode: 97fb6...7f3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #5 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det å ikke stå oppført i katalogene bør jo være gratis. Det normale er at det er gratis. Anonymkode: 98113...051
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #6 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, takk. Dette fremstår da bare som en tilleggstjeneste for å ringe med skjult nr. Det å ikke stå oppført i katalogene bør jo være gratis. Anonymkode: 97fb6...7f3 Ja, det er det. Du bare krysser IKKE av i boks nummer tre: "nummeropplysning gjør at ditt nummer vises i opplsynings- og katalogtjenester" som jeg allerede har skrevet. Hvis du IKKE krysser av i boksen vil IKKE nummeret ditt vises i opplysnings- og katalogtjenester. Lett som en plett og gratis. Anonymkode: 82cd0...d2f 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #7 Skrevet 12. mai 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ok, takk. Dette fremstår da bare som en tilleggstjeneste for å ringe med skjult nr. Det å ikke stå oppført i katalogene bør jo være gratis. Anonymkode: 97fb6...7f3 Som andre sier så er det også det. I bildet du la ut så står det at hemmelig nummer koster penger, og at du har en egen mulighet for å ikke bli oppført i søke- eller katalogtjenester, som er gratis. Det å ikke stå oppført i katalogen er ikke å ha hemmelig nummer. Anonymkode: f5c3d...422 1
nomore82 Skrevet 12. mai 2021 #8 Skrevet 12. mai 2021 Hemmelig nummer er IKKE det samme som skjult nummer. Bare så en skiller på det. Og det TS snakker om er som andre skriver oppføring eller ikke oppføring i telefonkatalogen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå