Gå til innhold

Betale for å ikke være synlig i telefonregistre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Aldri hørt om. Trenger et nytt nr, men vil ikke at det skal stå på 1881 osv. 

Screenshot_2021-05-12-11-56-24-486_com.ksmobile.cb.jpg

Anonymkode: 97fb6...7f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du velger bare ikke å krysse av i boks nummer tre. Den fjerde boksen vil gjøre at det står "skjult nummer" på skjermen når du ringer til folk selv om de har lagret nummeret ditt. Jeg kjenner en som har det pga jobben og hun opplever ofte at folk ikke svarer når hun ringer fordi det kommer opp "skjult nummer". Helt undvendig for de aller fleste tror jeg.

Anonymkode: 82cd0...d2f

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke hemmelig nummer for å reservere deg mot registrering i telefonregister. Dette pleier ikke å koste noe. Aktivering av dette gjøres ofte under Mine sider eller du må ta kontakt med kundesupport.

Anonymkode: 98113...051

AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk. Dette fremstår da bare som en tilleggstjeneste for å ringe med skjult nr. Det å ikke stå oppført i katalogene bør jo være gratis.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det å ikke stå oppført i katalogene bør jo være gratis.

Det normale er at det er gratis.

Anonymkode: 98113...051

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok, takk. Dette fremstår da bare som en tilleggstjeneste for å ringe med skjult nr. Det å ikke stå oppført i katalogene bør jo være gratis.

Ja, det er det. Du bare krysser IKKE av i boks nummer tre: "nummeropplysning gjør at ditt nummer vises i opplsynings- og katalogtjenester" som jeg allerede har skrevet. Hvis du IKKE krysser av i boksen vil IKKE nummeret ditt vises i opplysnings- og katalogtjenester. Lett som en plett og gratis.

Anonymkode: 82cd0...d2f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Som andre sier så er det også det. I bildet du la ut så står det at hemmelig nummer koster penger, og at du har en egen mulighet for å ikke bli oppført i søke- eller katalogtjenester, som er gratis. Det å ikke stå oppført i katalogen er ikke å ha hemmelig nummer.

Anonymkode: f5c3d...422

• Liker 1
Skrevet

Hemmelig nummer er IKKE det samme som skjult nummer. Bare så en skiller på det.

Og det TS snakker om er som andre skriver oppføring eller ikke oppføring i telefonkatalogen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...