Gjest Gjest_Sonja_* Skrevet 4. september 2005 #1 Skrevet 4. september 2005 Har sett disse i annonse og sett litt på de på apoteket også,og tenkte det muligens hadde vært noe for meg?! Produktene er: Vichy Oligo 25 renseskum som skal rense huden mildt og gi huden en jevn overflate med glød. Vichy Oligo 25 fuktighetskrem som skal gi ca 50% mer glød etter 14 dager. Den skal gi fuktighet og stimulere mikrosirkulasjonen(hva nå enn det betyr?)og gi jevn overflate. Jeg har hud som er normal til fet-den blir lett uren. Huden er nokså ujevn. Burde jeg kanskje bruke en litt sterkere rens en gang om dagen i tillegg? Hvordan er kremen-den til blandingshud??(grønne krukken)...
Gjest Lizbet Skrevet 4. september 2005 #2 Skrevet 4. september 2005 Jeg har brukt oligo 25 og var fornøyd med den, kremen i alle fall. Rensen har jeg ikke prøvd. Har brukt de grønne renseproduktene i samme serien, og de er jeg veldig fornøyd med!
Lia Skrevet 6. september 2005 #3 Skrevet 6. september 2005 Jeg er kjempefornøyd med Vichy sine produkter. Bruker det renseskummet - og det er helt fantastisk. Har også dagkrem og nattkrem til tørr hud, og de er også veldig gode.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 6. september 2005 #4 Skrevet 6. september 2005 Takk for svar! Lia,har du dagkrem og nattkrem i Oligo 25-serien,eller var den noen andre Vichy kremer? Er det ikke bare èn krem da-som både er dag-og natt krem?! Og at det finnes til to hudtyper? Om du bruker Oligo kremen;gir den mer glød synes du? Jeg synes ofte skummende resn har en tendens til å ikke rense så veldig og kanskje også tørke litt ut huden-gjør denne rensen det? Hvordan hudtype har dere?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #5 Skrevet 6. september 2005 Jeg brukte Vichy før.. De var et klart skritt opp fra Loreal.. Men nå bruker jeg Dermalogica.. og det er ennå bedre..
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #6 Skrevet 6. september 2005 Jeg har akkurat kjøpt renseskummet og dagkremen i denne serien. Renseskummet er helt fantastisk!! Det kjennes ikke ut som renseskummet tørker ut huden - har ikke merket noe til det enda iallefall... Anbefaler gjerne disse produktene til andre
Gjest gjesten Skrevet 7. september 2005 #7 Skrevet 7. september 2005 Jeg har samme hudtype som deg, men jeg har ikke prøvd den Vichy- serien som du etterspør, dessverre. Derimot har jeg svært gode erfaringer med de "gamle" Vichy- produktene for denne hudtypen. Eneste som var litt trøblete var at det tok noen måneder før huden vente seg til produktene, og da var jeg litt verre en stund. Og du, ikke gå for en sterk rens av huden. Det gjør ofte bare vondt verre da mer talg produseres. Kutt heller ned på kremer og annet dill og hold deg til vask av ansiktet morgen og kveld. Husk at det ikke skal kjennes ut som om ansiktet er et nummer eller to for lite etter vask. Da er ofte produktet for sterkt og du bør redusere bruken.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 7. september 2005 #8 Skrevet 7. september 2005 Jeg har samme hudtype som deg, men jeg har ikke prøvd den Vichy- serien som du etterspør, dessverre. Derimot har jeg svært gode erfaringer med de "gamle" Vichy- produktene for denne hudtypen. Eneste som var litt trøblete var at det tok noen måneder før huden vente seg til produktene, og da var jeg litt verre en stund. Og du, ikke gå for en sterk rens av huden. Det gjør ofte bare vondt verre da mer talg produseres. Kutt heller ned på kremer og annet dill og hold deg til vask av ansiktet morgen og kveld. Husk at det ikke skal kjennes ut som om ansiktet er et nummer eller to for lite etter vask. Da er ofte produktet for sterkt og du bør redusere bruken. ← Takker for fine tips:) Er det de Normaderm-produktene du har prøvd? Venninnen min sa at de var veldig sterke og mer for sånn kvisete hud.... Jeg har liksom en del urenheter,men det er mer sånn under huden på en måte... Tror mulignes rensen ikke er noe som hadde holdt for meg,men kanskje jeg skulle teste kremen for blandinghud?? Er den oljefri?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå