Gå til innhold

Noe galt med babyplan graviditetstest?

Frksabben

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har tatt ovitrelle for 8 dager siden. Usikkert når jeg hadde eggløsning, kan ha hatt en før ovitrelle da jeg manglet et egg ved UL, og kan ha hatt eggløsning senere enn de 36 timene da jeg ikke hadde slim eller smerter. 

Tok en test igår, den var ganske lys og stemmer overens med at det er 7 dager siden ovitrelle. Tok en idag også som ble veldig mye sterkere. MEN syns streken kanskje er noe tynn? Samt litt vell rosa i testvinduet. Kan denne være ugyldig/ødelagt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den nederste testen er vel sterkere fordi det er en tidlig test. Er nok fortsatt ovitrelle som sitter i enda ettersom d bare er 8 dager siden du satte den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (1 minutt siden):

Den nederste testen er vel sterkere fordi det er en tidlig test. Er nok fortsatt ovitrelle som sitter i enda ettersom d bare er 8 dager siden du satte den :) 

Omg! Har jeg ikke lagt merke til engang😂😂😂 Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frksabben skrev (1 minutt siden):

Omg! Har jeg ikke lagt merke til engang😂😂😂 Takk!

😂 fort gjort 🙈 masse lykke til med videre testing. Må den bli sterkere igjen etter ovitrellen er ute av kroppen😃🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love90 skrev (2 minutter siden):

😂 fort gjort 🙈 masse lykke til med videre testing. Må den bli sterkere igjen etter ovitrellen er ute av kroppen😃🤞🏻

Ja, fikk en sånnen i pakken som har gjemt seg som en joker 😂 Når jeg ble gravid ( SA ) var de tidligtestestene svakere enn de vanlige graviditetstestene så har ikke vært så glad i de. 

takk! Jeg tror nok ikke det gikk denne mnd da det har vært så mye tull og tøys med eggløsningen. Den kom 90% ikke når den skulle på sprøyten så blir spennende å se når mensen kommer 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...