AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Blir aleine med 2 små barn. Jobber som lærling, og får da overgangsstønad i tillegg ( vil ikke bruke stipend/lån og få mer i lån og heller bruke Lånekassen når overgangsstønad perioden er ferdig. ) har 3,5 år læretid. men et det mulig å få stipend i tillegg? Med en total skattbar inntekt på 348.000 FØR skatt ? Vet de utregner dette hos Lånekassen men jeg får ikke noe svar før jeg Evt søker. er det andre som har fått noe fra Lånekassen i tillegg? ønsker og evt bruke de pengene og betale ned 2 lån jeg har for å gjøre hverdagen lettere men vet ikke om jeg får stipend/lån eller evt hvor mye. hva betaler dere i husleie som er aleine? Jeg betaler snart 12.500 Mat? klarer dere og spare noe? hva betaler dere i barnehage ( uten mat ) ? noen smarte tips og råd å komme med i hektiske hverdager? Anonymkode: 115f1...704
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 Min datter fikk ingenting fra lånekassen når hun søkte. Hun er lærling og har overgangsstønad. Anonymkode: a89da...b97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå