AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Går det helt fint eller vil bunnen (og grønnsakene i) være bedre om man lager paien samme dag ? Eventuelt kan jeg forsteke paibunnen og ha den fremme på kjøkkenbenken med et håndkle over natten før jeg tar i fyll og ost samme dag? Hvor lenge kan paien stå i romtemperatur før servering? Bør jeg servere den helt varm, litt varmet opp, eller romtemperatur dersom jeg skal servere den til lunsj sammen med masse andre retter? Eventuelt andre gode pai/quiche triks å komme med? 😅 Anonymkode: 2bf3e...cf1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 Quiche smaker helt nydelig dagen etter, både kald, og om man varmer den litt. Har laget Quiche med ost og skinke, laks og brokkoli og vegetar (diverse grønnsaker) mange ganger, og etter min mening smaker de best på dag 2 og 3. Anonymkode: 8d5ef...f7f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Quiche smaker helt nydelig dagen etter, både kald, og om man varmer den litt. Har laget Quiche med ost og skinke, laks og brokkoli og vegetar (diverse grønnsaker) mange ganger, og etter min mening smaker de best på dag 2 og 3. Anonymkode: 8d5ef...f7f Hvordan varmer du den i så fall litt i ovnen (bare litt varmere enn romtemperatur) slik at den ikke blir varm utenpå kjøleskapskald inni? ts Anonymkode: 2bf3e...cf1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvordan varmer du den i så fall litt i ovnen (bare litt varmere enn romtemperatur) slik at den ikke blir varm utenpå kjøleskapskald inni? ts Anonymkode: 2bf3e...cf1 Lav varme over litt lengre tid.. Typ 120 grader i 30 min eller noe, husker ikke helt ☺️ Anonymkode: 8d5ef...f7f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #5 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Lav varme over litt lengre tid.. Typ 120 grader i 30 min eller noe, husker ikke helt ☺️ Anonymkode: 8d5ef...f7f Med aluminiumsfolie over? ts Anonymkode: 2bf3e...cf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå