Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor tror dere sjangsen er for å kunne dra på backpacking rundt i verden i slutten av 2021?

Er kommet på en plass i livet hvor jeg kjenner virkelig trangen for å si opp jobben min og gå vekk fra a4 livet en periode og bare reise rundt i verden og oppleve nye ting...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er stor sannsynlighet for å kunne reise relativt fritt allerede i sommer, i alle fall til nærliggende land.

Men det er en god del verdensdeler og land jeg vil holde meg unna en stund til. Så ville ikke bestilt noe ennå. Så om du drømmer om noe slikt ville jeg ventet til situasjonen var stabil overalt, da man virkelig bør sette av en del tid i for eksempel Asia om man gjør noe slikt. 

Anonymkode: 0fcf3...b1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper på det samme fra Jan 2022! Regner ikke med at hele verden er åpen, eller at reising er som før....men håper å kunne reise litt rundt iallefall. Satser på sør-amerika!

Anonymkode: 22e3f...d27

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Håper på det samme fra Jan 2022! Regner ikke med at hele verden er åpen, eller at reising er som før....men håper å kunne reise litt rundt iallefall. Satser på sør-amerika!

Anonymkode: 22e3f...d27

Ville ikke satset verken på Afrika, Sør-Amerika eller Asia som i landene rundt India. Det vil jeg si er risikosport...

Anonymkode: 0058e...153

AnonymBruker
Skrevet

Det er så og si umulig å si med tanke med motasjoner. Vi kan være heldige og bli kvitt korona med dagens vaksiner, men vi kan være veldig uheldige og få nye mutasjoner som vaksine ikke hjelper mot og da er vi like langt. Hadde aldri turt å planlegge en sånn tur om så «kort» tid.

Anonymkode: 956e6...83b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...