Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant for 2 dager siden ut at jeg er gravid. Dette på første forsøk etter p-pilleslutt. Sluttet på disse like før påske, men ikke rukket å fått tilbake menstruasjon, og har derfor ikke menstruasjon å beregne termin ut av. Tok også test sist fredag, men denne var negativ. Mandag viste testen 1-2 uker - men hvor mange graviditetsuker tilsvarer dette? 
takk for svar dersom noen har peiling 🤗

Anonymkode: 16c53...e39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Fant for 2 dager siden ut at jeg er gravid. Dette på første forsøk etter p-pilleslutt. Sluttet på disse like før påske, men ikke rukket å fått tilbake menstruasjon, og har derfor ikke menstruasjon å beregne termin ut av. Tok også test sist fredag, men denne var negativ. Mandag viste testen 1-2 uker - men hvor mange graviditetsuker tilsvarer dette? 
takk for svar dersom noen har peiling 🤗

Anonymkode: 16c53...e39

Hvis testen viste 1-2 , så står det i bruksanvisninger (om du hadde lest der) at det betyr 3-4 uker på vei

Anonymkode: 4734b...788

• Liker 2
Skrevet

3-4 uker på vei ja. Jeg fikk samme test som deg for to dager siden, og jeg hadde EL 27. april, så termin er 21. januar. Det er nok noe sånt du kan forvente du også da :) Helt nøyaktig svangerskapslengde vil du få på ultralyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...