Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #782 Skrevet 17. august 2006 Jeg synes denne Towelie er patetisk. Tror hun er så kul fordi hun banner og prater om sex-livet sitt.
miow Skrevet 17. august 2006 #783 Skrevet 17. august 2006 Jeg synes denne gjest er patetisk. Gjør seg opp usaklige meninger og skriver dem anonymt. Begynner ikke denne tråden å bli gammel? Blir mote.no-kidsa aldri lei?
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #784 Skrevet 17. august 2006 Patetisk at to eller tre brukere har skrevet 40 sider med svada for å forsøke å disse et annet forum.
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2006 #785 Skrevet 17. august 2006 Jeg synes denne Towelie er patetisk. Tror hun er så kul fordi hun banner og prater om sex-livet sitt. ← Ååååh skjønner du fortsatt ikke at jeg tøyser med dere? Ja jeg er kul fordi jeg banner og har sex. Du avslørte meg der. Leser meg som en åpen bok gjør du! Hvordan får du det til?
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2006 #787 Skrevet 17. august 2006 Jeg strikker skjerf folkens! Jeg har ikke råd til fornarniaskjeeerf
Gjest Sativa Skrevet 17. august 2006 #788 Skrevet 17. august 2006 Towelie, hvorfor drypper ikke drulet ditt, sånn som på det store bildet? Du burde saksøke de som fant opp denne forummodellen...
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2006 #789 Skrevet 17. august 2006 saksøke meg selv? ;( jeg har ikke råd til sånt!
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #790 Skrevet 18. august 2006 For meg er du en annen type fjortis. Som tar sååå mye avstand fra mote, og hvis du hører på Britney er du såå loser. Det er også et image vettuh. (barnslig et) Dessuten er jeg ikke inne på mote.no. Bare lest hva du har skrevet. Og selv om du bare tuller så er det så teit. Til og med jeg har kommet over den perioden hvor jeg tullet om sex, og banning er ikke kult.
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #791 Skrevet 18. august 2006 Nei, jeg har ikke noe imot folk som hører på britney eller bruker moteklær så lenge de holder det for seg selv uten å antyde at jeg er en "looooser" som du så fint kaller det, for at jeg ikke har noe interesse for det. Banning og sex er ikke kult. Det er ikke kult å snakke eller spise eller sove heller, men en gjør da det for det om. Du har muligens kommet over en periode, men du virker såpass trangsynt ennå, at du har langt igjen før du kan sitte her på din høye hest og hovere over meg :-)
punktom Skrevet 18. august 2006 #792 Skrevet 18. august 2006 And this is why women NEVER can rule the world.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #793 Skrevet 18. august 2006 Jeg synes denne gjest er patetisk. Gjør seg opp usaklige meninger og skriver dem anonymt. Begynner ikke denne tråden å bli gammel? Blir mote.no-kidsa aldri lei? ← Ehh ,dobbletmoral ! dere gjør dere også opp usakelige meninger om et forum dere ikke kjenner til i det hele tatt. Dere dømmer utifra førsteintrykket. Blir ikke dere lei av og holde på sånn da? Denn tråden er latterlig, snakke om noe dere ikke har peiling på engang
Gjest Lanyah Skrevet 18. august 2006 #794 Skrevet 18. august 2006 Jeg registerte meg der jeg, men jeg får ikke til å skrive noe som helst innlegg. Vet ikke hva som er galt. ARRRHGG! , må de skrive på engelsk!
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #795 Skrevet 18. august 2006 Hvem er det som sitter og jabber om dobbeltmoral rett etter hun sier hun har forstått det er en spøk? Skjerp deg. Ord som patetisk og fjortis finnes for øvrig ikke i mitt ordforråd. Kanskje dere bør gjøre det samme, det gjør dere mye mer frisinnede og glade.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #796 Skrevet 18. august 2006 Hvem er det som sitter og jabber om dobbeltmoral rett etter hun sier hun har forstått det er en spøk? Skjerp deg. Ord som patetisk og fjortis finnes for øvrig ikke i mitt ordforråd. Kanskje dere bør gjøre det samme, det gjør dere mye mer frisinnede og glade. ← Ehh? jeg har aldri vært her før. Vel, kanskje du burde skaffa deg de to ordene da, ser ut som du bruker de intenst mye. Men nå foreslår jeg at man kan glemme denne tråden, dere får holde på med deres, vi får holde på med oss. Vi er på et forum vi liker, dere er på et forum dere liker
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2006 #797 Skrevet 19. august 2006 Dessuten er jeg ikke inne på mote.no. ← Ehh? jeg har aldri vært her før. Vel, kanskje du burde skaffa deg de to ordene da, ser ut som du bruker de intenst mye. Men nå foreslår jeg at man kan glemme denne tråden, dere får holde på med deres, vi får holde på med oss. Vi er på et forum vi liker, dere er på et forum dere liker ← Hoho! For det første; Les det jeg har framhevet. Sa noen PWND!!!111? For det andre; Hvordan vet du hvordan jeg er da du aldri har vært her før? For det tredje; Jeg er ikke interessert i å bedrive nabokjerringaktiviteter. Det gjør man ved å dømme folk utifra det lille en har lest på internett. Når jeg ikke har de uttrykkene i mitt ordforråd, så ser det ut til at jeg må skaffe meg siden jeg bruker dem intenst mye? Nei, nå må du utdype. Jeg tror du sitter der og finner opp historier der du sitter, for det er det eneste du har nå som du vet du allerede har dummet deg :-) Herrefred, dette er akkurat som UNIX-tråden. Folk blir lurt, biter rett på og blir fly steike forbanna etterpå når de fant ut at ikke de var så smarte som de først trodde de var. Så finner de opp historier og pølsevev om trådstarter.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #798 Skrevet 19. august 2006 Hoho! For det første; Les det jeg har framhevet. Sa noen PWND!!!111? For det andre; Hvordan vet du hvordan jeg er da du aldri har vært her før? For det tredje; Jeg er ikke interessert i å bedrive nabokjerringaktiviteter. Det gjør man ved å dømme folk utifra det lille en har lest på internett. Når jeg ikke har de uttrykkene i mitt ordforråd, så ser det ut til at jeg må skaffe meg siden jeg bruker dem intenst mye? Nei, nå må du utdype. Jeg tror du sitter der og finner opp historier der du sitter, for det er det eneste du har nå som du vet du allerede har dummet deg :-) Herrefred, dette er akkurat som UNIX-tråden. Folk blir lurt, biter rett på og blir fly steike forbanna etterpå når de fant ut at ikke de var så smarte som de først trodde de var. Så finner de opp historier og pølsevev om trådstarter. ← HVA ER EGENTLIG POENGET MED DENNE TRÅDEN? bare for at dere skal ha noe å snakke om ?
Azi Skrevet 19. august 2006 #799 Skrevet 19. august 2006 Og ja denne tråden hadde mye med mote.no å gjøre!
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2006 #800 Skrevet 19. august 2006 Ok, tante, vi skal slutte å skrive nå, siden du sier det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå