Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #761 Skrevet 27. juli 2006 Joda, men siden avslører sitt nivå bare man leser gjennom "Off Topic"-seksjonen. ← How? biatch, skaff deg et liv, du har lite med liv. Du må ikke snakke så veldig mye selv deres "snikk-snakk" is not so mutch better. in FACT den suger
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2006 #762 Skrevet 27. juli 2006 How? biatch, skaff deg et liv, du har lite med liv. Du må ikke snakke så veldig mye selv deres "snikk-snakk" is not so mutch better. in FACT den suger ← rofl lol wtf bitch? "Skaff deg et liv, du har lite med liv" Rapper du for oss? :-D
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #763 Skrevet 27. juli 2006 How? biatch, skaff deg et liv, du har lite med liv. Du må ikke snakke så veldig mye selv deres "snikk-snakk" is not so mutch better. in FACT den suger ← Og jeg som trodde mote.no folka var så fenomenalt flinke og bare fikk 5 og 6 i språkfag.......
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #765 Skrevet 27. juli 2006 Og jeg som trodde mote.no folka var så fenomenalt flinke og bare fikk 5 og 6 i språkfag....... ← Jeg så ikke en skrivefeil selv da, kanskje det var en setning som ikke hang sammen. Det du reagerte på? isåfall, DET VAR MENINGEN
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #766 Skrevet 27. juli 2006 Dette må jo snart bli kåra til Norges mest meningsfylte tråd! Den er jo helt herlig dere. Fantastisk at man finner det interessangt å skrive om dette viktige temaet. Jeg er meget imponert. Håper den utvikler seg, den er i ferd med å bli en kanonsukksè.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #767 Skrevet 28. juli 2006 Jeg fatter ikke at folk som kaller seg voksne gidder å skrive et halvt hundre sider hvor de disser et annet forum. Det sier litt om modenhentsnivået her inne. Ikke driver vi og systematisk presser ut brukere vi ikke liker ved hjelp av løgner og trusler. Dere må være jævlig kry av dere selv. Vi på mote.no er kanskje yngre, men vi er adskillig mer modne enn det dere er her inne. STOLT mote.no medlem
Christiane Skrevet 28. juli 2006 #768 Skrevet 28. juli 2006 (endret) How? biatch, skaff deg et liv, du har lite med liv. Du må ikke snakke så veldig mye selv deres "snikk-snakk" is not so mutch better. in FACT den suger ← Hehe. Du er sikkert av den typen som henger utenfor Oslo City og venter på å bli plukket opp av rånerbiler eller BMW'er. Forøvrig, lær deg norsk. Det er sikkert ikke så viktig der du kommer fra, men ellers er det en fordel å kunne. Endret 28. juli 2006 av Christiane
Christiane Skrevet 28. juli 2006 #769 Skrevet 28. juli 2006 (endret) Og dermed blåste du liv i tråden igjen ← Du har rett. Fra nu av skal jeg ikke skrive noe mer om den. Jeg kan jo bruke tiden min bedre enn å krangle med en slik "ghettotrash"-gjest som personen isted. Da takker jeg for meg, i denne tråden. Endret 28. juli 2006 av Christiane
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #771 Skrevet 28. juli 2006 HØR HER!!! ← HVA FAEN ER DET NÅ DU MASER OM?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #772 Skrevet 28. juli 2006 Over til en annen sak, angående språk. Jeg er 14 år, bgeynner i 10. klasse til høsten. På vår forrige engelsk tentamen (skrev 7 sider) hadde jeg bare én feil. Jeg tror ungdom idag er mye flinkere enn voksne i engelsk, både skriftlig og muntlig. På nynorsk tentamen (4 sider) hadde jeg bare 2 feil. Hvor mange feil hadde dere, kvinneguiden berter, hatt på en 4 sider oppgave på nynorsk? Jeg er veldig flink i bokmål også, bare for å ha det sagt. Jeg har kommet fram til en ting. Jeg tror mange av dere her inne er rappkjeftet og frekk bare for å sjule hvem dere er i virkeligheten, og også for å få status her inne. Jeg trodde det hørte ungdomsskole jenter? Hmm. FÅ DERE ET LIV FOR FAEN ← How? biatch, skaff deg et liv, du har lite med liv. Du må ikke snakke så veldig mye selv deres "snikk-snakk" is not so mutch better. in FACT den suger ← Kanskje første gjest kan holde et lite norskkurs inne på mote.no da.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #773 Skrevet 28. juli 2006 Kanskje første gjest kan holde et lite norskkurs inne på mote.no da. ← Fukk off biatch
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #774 Skrevet 29. juli 2006 Jeg fatter ikke at folk som kaller seg voksne gidder å skrive et halvt hundre sider hvor de disser et annet forum. Det sier litt om modenhentsnivået her inne. Ikke driver vi og systematisk presser ut brukere vi ikke liker ved hjelp av løgner og trusler. Dere må være jævlig kry av dere selv. Vi på mote.no er kanskje yngre, men vi er adskillig mer modne enn det dere er her inne. STOLT mote.no medlem ← Presse ut brukere? Er du rusa eller forveksler du KG med mote.no?
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #778 Skrevet 31. juli 2006 Hehe. Du er sikkert av den typen som henger utenfor Oslo City og venter på å bli plukket opp av rånerbiler eller BMW'er. Forøvrig, lær deg norsk. Det er sikkert ikke så viktig der du kommer fra, men ellers er det en fordel å kunne. ← Ehm nei, sånt syns jeg rett og slett er patetisk. Jeg bruker ikke og skrive sånn som jeg skrev, men gjorde det for at jeg syns denne tråden er like patetisk som det jeg skrev. Jeg kommer riktignok ikke fra oslo nermere Kristiansund.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #779 Skrevet 2. august 2006 Kanskje første gjest kan holde et lite norskkurs inne på mote.no da. ← Det kan jeg godt. Hva vil du jeg skal lære?
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #780 Skrevet 16. august 2006 Joda, men siden avslører sitt nivå bare man leser gjennom "Off Topic"-seksjonen. ← Off-topic er for useriøse brukere og folk som kommer hit bare for å lage tull!!! Det er faktisk mange flinke/seriøse folk på mote.no, men så er det jo mange som kommer hit uten noen som helst interesse for mote....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå