Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2006 #721 Skrevet 22. juli 2006 Jeg er ikke en person som ikke ønsker å like den eller den, jeg bare ønsket å forstå noe jeg skrev for mange innlegg siden, men som jeg aldri fikk svar på. Jeg vet jo dere skjønner hva vi sier. Men jeg skjønner ikke hva dere sier, enkelte ganger. Jeg bare ønsket et svar. Om jeg blir provosert eller ikke har ingen ting å si, jeg skriver her like mye som dere og hvis dere skriver uten å være provoserte kan jo jeg også gjøre det. Men meningen var vel kanskje at vi aldri skulle kunne forstå hverandre, og det har jeg snart innsett.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2006 #723 Skrevet 22. juli 2006 Du driiiiiiiiiiiiter sikkert i det Towelie, men ja, når de kommer tilbake som "nye" mennesker og stråler for de har fått så mange positive tilbakemeldinger på deres nye stil osv er det jo positivt. Jeg bor i en ganske liten by, og kjenner veldig mange av kundene mine. Og som jeg skrev, jeg selv driter i hva som er in, men er opptatt av stil og det vil si at vi kler oss i klær vi passer i. Fordi da føler, i allefall mange av oss, mye bedre. Jeg ser ikke opp på de som bruker tusenvis av penger på moteklær og ned på de som så vidt bruker penger på klær. Og det har jeg da ingen grunn til. FRED!
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #724 Skrevet 22. juli 2006 (endret) møøg Endret 22. juli 2006 av Towelie
eupiqura Skrevet 22. juli 2006 #725 Skrevet 22. juli 2006 Herregud, ta dere sammen. Dere får ingenting ut av samtalene her uansett.
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #726 Skrevet 22. juli 2006 Nei, hva så? Det er underholdene som fy! Ikke bland deg, du
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2006 #727 Skrevet 22. juli 2006 Haha, vet du hva jeg husker Towelie? At for en stundt siden så hadde du først skrevet et innlegg, og deretter latt som om du var en gjest fra mote.no og skrevet ett innlegg til det innlegget du hadde skrevet, også satt du der og diskuterte med deg selv. Det kalles - l a v m å l - Har du ikke bedre ting å gjøre? Åh, kvinnfolk...
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #728 Skrevet 22. juli 2006 Haha jeg? Nei det var miloline, det. Det har hun innrømt hele tiden. Jeg er en slask og gidder ikke logge inn og ut og inn og ut for å spøke med dere. Men skal ikke si at ikke det var morsomt når hun ikke gjorde det. Jeg har bedre ting å gjøre, det fine med å skrive et innlegg, er at det tar 2 min av døgnet ditt, som varer 24 timer. Da har du 23 timer og 58 minutter å disponere til andre ting enn å tulle her. Skjønner? Ikke kall miloline lavmål forresten. Da synker du like lavt selv, der du sitter og rakker ned folk over internett. Skjerpings.
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #729 Skrevet 22. juli 2006 Men altså. Du må gjerne grave frem en link til det innlegget du påstår jeg har skrevet Åh jeg glemte det. Du har jo et liv, så du gidder ikke. Det er synonymt med at det ikke finnes
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2006 #730 Skrevet 22. juli 2006 Hvis du synes at lavmål er å rakke ned på personer via internett, så må du ha veldig negative meninger om deg selv og mange av brukerene her inne også. Jeg sa ikke at miloline var lavmål, jeg sa at å sitte og logge inn og ut for å diskutere med seg selv er lavmål. Can't you read, girl?
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2006 #731 Skrevet 22. juli 2006 Forresten, du må snart begynne å lære bruken av komma. Det heter ikke "Haha jeg? Nei det var miloline, det." Det heter "Haha, jeg? Nei, det var miloline, det" Hmm, du har i gjennomsnitt 14,8 innlegg per dag. Tror nok ikke det tar bare 2 minutter, vennen.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #733 Skrevet 23. juli 2006 Haha, det sier du sikkert fordi du ikke har noen "gode" argumenter på lager lenger. Men greit det, det holder nå.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #734 Skrevet 23. juli 2006 Nei, det er fordi vi sitter på side 37 og diskuterer hvem som er best, bedriver personangrep og det er litt slitsomt i lengden. Derfor sier vi takk til deg.
miow Skrevet 23. juli 2006 #735 Skrevet 23. juli 2006 Forresten, du må snart begynne å lære bruken av komma. Det heter ikke "Haha jeg? Nei det var miloline, det." Det heter "Haha, jeg? Nei, det var miloline, det" Hmm, du har i gjennomsnitt 14,8 innlegg per dag. Tror nok ikke det tar bare 2 minutter, vennen. ← Oi. Har du ikke noe bedre å bruke dagen din på?
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #736 Skrevet 23. juli 2006 Det står i profilen hennes hvor mange innlegg hun har i snitt per dag.
miow Skrevet 23. juli 2006 #737 Skrevet 23. juli 2006 Det står i profilen hennes hvor mange innlegg hun har i snitt per dag. ← Skjønte det, søtnos. Siktet til korrigeringen din av skrivemåten hennes.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #738 Skrevet 23. juli 2006 Jeg skriver fort og HYPPIG. I dag kan jeg finne på å sitte her hele dagen da det er søndag og ikke går andre busser, men jeg har da et liv utenfor. Hjelpes, om jeg hadde giddet å sjekke hvor mye folk skriver i et forum hver dag, ja DA hadde jeg bekymret meg for hvor interessene mine var.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #739 Skrevet 23. juli 2006 Er vel en plass mellom "hvordan og ri gutten" og "mote.no". Get a life. For guds skyld, sitte og snakke dritt om et forum bare fordi at dere ikke deler samme interesser som vi andre som oppholder oss på det forumet der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå