Gjest Tanita Skrevet 21. juli 2006 #701 Skrevet 21. juli 2006 Er litt nysgjerrig på mote.no-forumet. Hva er snittalderen der?
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2006 #702 Skrevet 21. juli 2006 jo, det ble sperret her om dagen.. vet ikke hva i all verden jeg skulle finne på. ærlig talt. jeg tjener pengene mine selv. burde ikke alle på vår alder gjøre det....? du også. leser man litt av hva dere har skrevet, ser vi litt mer av hvem dere er. og da blir egentlig alt det dere skriver her ok. var ei i parallellklassen min som var døds sjenert, stille og kjedelig av seg. turte aldri å si et ord. på internett ligna hun på deg i innleggende dine. rappkjefta bølleonge, og ble snakka om av den grunn. hvor patetisk det går an å bli, og hvor lavt man egentlig kan synke. du minner om henne. psykologi er spennende du. lykke til videre, tror du trenger det. ← Bortsett fra at jeg er meg selv både her og i virkeligheten i motsetning til deg som følger strømmen. Din like gjør meg KVALM.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2006 #703 Skrevet 21. juli 2006 forresten; hvem av oss har påstått at vi alle er så voksne og modne? Og må jeg gjenta meg selv? DENNE TRÅDEN ER EN SPØK!!!! hallo? HALLO? Er det ingen som leser innleggene mine? Er dere stein?
Gjest Hedda Gabler Skrevet 21. juli 2006 #704 Skrevet 21. juli 2006 Såså, Towelie. Vi hever oss over psykologistudentene med vår fint tilspissede humor. Det er et kompliment at de ikke forstår den.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #705 Skrevet 21. juli 2006 Bortsett fra at jeg er meg selv både her og i virkeligheten i motsetning til deg som følger strømmen. Din like gjør meg KVALM. ← Er det noen som ikke følger strømmen er det meg, noe jeg er kjent for blandt alle som vet hvem jeg er. Så ikke ta den. Neste gang du skriver noe, kan du BEGRUNNE dine utsagn. For der får du et problem. Du kan gjette deg frem, men har ingen peiling på sannheten så det blir for svakt. Tenk deg om.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #706 Skrevet 21. juli 2006 Bortsett fra at jeg er meg selv både her og i virkeligheten i motsetning til deg som følger strømmen. Din like gjør meg KVALM. ← NYTER at du blir kvalm. Føles herlig. Håper det måtte vare evig.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2006 #707 Skrevet 21. juli 2006 Du er kjent for å ikke følge strømmen, men henger på MOTE.no?
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #708 Skrevet 21. juli 2006 Dessuten er jeg særdeles glad vi mennesker har forskjellig humor. Jeg kunne aldri ha basert mitt liv på å ha det gøy med å rakke ned på andre mennesker og deres interesser, slik bl.a du towelie og hedda gabler gjør, lever og ånder for. Er det så sinnsykt kult? Har dere det bra inni dere når dere kødder med andres interesser, så for all del. Jeg synes bare det gjør dere til patetiske mennesker, men det er fordi jeg synes dere heller kan bruke tiden til noe litt mer fornuftig enn å rakke ned. Og dere gjør det for å ha gøy. Hedda - ikke ta det som et kompliment
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2006 #709 Skrevet 21. juli 2006 Så fint at du er selvironisk, beibi Leste dere ennnå ikke det jeg skrev om at tråden er en spøk, eller vil dere bare fortsette å bråke? Dette begynner å bli litt trøyte greier.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2006 #710 Skrevet 21. juli 2006 blablablablabla ← Si meg, gidder du ikke lese det jeg skriver? Er du stokk DUM? Se, her er en dum smiley til deg! :brunette: Sånn, ser du den? Det er deg.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #711 Skrevet 21. juli 2006 Det er ca 1000 aktive brukere på mote.no, så hva får deg til å si at det er strømmen? Begrunnelse takk. Eller det var vel kanskje også en av deres morsomme spøker... Fatter ikke hva dere egentlig holder på med, men kunne vært fint å få svar. Jeg kjenner ingen personlig på mote.no. Er der fordi det er interessangt for MEG. Dersom det liksom er en spøk, må det bety at du faktisk er opptatt av mote osv, noe jeg ikke tror du er. Det som er patetisk er at dere sier det er en spøk. Så det dere egentlig er ute etter er å spøke, uten at noen skal kommentere tilbake, fordi det dere sier er en spøk. Eller er det liksom så gøy å få svar?? Hvis du synes det er trøyte greier, er det jo ikke morsomt lenger, så hvorfor skriver du da? Fordi du kjeder deg? Da kan du jo heller skrive om andre ting! Hvorfor i all verden beibi hele tiden? Slutt å BØLL!!!
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #713 Skrevet 21. juli 2006 Kan ikke tenke meg at jeg er dummere enn deg. Skriver ikke til alle og enhver at de er dumme fordi de har egne meninger. Det jeg mener er dumt er å skal bestemme hva andre skal mene og at de må mene det samme som deg. Hvis jeg er med på spøken, synes det er kult den der spøken deres, da er jeg vel ikke dum lenger. Da vil jeg faktisk heller være (i dine øyne) dum.
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #714 Skrevet 22. juli 2006 Flisespikkere Jeg snakket ikke om nettstedet mote.no, svima, jeg snakker om at du er en etterdilter da du følger mote og virker ytterst usikker på deg selv da du må strebe etter det media/designere sier er "in" nå. Siste gjest: Du misforstår med vilje, ja? Du trenger ikke syns det er morsomt. Du fyrer deg jo bare opp når vi har sagt GANG PÅ GANG PÅ JÆVLA GANG at det bare er en spøk og fortsetter. Vi er hyggelige og oppklarer det igjen, men du kjører på. Da vil jeg si du er et dumt menneske som ikke kan gjøre den gest å slå seg til pannen og sukke "he he he. De fikk meg der".
miow Skrevet 22. juli 2006 #715 Skrevet 22. juli 2006 det er jaggumeg mye man kan la seg provosere av her i verden. Jeg blir sliten i hodet av alle disse sinte gjestene. kan ikke alle bare holde seg til hvert sitt forum og leve fredelig side om side? Mote.no er overfladiske og bortskjemte, kvinneguiden er generaliserende middelaldrende kjærringer HURRA. ferdig nå? Jeg konverterte forresten fra mote.no og hit. Så kan dere trekke deres egne slutninger om hvilket forum jeg foretrekker;)
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #716 Skrevet 22. juli 2006 Den er jeg med på. La meg bare finne fram runkekremen :--)
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2006 #717 Skrevet 22. juli 2006 Flisespikkere Jeg snakket ikke om nettstedet mote.no, svima, jeg snakker om at du er en etterdilter da du følger mote og virker ytterst usikker på deg selv da du må strebe etter det media/designere sier er "in" nå. Siste gjest: Du misforstår med vilje, ja? Du trenger ikke syns det er morsomt. Du fyrer deg jo bare opp når vi har sagt GANG PÅ GANG PÅ JÆVLA GANG at det bare er en spøk og fortsetter. Vi er hyggelige og oppklarer det igjen, men du kjører på. Da vil jeg si du er et dumt menneske som ikke kan gjøre den gest å slå seg til pannen og sukke "he he he. De fikk meg der". ← FOR HELVETTE, SLUTT Å SI AT DERE GANG PÅ GANG SIER DET ER EN SPØK, LA MEG FORSTÅ DA! Jeg spør om du kan begrunne dine påstander gang etter gang. Noe du ikke gjør. Du kommer med nye påstander som ikke er sanne i det hele tatt. Er ABSOLUTT ALT du sier i denne tråden spøk, så må du jo også spøke når du sier du spøker. Fatter du. Kan du for en gangs skyld kommentere tilbake noe, uten å si at det er en spøk, men svare på mine spørsmål. Jeg har ALDRI streba etter det media/desingnere sier er in nå. Hva er det med deg?? Jeg jobber i klesbutikk og er selv med på å plukke ut klærne, noe vi gjør minimum et halvt år før klærne i det hele tatt kommer i butikkene og de fleste vet hva som er in eller ikke neste sesong.
miow Skrevet 22. juli 2006 #718 Skrevet 22. juli 2006 Vi hører ikke hva dere sier, vi er gamle og døvvhørte kjærringer vel! Kjære søte deg, hvis Towelie provoserer deg så ignorer henne da. Vi liker henne, dere trenger ikke gjøre det:) Kan vi ikke bare kjøre sånn kald krig-opplegg, så hater vi hverandre uten å lage så mye oppstyr?
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2006 #719 Skrevet 22. juli 2006 Dersom, det SJOKK, var vel en spøk at du mente jeg er usikker på meg selv, sant jeg fatter jo ikke hva det er du mener, siden du sier det er spøk, men fortsetter du da å spøke i svarene... At du synes folk som kler seg fint har det dårlig med seg selv, kan jeg fortelle deg at det faktisk er motsatt. Det har gang etter gang kommet misfornøyde kunder inn i butikken, som verken takler seg selv eller kroppen sin, led av dårlig selvtillit osv, men som jeg ved hjelp av nye klær og ny stil har fått til å snu om på hele situasjonen. Jeg hjelper dem å finne plagg, med snitt og farger som gjør at man ser mye bedre ut, tynnere og friske ved hjelp av å bruke farger man faktisk kler. Vi har mennesker som bor over hundre mil unna, men som er faste kunder til oss, og stikker inom hver gang de er på ferie og handler hele sin garderobe der og da, og det er fordi de får hjelp til å få det bra med seg selv. Og det føles godt. Og da sier du ikke til meg at jeg er en person som må følge strømmen , at jeg ikke har det bra med meg selv, og at jeg streber etter det som er in. Det blir bare helt feil. Jeg driter i hva som er in, det som er viktig er at man kler seg i klær man føler seg vel i og man føler er sin stil. Nå kommer vel krig og fred og gucci igjen.
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2006 #720 Skrevet 22. juli 2006 Heisann, det går an å kle seg fint uten å følge moten. Eller er dere så sneversynte at dere ikke klarer å være åpne for alternative stiler? Gratulerer med å gi folk tips om hvordan kler seg, de ble sikkert lykkelige mennesker etter du kom og reddet dagen Andre gjesten her oppe skriker og bråker så. Jeg orker rett og slett ikke. Beklager!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå