Gå til innhold

www.mote.no

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
faen, nå er jeg drittlei den mote.no tråden!

nå må dere lizzom-fjortissene dra dit dere hører hjemme og slutt å dizz oss.

;)

okei, ziden vi er zå fortizz zom du zier zå. Patetisk og omtale andre som fjortisser når du skriver som en

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Er "patetisk" et frequently used ord i deres ordforråd? (beklager, husket ikke den norske måten å si det på. Er jai pakkis bo i skoaske har ike pailing på klar nå?)

Gjest Gjest
Skrevet
Er "patetisk" et frequently used ord i deres ordforråd? (beklager, husket ikke den norske måten å si det på. Er jai pakkis bo i skoaske har ike pailing på klar nå?)

Nei? det er bare noen ganger det ordet passer seg best. som denne sammenhengen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trodde voksne kvinner skulle klare å heve seg over slik middelmådighet som fremstilles her. Kast ikke sten i glasshus, det kan knuse noe ;)

Gjest Gjest
Skrevet

norske måten og si det på er som følger ( er "patetisk" et stadig brukt ord...osv.?

Vel, vi kan hvertfall skrive norsk da

" hai jeg er kommer fra norsk og prater norge"

Gjest Miloine
Skrevet
norske måten og si det på er som følger ( er "patetisk" et stadig brukt ord...osv.?

Vel, vi kan hvertfall skrive norsk da

" hai jeg er kommer fra norsk og prater norge"

Jeg har bodd i Nårge i 3 år nå... i fjor, i år og i neste år...do din nårske

Gjest gjest1
Skrevet

Nårske fittefaenhorer :( Nå må dere slutte å være så ekle! Skjønner dere ikke vi IKKE er voksne? Vi er peter pan, barn for alltid!

Kjefter du på meg for at jeg kan engelsk bedre enn norsk du? Se hvem som får det lettest i det store utland vel din råtna haggis! Du er HYPPIG (takk lilswweirreuth) ræva, rævete rævhål!

MVH peter pan

Gjest Gjest
Skrevet
Nårske fittefaenhorer :( Nå må dere slutte å være så ekle! Skjønner dere ikke vi IKKE er voksne? Vi er peter pan, barn for alltid!

Kjefter du på meg for at jeg kan engelsk bedre enn norsk du? Se hvem som får det lettest i det store utland vel din råtna haggis! Du er HYPPIG (takk lilswweirreuth) ræva, rævete rævhål!

MVH peter pan

"skjønner dere at vi ikke er voksne" ville jeg ha skrevet, man får bedre sammensetning da, om man kan norsk-rettskriving.

Gjest gjest1
Skrevet

Åh men herregud og faen da, menneske. Skjønner du ikke en jævla ting? Eller spiller du dum bare for å provosere meg? For tro meg - det funker! Oppdraget ditt er utført, nå kan du vende tilbake til lala-land.

Heter det ikke "norsk rettskrivning"? Det er ikke et ord vet du, lille beibivenn! :kyss:

Gjest Gjest
Skrevet
Åh men herregud og faen da, menneske. Skjønner du ikke en jævla ting? Eller spiller du dum bare for å provosere meg? For tro meg - det funker! Oppdraget ditt er utført, nå kan du vende tilbake til lala-land.

Heter det ikke "norsk rettskrivning"? Det er ikke et ord vet du, lille beibivenn! :kyss:

Spiller ikke dum, er ikke dum, har aldri vært dum. Hadde ikke store planer om et såkalt "oppdrag" Men å provosere mennesker så raskt det ,er jo et tegn på svakhet. Jeg trives egentlig veldig godt med å "provosere" mennesker så lett, så jeg vet ikke helt om jeg vil stikke enda.

Dere er herved verdenskjent for deres latterlige bruk av kallenavn.

Og jeg foretrekker at du følger opp diskusjoner konstruktivt, istedenfor og bruke så mye "faen,jævla..osv"

Gjest Gjest
Skrevet
Spiller ikke dum, er ikke dum, har aldri vært dum. Hadde ikke store planer om et såkalt "oppdrag" Men å provosere mennesker så raskt ,er jo et tegn på svakhet. Jeg trives egentlig veldig godt med å "provosere" mennesker så lett, så jeg vet ikke helt om jeg vil stikke enda.

Dere er herved verdenskjent for deres latterlige bruk av kallenavn.

Og jeg foretrekker at du følger opp diskusjoner konstruktivt, istedenfor og bruke så mye "faen,jævla..osv"

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, blæh :tunge1:

Haha leser du gjennom innleggene mine? Hva har skjedd, er pappas visakort sperret siden du faktisk har tid til det?

:kyss:

jo, det ble sperret her om dagen.. vet ikke hva i all verden jeg skulle finne på. ærlig talt. jeg tjener pengene mine selv. burde ikke alle på vår alder gjøre det....? du også.

leser man litt av hva dere har skrevet, ser vi litt mer av hvem dere er. og da blir egentlig alt det dere skriver her ok.

var ei i parallellklassen min som var døds sjenert, stille og kjedelig av seg. turte aldri å si et ord. på internett ligna hun på deg i innleggende dine. rappkjefta bølleonge, og ble snakka om av den grunn. hvor patetisk det går an å bli, og hvor lavt man egentlig kan synke. du minner om henne. psykologi er spennende du.

lykke til videre, tror du trenger det.

Gjest Gjest
Skrevet
Når de kjøper sko til kr. 4000; og et skjerf til 3000; så må man begynne å lure på hva slags foreldre dette r som gir penger til småttissene sine?

Snakk om å prioritere penger, de på mote.no gjør meg kvalm

Jeg begynner å lure på hva som mangler? Med deg/dere? Kjøper alle småttisene på mote.no sko til 4000 og skjerf til 3000? Og hvem er alle småttisene? Og HVORDAN vet dere hvordan de på mote.no prioriterer pengende sine? Hvordan prioriterer jeg mine penger da??

Det er egentlig fantastisk at du blir kvalm. Du blir kvalm av en historie du selv dikter opp om prioritering av penger. Fantastisk.

Gjest Gjest
Skrevet

Selv om det gjør deg kvalm trenger det ikke gjøre alle kvalme. Om man er intresert i mote så er mote.no et ypperlig sted å oppholde seg om dagene. Selvsagt er det "fjortisser" der, det er det jo på alle forum! Ja, dette og. Men om man ikke liker de kan man da heller ta nytte av inlegg fra mer erfarne og muligens eldre brukere. At dere orker å lage en egen tråd der dere kun disser folk for at de intreserer seg for klær og mote. Jeeez. Noen bruker pengene sine på hytte og båt, andre på klær og sko. Det handler kun om personlige interesser. Hva som er så galt med det? Det er faktisk folk på mote.no som er over 14 år (som da betegner fjortisstillstanden dere sier mote.no er under) Det er folk som er godt voksne der. Bare fordi mange her ikke bryr seg om hvordan de kler seg betyr ikke at andre ikke gjør det. Og de som da bryr seg kan da , uten å bli disset av dere, være medlem av mote.no. Det er da ingen som tvinger dere. Så chill.

Gjest Gjest
Skrevet

Mange av dere fra kvinneguiden.no er godt over 30 år. Dere har vel sikkert mann og barn også? Hvis jeg hadde hatt en mor som der (hvis dere i virkeligheten er så rappkjeftet som dere prøver å være), så hadde jeg nok fått en virkelig dårlig oppvekst. En av grunnene er pga det faktum at dere tydeligvis sitter på et forum dagen lang.

Dere skal liksom være voksne kvinner, også kommer dere og gjør narr av ungdom under 15 år bare fordi de er under 15 år... ? Det har dere jo selv vært en gang i tiden, hvis hukommelsen ikke har svekket ennå.

Dere sier at alle brukerene på mote.no får penger av pappa til å kjøpe moterike plagg, men man trenger faktisk ikke dyre klær for at det skal bli moterikt. Jeg handler klær både på H&M og fretex. For å være ærlig, så er de eneste veldig dyre klærne jeg har vintage klær fra min mors ungdom.

Over til en annen sak, angående språk.

Jeg er 14 år, bgeynner i 10. klasse til høsten.

På vår forrige engelsk tentamen (skrev 7 sider) hadde jeg bare én feil. Jeg tror ungdom idag er mye flinkere enn voksne i engelsk, både skriftlig og muntlig.

På nynorsk tentamen (4 sider) hadde jeg bare 2 feil. Hvor mange feil hadde dere, kvinneguiden berter, hatt på en 4 sider oppgave på nynorsk?

Jeg er veldig flink i bokmål også, bare for å ha det sagt.

Jeg har kommet fram til en ting. Jeg tror mange av dere her inne er rappkjeftet og frekk bare for å sjule hvem dere er i virkeligheten, og også for å få status her inne. Jeg trodde det hørte ungdomsskole jenter? Hmm.

FÅ DERE ET LIV FOR FAEN

Gjest Gjest
Skrevet

Forresten: jeg har jobb selv og får veldig lite fra mine foreldre.

Gjest Gjest
Skrevet

^^ Du har helt rett Gjest, man oppfører seg slik som mange her på Kvinneguiden gjør, for å skjule hvem man egentlig er, og har man en slik oppførsel er man lite sannsynlig fornøyd med seg selv og gjerne upopulær blandt andre mennesker. Det er rene fakta og bevist gang etter gang.

Og et tips jeg vil gi til alle dere Kvinneguiden medlemmer som har blitt medlemmer på mote.no nå i juli kun for å være teite, det er ikke akkurat så veldig kult. Det bare forsterker personligheten deres og hjelper dere ikke til en bedre hverdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...