Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2006 #661 Skrevet 18. juli 2006 Om de ikke takler en spøk i en alder av 16 har de kanskje litt godt av det?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #662 Skrevet 18. juli 2006 Nå ble jeg faktisk litt klokere! Mener du at så lenge jeg handler moteklær på Euroshoop, Nille, Fretex, HM, og evt OBS SÅ er det et dårlig valg i forhold til kvalitet :klø: Bør jeg handle andre steder for å få kvalitet for penga Hvor da i tilfelle? ←
Gjest keeg Skrevet 18. juli 2006 #663 Skrevet 18. juli 2006 Jeg elsker bedrevitende kvinner som diskuterer til det uendelige. Men hvor er det de små barnene på mote.no får pengene sine fra...? er det ikke de alltid så snille foreldrene med tanke på mødre som alltid stiller opp? Det dere gjør nu er å kaste sten i glasshus. Trå varsomt
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #664 Skrevet 18. juli 2006 Jeg elsker bedrevitende kvinner som diskuterer til det uendelige. Men hvor er det de små barnene på mote.no får pengene sine fra...? er det ikke de alltid så snille foreldrene med tanke på mødre som alltid stiller opp? Det dere gjør nu er å kaste sten i glasshus. Trå varsomt ← Når de kjøper sko til kr. 4000; og et skjerf til 3000; så må man begynne å lure på hva slags foreldre dette r som gir penger til småttissene sine? Snakk om å prioritere penger, de på mote.no gjør meg kvalm
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #665 Skrevet 18. juli 2006 Ehh.... Ja, handler man på Nille eller joggesko på Europris, får man IKKE kvalitet. Det er ting som koster 10 kroner inn for butikkene, og som verken er skapt for å være behagelige eller vare lenge. Og ja, jeg mener butikker som H&M, Lene V, Vero Moda er butikker som ikke selger kvalitet. De selger billige klær som man må regne med ikke varer lenge. Handler man derimot for det dobbelte, har du plaggene i mange år. De fleste på mote.no elsker H&M, så er jo egentlig litt latterlig at dere sitter her og LER av hvor paetiske og humoristeiske de gale fjortissene er som handler for 40.000 i måneden! Meen, la meg tenke litt etter. Jo, hihihi, det er gøy. Vi dikter opp at et helt forum handler designerklær til flerfoldige tusen, for så å sitte å le av det etterpå.. Hihihi, selv om de fleste ikke egentlig handler for så mye. Hihihihi. Dere ser vel også humor i at mange vill ha dyre biler, flotte hus, fint interiør osv. Dere kjøper kanskje dyre serviser? Eller, hihihih, det er jo litt morsomt, man kan jo kjøpe servise på Nille for 10 kroner. Hihihhi, så GØY!!! TENK at noen virkelig handler servise for mange mange tusen når man kan få det gratis???!!! Oooohhhh. JIPPI!!!! JEG HAR FÅTT MEG HUMOOOOOR!!!!
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #666 Skrevet 18. juli 2006 lol, hvor mye høyere da? Når du kan fortelle det, lurer jeg samtidig på hvordan du klarer å måle det??? :klø: Stakar deg det kan ikke være lett.....å svare sånn mener jeg, skulle tro du vanka på mote.no kødda, så dypt har du vel ikke synket...smuskepusen. lol Skjønte jo at det var en liten glipp i innlegget ditt at du glemte ironiflagget... PS! det står allerede i signaturen det du vil si ← En del høyre, diskuterer hvertfall ikke "hvem som kommer til himmelen og ikke" Det er ikke noe synd på meg, og ja jeg er der veldig ofte. Har hvertfall ikke falt så dypt at jeg kaller totalt ukjente som smuskepusen ( et oppdiktet og patetisk ord) Det var ikke noe ironi i noe av det jeg sa, du overbruker smilyene dine vesla.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #667 Skrevet 18. juli 2006 Forslag til ny tråd: REMA 1000 Dere finner sikkert mye spennende å skrive. Kanskje dere allerede har en slik tråd, forresten?
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2006 #668 Skrevet 18. juli 2006 Ehh.... Ja, handler man på Nille eller joggesko på Europris, får man IKKE kvalitet. Det er ting som koster 10 kroner inn for butikkene, og som verken er skapt for å være behagelige eller vare lenge. Og ja, jeg mener butikker som H&M, Lene V, Vero Moda er butikker som ikke selger kvalitet. De selger billige klær som man må regne med ikke varer lenge. Handler man derimot for det dobbelte, har du plaggene i mange år. De fleste på mote.no elsker H&M, så er jo egentlig litt latterlig at dere sitter her og LER av hvor paetiske og humoristeiske de gale fjortissene er som handler for 40.000 i måneden! Meen, la meg tenke litt etter. Jo, hihihi, det er gøy. Vi dikter opp at et helt forum handler designerklær til flerfoldige tusen, for så å sitte å le av det etterpå.. Hihihi, selv om de fleste ikke egentlig handler for så mye. Hihihihi. Dere ser vel også humor i at mange vill ha dyre biler, flotte hus, fint interiør osv. Dere kjøper kanskje dyre serviser? Eller, hihihih, det er jo litt morsomt, man kan jo kjøpe servise på Nille for 10 kroner. Hihihhi, så GØY!!! TENK at noen virkelig handler servise for mange mange tusen når man kan få det gratis???!!! Oooohhhh. JIPPI!!!! JEG HAR FÅTT MEG HUMOOOOOR!!!! ← Hva er det som feiler deg, da?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #671 Skrevet 18. juli 2006 tøff du er, har lest litt på de innleggene dine og skjønner at hue ditt funker som det skal.. så skal jeg fortelle deg en ting til. de som stadig må sitte og rakke ned på andre har det ikke bra med seg selv, så hva med å ta deg en liiiiten tur til legen? seriøst sykt å tenke på at vi er på samme alder. blæh.
Gjest Yzma Skrevet 18. juli 2006 #672 Skrevet 18. juli 2006 Hva er egentlig poenget med denne tråden????+
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2006 #673 Skrevet 18. juli 2006 tøff du er, har lest litt på de innleggene dine og skjønner at hue ditt funker som det skal.. så skal jeg fortelle deg en ting til. de som stadig må sitte og rakke ned på andre har det ikke bra med seg selv, så hva med å ta deg en liiiiten tur til legen? seriøst sykt å tenke på at vi er på samme alder. blæh. ← Ja, blæh Haha leser du gjennom innleggene mine? Hva har skjedd, er pappas visakort sperret siden du faktisk har tid til det?
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2006 #674 Skrevet 18. juli 2006 Hva er egentlig poenget med denne tråden????+ ← Vi flipper med dem og de flipper tilbake. Tror jeg iallfall.
Gjest Miloine Skrevet 18. juli 2006 #675 Skrevet 18. juli 2006 En del høyre, diskuterer hvertfall ikke "hvem som kommer til himmelen og ikke" Det er ikke noe synd på meg, og ja jeg er der veldig ofte. Har hvertfall ikke falt så dypt at jeg kaller totalt ukjente som smuskepusen ( et oppdiktet og patetisk ord) Det var ikke noe ironi i noe av det jeg sa, du overbruker smilyene dine vesla. ← Ha,ha - kaller du meg vesla, jeg som er ei gammal røy på 35 år og har unge på alder med deg. Elsker deg også snuffeline
Gjest Miloine Skrevet 18. juli 2006 #676 Skrevet 18. juli 2006 (endret) tøff du er, har lest litt på de innleggene dine og skjønner at hue ditt funker som det skal.. så skal jeg fortelle deg en ting til. de som stadig må sitte og rakke ned på andre har det ikke bra med seg selv, så hva med å ta deg en liiiiten tur til legen? seriøst sykt å tenke på at vi er på samme alder. blæh. ← Ikke for det at hun er det, men hvorfor diskuterer du med ei som du mener at hue ikke funker som det skal da a- lol lizm.... syns du er litt rar - er du preget av mote.no eller lol Endret 18. juli 2006 av Miloine
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #678 Skrevet 18. juli 2006 Det er jo bare morsomt hvor mye man skal overreagere om alt mulig som blir sagt
Gjest |H| Skrevet 18. juli 2006 #679 Skrevet 18. juli 2006 faen, nå er jeg drittlei den mote.no tråden! nå må dere lizzom-fjortissene dra dit dere hører hjemme og slutt å dizz oss.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #680 Skrevet 18. juli 2006 Ha,ha - kaller du meg vesla, jeg som er ei gammal røy på 35 år og har unge på alder med deg. Elsker deg også snuffeline ← så du har en unge på 16 du da? som du tilfeldigvis kaller snuffeline og alle andre oppdiktede navn. Ja, jeg kaller deg vesla. du oppfører deg hvertfall ikke som en kvinne i din alder burde gjøre. Men jeg foreslår at dere stenger evt sletter denne tråden, dette blir faktisk alt for dumt å snakke sånn om et forum om mote som interesserer unge, og dere er her for at liker og snakke om det dere gjør. Så hvis alle bare kan oppføre seg som siviliserte "voksne mennesker" som dere tilfeldigvis er, hvis dere har kapasitet nok til det da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå