Gå til innhold

www.mote.no

Fremhevede innlegg

Gjest d'Arc
Skrevet

Det at du svarer på den tragiske tråden som du sier tragiske mennesker svarer i, er jo tragisk?

Videoannonse
Annonse
Gjest Miloine
Skrevet (endret)
At dere i det hele tatt gidder og holde på sånn. På Mote.no snakker vi om klær o.l for at vi er liker mote veldig godt, og vil gjerne dele det med andre som liker mote. Og her snakker dere om alt annent som ikke har med mote og gjøre for at dere liker det. personlig så er vi på mote.no av høyre standard enn dere.

:ler: lol, hvor mye høyere da? Når du kan fortelle det, lurer jeg samtidig på hvordan du klarer å måle det??? :klø:

Stakar deg :kose: det kan ikke være lett.....å svare sånn mener jeg, skulle tro du vanka på mote.no :ler: kødda, så dypt har du vel ikke synket...smuskepusen. lol

Skjønte jo at det var en liten glipp i innlegget ditt at du glemte ironiflagget...

PS! det står allerede i signaturen det du vil si :ler:

Endret av Miloine
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Denne tråden er jo kun humor - get it?

Gjest Gjest
Skrevet
:hoho: kanskje ikke så rart at den er blitt lagt ut av Hilde som en av de kuleste trådene opp gjennom :ler:
Gjest Miloine
Skrevet (endret)
:ler: Endret av Miloine
Gjest gjest1
Skrevet
Det er helt utrolig hvor barnslig det går an å bli. Jeg har ikke anelse hvem dere er her på dette forumet, men det er i alle fall sikkert at det er et forum jeg med god grunn kan se ned på. Grunnen er innlegg dere har postet i denne tråden. Dere er alt annet enn voksne, oppfører dere helt forferdelig. Er det bare her inne, eller er dere virkelig slik til vanlig også..? Synes faktisk synd i dere, og tror dere trenger hjelp. Kan tenke meg at det er folk her i fra som nylig har blitt medlem på mote.no og startet diverse tråder der... Vi, til gjengjeld kommer hit og er fornuftig. Vi gjør ikke alt vi kan for å gjøre dere kvalme, vi har bedre vett enn som så. Heldigvis.

Jeg er 22 år, så langt i fra fjortis jeg overhodet kan bli, og er nesten daglig innom mote.no. De innleggene dere snakker om i denne tråden, hvor i all verden finner jeg dem?? Man må jo sette seg ned å lete. Det er utrolig mange flotte tråder på mote.no, og man kan virkelig lære masse nyttig. Jeg jobber selv i klesbutikk og lærer masse nyttig på mote.no. Er særdeles opptatt av stil og mote, skal begynne med farge og stil analyse med mer.

Angående det dere skriver om priser osv. At dere ikke fatter hvorfor man bruker så mye penger på klær osv. Vel, jeg kjøper dyre klær selv, jeg er opptatt av kvalitet, og at det er klær som holder, lenge. Mange kjøper klær på salg, gang etter gang, fordi det er så billig, men hva skjer, klærne går fort sund og de blir hengende i skapet.. Det kan gjerne svi i pengboka mi av og til, med til gjengeld handler jeg ting jeg blir særdeles glad i og som jeg kommer til å bruke tusen ganger mer enn en billigtopp som verken har fasong, kvalitet eller føles behagelig på.

Hver sin smak. Angående forum, stil og klær. Enkelte har det, andre ikke.

Også krig og fred og Gucci og sånn.

Gjest Miloine
Skrevet
Det er helt utrolig hvor barnslig det går an å bli. Jeg har ikke anelse hvem dere er her på dette forumet, men det er i alle fall sikkert at det er et forum jeg med god grunn kan se ned på. Grunnen er innlegg dere har postet i denne tråden. Dere er alt annet enn voksne, oppfører dere helt forferdelig. Er det bare her inne, eller er dere virkelig slik til vanlig også..? Synes faktisk synd i dere, og tror dere trenger hjelp. Kan tenke meg at det er folk her i fra som nylig har blitt medlem på mote.no og startet diverse tråder der... Vi, til gjengjeld kommer hit og er fornuftig. Vi gjør ikke alt vi kan for å gjøre dere kvalme, vi har bedre vett enn som så. Heldigvis.

Jeg er 22 år, så langt i fra fjortis jeg overhodet kan bli, og er nesten daglig innom mote.no. De innleggene dere snakker om i denne tråden, hvor i all verden finner jeg dem?? Man må jo sette seg ned å lete. Det er utrolig mange flotte tråder på mote.no, og man kan virkelig lære masse nyttig. Jeg jobber selv i klesbutikk og lærer masse nyttig på mote.no. Er særdeles opptatt av stil og mote, skal begynne med farge og stil analyse med mer.

Angående det dere skriver om priser osv. At dere ikke fatter hvorfor man bruker så mye penger på klær osv. Vel, jeg kjøper dyre klær selv, jeg er opptatt av kvalitet, og at det er klær som holder, lenge. Mange kjøper klær på salg, gang etter gang, fordi det er så billig, men hva skjer, klærne går fort sund og de blir hengende i skapet.. Det kan gjerne svi i pengboka mi av og til, med til gjengeld handler jeg ting jeg blir særdeles glad i og som jeg kommer til å bruke tusen ganger mer enn en billigtopp som verken har fasong, kvalitet eller føles behagelig på.

Hver sin smak. Angående forum, stil og klær. Enkelte har det, andre ikke.

Nå ble jeg faktisk litt klokere!

Mener du at så lenge jeg handler moteklær på Euroshoop, Nille, Fretex, HM, og evt OBS SÅ er det et dårlig valg i forhold til kvalitet

:klø: Bør jeg handle andre steder for å få kvalitet for penga :overrasket:

Hvor da i tilfelle?

Gjest Gjest
Skrevet

Høres ut som midtlivs-krisen har satt inn for fullt her.

Gjest Gjest
Skrevet

Dere sier at mote.no er et fjortis-forum? Flesteparten av brukerne misliker sterkt "fjortis-oppførsel", og poster som regel skikkelige innlegg. Selvsagt dukker noen tåpelige innlegg opp, men jeg er sikker på om jeg hadde lett litt rundt i trådene her, så hadde jeg funnet mye tåpelig/patetisk som dere bruker å kalle det.

Om dere ikke klarer å gjøre noe annet enn å rakke ned på et forum med gjennomsnittsalder 16-17 år, som kanskje til og med kunne vært deres egne barn, så synes jeg dere burde tenkte på å skaffe dere et liv. Jeg er overbevist at dere ikke ville hatt noe å stille opp med mot flere av våre brukere når det gjelder klær/stil/mote, selv om mange kvinner er opptatt av klær.

Gjest gjest1
Skrevet

Hvem har sagt det? Det begynte som en STOR SPØK, og nå har dere jo bare bevist at spøken var sann. Hva skal oss stakkars menneske gjøre? Lyve for dere?

Jeg driter i om jeg ikke kan stille opp i noe når det gjelder klær/stil/mote da jeg mener slike folk bør komme seg ned på jorda og oppleve andre ting enn å sitte på nett og se etter nyeste fornarnia (eller er det ut?). Hva er det for et argument å bruke? Ja da kan jeg like greit si at jeg er bedre i senga enn dere. Hva har dere å stille opp med? Dere er jo så unge :-)

Ser du hvor DUMT det blir?

Gjest Hedda Gabler
Skrevet
Dere sier at mote.no er et fjortis-forum? Flesteparten av brukerne misliker sterkt "fjortis-oppførsel", og poster som regel skikkelige innlegg. Selvsagt dukker noen tåpelige innlegg opp, men jeg er sikker på om jeg hadde lett litt rundt i trådene her, så hadde jeg funnet mye tåpelig/patetisk som dere bruker å kalle det.

Om dere ikke klarer å gjøre noe annet enn å rakke ned på et forum med gjennomsnittsalder 16-17 år, som kanskje til og med kunne vært deres egne barn, så synes jeg dere burde tenkte på å skaffe dere et liv. Jeg er overbevist at dere ikke ville hatt noe å stille opp med mot flere av våre brukere når det gjelder klær/stil/mote, selv om mange kvinner er opptatt av klær.

Jeg prøver igjen - HUMOR.

Gjest gjest1
Skrevet

Det synker nok ikke inn, Hedda. De leser bare de første sidene og gråter en skvett før de skriver et revolusjonerende svar uten like. Vi blir så klart truffet og såret av dette da vi ikke eier sans for mote/sminke/stil.

Gjest Gjest
Skrevet

Virker det ikke som de fra mote.no tar alt som har blitt sagt her som personlige fornærmelser? :overrasket:

Gjest gjest1
Skrevet

Jo. Bare det at de føler seg truffet av en spøk sier jo litt. Jeg ante ikke det var slik engang. Huff og fyse.

Kan dere ikke bare si "hehe uff så dumme vi var da" og komme over det faktum at dere har driti/dretet/dritt dere lodrett ut? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Dere er patetiske. Er det mulig å rakke ned på en gjeng 16-åringer? Ville dere gjort det mot barna deres?

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Det kan godt hende vi ER mødrene deres... :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet
Dere er patetiske. Er det mulig å rakke ned på en gjeng 16-åringer? Ville dere gjort det mot barna deres?

Jeg er bare 20...

Gjest Gjest
Skrevet

Men alle inne på dette forumet er ikke 20.. Det kan godt hende at noen av de som har svart på denne tråden, har pratet negativt om sine egne barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...