Gjest Gjest_Guest_* Skrevet 16. juli 2006 #621 Skrevet 16. juli 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor folk kommer til mote.no for underholding? Får dere ikke nok underholdning herfra? Dette forumet er jo kjempe stort, masse temaer og alt. Får følelsen at alle med over 10 000inlegg ikke har noe liv + at de henger på mote.no
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #622 Skrevet 16. juli 2006 Ja jeg henger der inne hver dag og ser den store plakaten som sier "Din IP-adresse er bannlyst"
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #623 Skrevet 16. juli 2006 Unnskyld meg, dere diskuterer hvor fjortis det er, mens dere quoter andres innlegg med kun tegn som: osv. Har dere ikke bedre ting å si når dere først lager en tråd om det? Og nettopp tusenvis av smilefjes i hvert innlegg blir ofte sett på som litt fjortis-preget. Og 70% av denne tråden består jo av nettopp sånne. Nå mener jeg ikke å si at dere er fjortis, men slutt å dømme andre. I hvert fall når dere oppfører dere likedan selv. Og grunnen til at det er sånne teite innlegg på mote.no, er jo nettopp fordi useriøse folk registrerer seg for å ha det litt gøy. Noe jeg skjønner flere her har gjort? For så bare å ha blitt kastet ut. Det finnes jo en del fjortiser der som ikke helt vet hva de gjør på, men det er mange virkelig flinke, mote interesserte der, som virkelig vet hva de snakker om. Så ikke gidd å "diss" noen bare fordi de har andre interesser og prioriteringer(veske til 4000) enn dere.
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #624 Skrevet 16. juli 2006 Hvorfor forstår du ikke? Hele tråden er jo bare humor! Jeg må si dere tar dere selv litt for høytidelig, om dere ikke bare faker fornærmethet?
Gjest d'Arc Skrevet 16. juli 2006 #625 Skrevet 16. juli 2006 Nei, jøss, er denne tråden fisket frem igjen? Skal jeg hente frem unix-tråden også?
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #626 Skrevet 16. juli 2006 Sjefsironi right back at ya (wooho så fjortis jeg er som skriver engelsk)
Gjest Miloine Skrevet 16. juli 2006 #627 Skrevet 16. juli 2006 gjennomintelligene hva er det?? ← jeg forsempel lol...ser på meg selv som pen og inkompitent (eller innteligent) eller hvordan det skreves! jeg er ung og pen... ære så nøye da a....? lol
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #628 Skrevet 16. juli 2006 Jeg elsker mote.no:) Er der ofte... Syns ikke det er noe fjortis i det heletatt. Men det er bare min mening...
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #629 Skrevet 16. juli 2006 Unnskyld meg, dere diskuterer hvor fjortis det er, mens dere quoter andres innlegg med kun tegn som: osv. Har dere ikke bedre ting å si når dere først lager en tråd om det? Og nettopp tusenvis av smilefjes i hvert innlegg blir ofte sett på som litt fjortis-preget. Og 70% av denne tråden består jo av nettopp sånne. Nå mener jeg ikke å si at dere er fjortis, men slutt å dømme andre. I hvert fall når dere oppfører dere likedan selv. Og grunnen til at det er sånne teite innlegg på mote.no, er jo nettopp fordi useriøse folk registrerer seg for å ha det litt gøy. Noe jeg skjønner flere her har gjort? For så bare å ha blitt kastet ut. Det finnes jo en del fjortiser der som ikke helt vet hva de gjør på, men det er mange virkelig flinke, mote interesserte der, som virkelig vet hva de snakker om. Så ikke gidd å "diss" noen bare fordi de har andre interesser og prioriteringer(veske til 4000) enn dere. ← Kann ikke være mer enig:)
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #631 Skrevet 16. juli 2006 denne praten kan dere nok droppe. Dere har IKKE fått inblikk i den virkelige mote.no i det hele tatt. Så dere har minimalt å så i denne saken. Jeg er selv stolt bruker av mote.no, og jeg blir flau på deres vegne...virkelig.
Gjest Miloine Skrevet 17. juli 2006 #632 Skrevet 17. juli 2006 denne praten kan dere nok droppe. Dere har IKKE fått inblikk i den virkelige mote.no i det hele tatt. Så dere har minimalt å så i denne saken. Jeg er selv stolt bruker av mote.no, og jeg blir flau på deres vegne...virkelig. ← Du kan mene hva du vil, men det kan vel vi også
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #633 Skrevet 17. juli 2006 Du kan mene hva du vil, men det kan vel vi også ← At dere i det hele tatt gidder og holde på sånn. På Mote.no snakker vi om klær o.l for at vi er liker mote veldig godt, og vil gjerne dele det med andre som liker mote. Og her snakker dere om alt annent som ikke har med mote og gjøre for at dere liker det. personlig så er vi på mote.no av høyre standard enn dere.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #634 Skrevet 17. juli 2006 Det er helt utrolig hvor barnslig det går an å bli. Jeg har ikke anelse hvem dere er her på dette forumet, men det er i alle fall sikkert at det er et forum jeg med god grunn kan se ned på. Grunnen er innlegg dere har postet i denne tråden. Dere er alt annet enn voksne, oppfører dere helt forferdelig. Er det bare her inne, eller er dere virkelig slik til vanlig også..? Synes faktisk synd i dere, og tror dere trenger hjelp. Kan tenke meg at det er folk her i fra som nylig har blitt medlem på mote.no og startet diverse tråder der... Vi, til gjengjeld kommer hit og er fornuftig. Vi gjør ikke alt vi kan for å gjøre dere kvalme, vi har bedre vett enn som så. Heldigvis. Jeg er 22 år, så langt i fra fjortis jeg overhodet kan bli, og er nesten daglig innom mote.no. De innleggene dere snakker om i denne tråden, hvor i all verden finner jeg dem?? Man må jo sette seg ned å lete. Det er utrolig mange flotte tråder på mote.no, og man kan virkelig lære masse nyttig. Jeg jobber selv i klesbutikk og lærer masse nyttig på mote.no. Er særdeles opptatt av stil og mote, skal begynne med farge og stil analyse med mer. Angående det dere skriver om priser osv. At dere ikke fatter hvorfor man bruker så mye penger på klær osv. Vel, jeg kjøper dyre klær selv, jeg er opptatt av kvalitet, og at det er klær som holder, lenge. Mange kjøper klær på salg, gang etter gang, fordi det er så billig, men hva skjer, klærne går fort sund og de blir hengende i skapet.. Det kan gjerne svi i pengboka mi av og til, med til gjengeld handler jeg ting jeg blir særdeles glad i og som jeg kommer til å bruke tusen ganger mer enn en billigtopp som verken har fasong, kvalitet eller føles behagelig på. Hver sin smak. Angående forum, stil og klær. Enkelte har det, andre ikke.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 17. juli 2006 #635 Skrevet 17. juli 2006 Siste innlegg taler for seg selv, og det står enda klarere for meg hvorfor jeg foretrekker setningsanalyse framfor stil analyse.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #636 Skrevet 17. juli 2006 alt står mye klarere for meg også, hadde jeg vært som dere ville jeg nå gått og vært idiot i hver en tråd her inne, men siden jeg ikke er det, skal jeg heller dra tilbake til et forum for folk med bedre vett. så får dere ha det bra her inne, dere har det sikkert kjempekoselig, så kult å rakke ned på andre uten grunn, jeg er glad vi er forskjellige og at jeg har det bra med meg selv. fortsett å rakke ned folkens, det gir dere en mye bedre hverdag. ikke det jeg har tenkt å bruke mitt liv til i alle fall.
Gjest Miloine Skrevet 17. juli 2006 #637 Skrevet 17. juli 2006 At dere i det hele tatt gidder og holde på sånn. På Mote.no snakker vi om klær o.l for at vi er liker mote veldig godt, og vil gjerne dele det med andre som liker mote. Og her snakker dere om alt annent som ikke har med mote og gjøre for at dere liker det. personlig så er vi på mote.no av høyre standard enn dere. ← Javel, det kan du mene - men det kan vel også tenkes at vi her inne er på et "motestandardnivå" selvom vi ikke hele tiden snakker om det - vesentlig forskjell det da! Om jeg kjøper meg et skjørt til 3890; kroner må jeg nødvendigvis ikke "hyle det ut for gud og værmann" av denn grunn. Men ettersom jeg ikke nevner det på mote.no så er jeg bare ei gammal røy av ei kjærring - jeg skryter sjeldent av at jeg køper meg dyre klær. Vet du hvorfor?
Gjest MOTE.NO FAAAAN Skrevet 17. juli 2006 #638 Skrevet 17. juli 2006 Javel, det kan du mene - men det kan vel også tenkes at vi her inne er på et "motestandardnivå" selvom vi ikke hele tiden snakker om det - vesentlig forskjell det da! Om jeg kjøper meg et skjørt til 3890; kroner må jeg nødvendigvis ikke "hyle det ut for gud og værmann" av denn grunn. Men ettersom jeg ikke nevner det på mote.no så er jeg bare ei gammal røy av ei kjærring - jeg skryter sjeldent av at jeg køper meg dyre klær. Vet du hvorfor? ← DET MENER JEG VAR ET BILLIG SKJØRT. VI PÅ MOTE.NO KJØPER SKJØRT TIL MINST KR. 14000; FORDI DET GIR OSS KVALITET DA.
Gjest Miloine Skrevet 17. juli 2006 #639 Skrevet 17. juli 2006 DET MENER JEG VAR ET BILLIG SKJØRT. VI PÅ MOTE.NO KJØPER SKJØRT TIL MINST KR. 14000; FORDI DET GIR OSS KVALITET DA. ← Fy flate! javel, så gjør du vel det da - dumt av deg det! Jeg kødda da jeg sa jeg kjøpte skjørt for en så dyr sum.... Du er desverre tragisk ....uansett om rævhølet ditt er proppa med penger så er det trtagisk huff, håper du lærer etterhvert
Gjest Mote.no medlem Skrevet 17. juli 2006 #640 Skrevet 17. juli 2006 Ærlig talt, hvorfor skal dere rakke ned på mote.no? Enkelte innlegg kan vel kanskje ha et lite fjortiss-preg over seg, men slik er det faktisk i alle forum, uansett hvor du går. Dette forumet med. Mote.no har 5496 medlemmer, og alle er ikke fjortisser, tro det eller ei. Det er jo faktisk dere som er patetiske, som lager en ny tråd ut av dette, der alle svarer det samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå