Gå til innhold

www.mote.no

Fremhevede innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet
:ler: At hun ikke vil ha seks før hun gifter seg skjønner jeg godt. Jeg hadde hverken seks eller sju før jeg giftet meg. ;)
Videoannonse
Annonse
Gjest Stolt mote.no medlem
Skrevet
:ler: Jeg er 14, blir 15 den 13. februar og er kåret til forumets mest veslevoksne azz lizzm tøft azz  :sexy:

Så utrolig teit å rakke ned på enkelt personer på mote.no, Ingunn er faktisk utrolig moden for alderen og det er det flere som er inne på forumet, i mot setning til her.

Det morsomme er jo at mange av dere 'logger' inn som gjester fra mote.no på denne tråden, og trasher hele greia ;)

Gjest Shadowlyn
Skrevet
Så utrolig teit å rakke ned på enkelt personer på mote.no, Ingunn er faktisk utrolig moden for alderen og det er det flere som er inne på forumet, i mot setning til her.

Mot hvilken setning da?

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)
Mot hvilken setning da?

:ler: Vi er sikkert umodne mot den andre steningen i første innlegg.

Endret av Bellatrix
Gjest Gjest
Skrevet

Så kule dere er, som tør og mobbe alle fjortissene.

Nei.

Gjest gjest1
Skrevet

Nei.

Sjefsironi.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei.

mobber nei, bare forteller hvor skapet skal stå ;)

Gjest gjest 0
Skrevet

Må bare ha denne på mine innlegg så jeg kan lese den når jeg har tid.... :ler:

Skrevet

Nå zzzzvir det i øya her. :overrasket: Og jeg ler. :ler:

Skrevet

"Tips! På www.mote.no kan du diskutere mote med andre moteløver til du blir korallfarget (som jo er en ganske trendy farge denne sesongen) i trynet."

Dette stod i nyeste Woman.

:overrasket:

:ler:

• 4 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet
:ler: Kuuul tråd!Nå har jeg ledd meg gjennom alle sidene :klappe:
Gjest Miloine
Skrevet
hmmm er medlem på begge siden jeg:P hehe

:overrasket: å det sier du høyt her etter at du har lest tråden! Eller har du ikke lest hele kanskje?

:ler:

Skrevet

hehe jo..vet jo hva den handler om:P Men liker begge sidene så er vel ikke så farlig hehe:p

• 4 uker senere...
Skrevet

Morsom tråd... :) Jeg er medlem på begge sidene. Surfer innom begge to nesten daglig. Liker begge forumene av ulike grunner. Må jo innrømme at jeg ble rimelig satt ut i starten av mote.no, fordi det er generelt ektremt overfladisk....men det er tross alt et moteforum. Jeg liker forumet først og fremst fordi mange der har peiling på både klær og sminke. Det ER kjekt å spørre om råd der og stort sett klarer jeg å overse at språket er rimelig fjortis og at folk der er sossete. Det er jo ingen tvil at snittalderen på brukerne der er lavere enn her, synes det blir litt : :ironi: å mobbe fjortiser fordi de er fjortiser.....

Kvinneguiden er et mye hyggeligere og sosialt forum. Det er ikke lenge siden jeg ble medlem her. Det er artig at det finnes tråder om alt mellom himmel og jord. Her er det heller ingen 'trådpoliti' som sitter og passer på hver gang det blir opprettet en tråd som finnes fra før. Det er rett og slett mer laidback og stort sett alle ser ut til å være velkommen her.

Har vel beina i begge forum og har tenkt å fortsette med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...