Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #521 Skrevet 3. mai 2006 Da dere hevder at ikke vi har peiling på mote vil jeg gjøre dere obs på at de fleste trådene deres handler om skinn bukser og leopard kåper? Er det det dere kaller mote? Om alderen deres har et høyere gjennomsnitts tall har i hvertfall modenheten vår høyere "poeng skala" enn dere. Mvh. en 14 år gammel mote.no medlem. ← Disseræv, rynker, Allers, leopardkåper og skinnbukser. Nå går det nedover dere. Vi kommer nok aldri så høyt på "poeng skala" som de voksne folka på mote.no som shopper på H&M. *på vei for å hente rynkekrem*
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #522 Skrevet 3. mai 2006 Jeg trenger og runkegrem oh my god jeg ser lixom 20 ut!
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #523 Skrevet 3. mai 2006 Jeg trenger og runkegrem oh my god jeg ser lixom 20 ut! ← Bruker du sperm eller? Hørte at Paris bruker det. Derfor hun ser så frisk og ztilig ut lizzm.
Gjest utlogget harmonybear Skrevet 3. mai 2006 #524 Skrevet 3. mai 2006 Her sitter jeg og hører på cloroform og skulle lage en dårlig vits, men jeg ser selv det ble for grovt og stygt og jeg vil ikke være stygg med harmonybear sin beibi! Vi kan heller hygge oss med tanker om å få motebebissene til å sove medd et for jaaa ← nå ble jeg nyskjerrig du...
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #525 Skrevet 3. mai 2006 Nei jeg tenkte kloroform får folk til å sove fort så da kan du komme og sitte her og krangle sammen med oss Men jeg SER den var styggestygg!
Gjest harmonybear ik innl. Skrevet 3. mai 2006 #526 Skrevet 3. mai 2006 Nei jeg tenkte kloroform får folk til å sove fort så da kan du komme og sitte her og krangle sammen med oss Men jeg SER den var styggestygg! ← åååå..he he... sånn ja! kommer sterkere imorgen jeg vet du snubis!
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #527 Skrevet 3. mai 2006 Nå er Paris ledig igjen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115281 Guuuuuuuuuuuud, hun er så ztilig ass, ikke som den feite blubba Nicole lizzm. Exen hennes er rimelig hått han og azz.
Gjest Miloine Skrevet 3. mai 2006 #528 Skrevet 3. mai 2006 (endret) her pågår det enda ser jeg lizzom azz Men er småtrolla oppe enda SÆRIØST lol Endret 3. mai 2006 av Miloine
Gjest Miloine Skrevet 3. mai 2006 #529 Skrevet 3. mai 2006 Spørs nok det ja. De må jo være flotte og opplagte til skolen i morra. Regner med at de legger inn litt ekstra tid slik at de kan plukke med seg et eple til frøken og. ← Håper dem tar med et som er rødt da, det er mest inn har jeg hørt
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #530 Skrevet 3. mai 2006 Håper dem tar med et som er rødt da, det er mest inn har jeg hørt ← De må ta den fargen som matcher klærne vet du. Tenk om de kom med oransje juicy dress og rødt eple lizzm.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #531 Skrevet 3. mai 2006 Enn hun der Mirra Craigg da? Snakk om blubbe azz. Selv veier jeg kun 15 kilo zlik at jeg zkal få på meg de nye drainpipezene mine zom jeg kjøpte på gata i Hong Kong da jeg var der med typen i helga. Tror dere dem er ekte lizzm? ← Du e fan m feit azz, ikke lizzom engang azz
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #532 Skrevet 3. mai 2006 Vi trenger en ny tråd på mote.no. Hvor er "catnip" hen? ← Catnip er kasta ut noen andre må registrere seg azz, kuuult azz
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #533 Skrevet 3. mai 2006 Gid jeg kunne sprute på dere. ← du mener vel sæde på dem
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #534 Skrevet 3. mai 2006 hun er dømmende også! Ah, hva mer kan man ønske seg i en fjortis? Takk for meg, nå har jeg bedre ting å gjøre. Hvis jeg kjeder meg veldig kan jeg stikke innom en tur i morgen, så kan du få fortsette å diskutere modent med meg. ← JIPPI
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #535 Skrevet 3. mai 2006 Jeg må si jeg er litt overasket over oppførselen deres, i og med at dere hevder å være så mye eldere og mer modene enn vi. Vel, hvem var det som startet dette? Hvem var det som trashet forumet vårt? Dere. I hvilken tråd er det vi "baksnakker" dere? Jo i den tråden dere faktisk har laget. Hva er gjennom snitts alderen deres? La oss si den er 25 da? Dere oppfører dere ikke på langt nær det. Mvh. en 14 år gammel mote.no medlem. ← Dumming, den er høyere enn det da se, skjønneru ikke noe ell lizzom
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #536 Skrevet 3. mai 2006 det er ikke lov med slanketråder på mote.no da ← Vet du hvorfor det ikke er lov der, og hvorfor det er lov her? Du må skjønne at her inne er vi voksne mennesker(som du sikkert har lest spes. i denne tråden) Vi forstår forskjellen på slanking og rovdrift av kroppen, det gjør ikke alle på mote.no skjønner du vel.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #537 Skrevet 3. mai 2006 Du e fan m feit azz, ikke lizzom engang azz ← Word! Selv gikk jeg ned til 5 kg sånn at jeg fikk egoet mitt inni Dior hatten.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #538 Skrevet 3. mai 2006 Nei og nei. Leif-Per fikk jaggu ikke jakte lenge på mote.no gitt.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #539 Skrevet 3. mai 2006 Catnip er kasta ut noen andre må registrere seg azz, kuuult azz ← Nei og nei. Leif-Per fikk jaggu ikke jakte lenge på mote.no gitt. ← Noen fler? Vi med tusenvis av innlegg og ikke noe liv bør vel ta hintet fra mote.no folka og finne nye jaktmarker.....
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #540 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Nå har ikke lest alle 32 sidene der har brukt på å rakke ned om mote.no, men vil tro at dere kunne fått sagt det på maks tre sider. På mote.no ble en tråd om kvinneguiden.no raskt steng, men her derimot!? Hva skyldes bitterheten? Tell me tell me. Innlegget er endret. ~Sissan, mod Endret 4. mai 2006 av Sissan
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå