Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #502 Skrevet 3. mai 2006 Det er faktisk dere som er de voksne her, såå skjerp dere. Takk for meg. ← Hvem i faen påstår at vi er voksne? Det er dere som liker å skryte på dere all verdens livserfaring. Vær så god for deg. KLEEEEEEEEEEEEEEMZZZZZ
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #504 Skrevet 3. mai 2006 JaddajaddaJADDA!!! Er bare 13 år vettu! Kalleru det voksent? Har bare smakt sprit engang ← Faen zom du lyver azz. Trur u ikke jeg veit at det var du som stakk av med himkoken min eller?
Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #506 Skrevet 3. mai 2006 Hvem i faen påstår at vi er voksne? Det er dere som liker å skryte på dere all verdens livserfaring. Vær så god for deg. KLEEEEEEEEEEEEEEMZZZZZ ← så så, vi hadde begynt å lagt roen nå! det er snart leggetid for små barn vet du
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #507 Skrevet 3. mai 2006 Faen zom du lyver azz. Trur u ikke jeg veit at det var du som stakk av med himkoken min eller? ← sårry ass jg r alkiz no eg lyve dag å nat
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #508 Skrevet 3. mai 2006 men hvorfor ser jeg ei smilende kåt kjerring med monsterdigre pupper svaiende frem og tilbake da?? ← Drukket for mye?
Gjest -eline- Skrevet 3. mai 2006 #509 Skrevet 3. mai 2006 Alt jeg vil er å nå side 30. ← Grattis! :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #510 Skrevet 3. mai 2006 KJÆRE MOTE.NO: TAKK GUDANE FOR DYNAMESK IP!!!! ← Dynamesk?
Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #511 Skrevet 3. mai 2006 Drukket for mye? ← lang historie... jeg ser en hoppende delfin nå..
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #512 Skrevet 3. mai 2006 Jeg foreslår Towelie som vår forummaskot, hvis hun ikke allerede er det
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #515 Skrevet 3. mai 2006 så så, vi hadde begynt å lagt roen nå! det er snart leggetid for små barn vet du ← Erru gææærn. Det er nå det skjer!
Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #516 Skrevet 3. mai 2006 Erru gææærn. Det er nå det skjer! ← vel her skjer d ihvertfall slik; min lille har våknet, og jeg må legge henne igjen. så jeg må nok desverre forlate denne herlige diskusjonen. ha en fortsatt trivelig debatt! vær snille nå da barn!
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #517 Skrevet 3. mai 2006 det er ikke lov med slanketråder på mote.no da ← Nei, i stedet kappes dere om å finne "feite" kjendiser som Paris Hilton. Hu er virkelig FEIT azz. En verden med grenser er som en dyrepark med gjerder! Dere må slippe apene fri ← Synes det er greit å ha et sted som mote.no hvor alle apene kan være samlet jeg. Jeg blir så frustrert av å lese dette Herregud Friiiiitids.. ← Ja GUUUUUUUUUUUD azz. Jeg blir helt matt lizzm. Det er bare SÅÅÅ trashy. Jeg har begynt å spart penger jeg nå.. Jeg har bestemt meg for at hvertfall ti av dere skal få den psykologhjelpen dere trenger! ← Med en tier i ukepenger må du nok spare ei stund vennen.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #518 Skrevet 3. mai 2006 vel her skjer d ihvertfall slik; min lille har våknet, og jeg må legge henne igjen. så jeg må nok desverre forlate denne herlige diskusjonen. ha en fortsatt trivelig debatt! vær snille nå da barn! ← Vel, vi skal prøve å spare på kruttet til du kommer tilbake og kan delta igjen.
Gjest utlogget harmonybear Skrevet 3. mai 2006 #519 Skrevet 3. mai 2006 Vel, vi skal prøve å spare på kruttet til du kommer tilbake og kan delta igjen. ←
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #520 Skrevet 3. mai 2006 Her sitter jeg og hører på cloroform og skulle lage en dårlig vits, men jeg ser selv det ble for grovt og stygt og jeg vil ikke være stygg med harmonybear sin beibi! Vi kan heller hygge oss med tanker om å få motebebissene til å sove medd et for jaaa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå