Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #481 Skrevet 3. mai 2006 10hi http://www.mote.no/viewtopic.php?t=13411 http://www.mote.no/viewtopic.php?t=13413 http://www.mote.no/viewtopic.php?t=13400
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #482 Skrevet 3. mai 2006 Beibi, da. Dette er som sagt internett. Hvem sitter og leker rakettforsker der? http://kenytelenekvagyunk.freeblog.hu/Files/retard.jpg Håper jei taper da ;D Det viktigste er at klokka nå er 22:22 og dere er sure som kruttønner!
Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #483 Skrevet 3. mai 2006 Harmonybear; Ja, jeg vil si når noen lager 4-5 tråder om kvineguiden og linker til denne siden, vil jeg kalle det å trashe forumet ← det er mange luringer som har vært på dette forumet også å linket til et annet forum, men jeg vil ikke kalle d å trashe fordi. Nå må dere slappe av litt... det er virklig ikke noe å skape et stort problem ut av.
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #484 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har begynt å spart penger jeg nå.. Jeg har bestemt meg for at hvertfall ti av dere skal få den psykologhjelpen dere trenger! ← Tror det er du som burde dra og skaffe hjelp med de hypokondertendensene dine! En diagnose etter bare dette? Du feiler noe :O
Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #485 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har begynt å spart penger jeg nå.. Jeg har bestemt meg for at hvertfall ti av dere skal få den psykologhjelpen dere trenger! ← tror du skal feie for din egen dør først...
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #486 Skrevet 3. mai 2006 Når man vokser opp med to psykologer til foreldre, så går det sånn
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #487 Skrevet 3. mai 2006 Vel, hvem sier at vi er sure? Det eneste vi/jeg gjør er og svare for meg. Jeg er absolutt ikke sint. Men å lage mange tråder på vårt forum om hvor gamle "dere" er? Unskyld meg? Harmonybear; Vel, dette er min første gang her inne så jeg kan ikke uttale meg om det. Hvordan vet du i det hele tatt at det er vi som har postet det?
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #488 Skrevet 3. mai 2006 Vel, hvem sier at vi er sure? Det eneste vi/jeg gjør er og svare for meg. Jeg er absolutt ikke sint. ← Da er du den eneste
Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #489 Skrevet 3. mai 2006 Harmonybear; Vel, dette er min første gang her inne så jeg kan ikke uttale meg om det. Hvordan vet du i det hele tatt at det er vi som har postet det? ← har jeg sagt at d er dere som har postet det??
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #490 Skrevet 3. mai 2006 Det eneste de gjør er og svare for seg, og i og med at dere blir mer og mer barnslige etter som tiden går blir det mere og mere irriterende og lese. Nei, det er ikke noe aggrisjon inne i bildet. Harmonybear; Nei, men på måten du formulerte deg på fremstod det sånn.
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #491 Skrevet 3. mai 2006 Det eneste de gjør er og svare for seg, og i og med at dere blir mer og mer barnslige etter som tiden går blir det mere og mere irriterende og lese. Nei, det er ikke noe aggrisjon inne i bildet. Harmonybear; Nei, men på måten du formulerte deg på fremstod det sånn. ←
Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #492 Skrevet 3. mai 2006 Det eneste de gjør er og svare for seg, og i og med at dere blir mer og mer barnslige etter som tiden går blir det mere og mere irriterende og lese. ← så får de slutte å lese da...
Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #493 Skrevet 3. mai 2006 Harmonybear; Nei, men på måten du formulerte deg på fremstod det sånn. ← da har du misforstått meg..
Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #495 Skrevet 3. mai 2006 Dette blir bare dummere og dummere.. ← så slutt å engasjer deg da. viss du synest d er så ufattelig dumt, hvorfor skriver du innlegg da??
Gjest -eline- Skrevet 3. mai 2006 #497 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Det eneste de gjør er og svare for seg, og i og med at dere blir mer og mer barnslige etter som tiden går blir det mere og mere irriterende og lese. ← That's the point Endret 3. mai 2006 av -eline-
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #498 Skrevet 3. mai 2006 Svidd neger vender tilbake.. det er ikke mine ord.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå