Gå til innhold

www.mote.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harmonybear; Ja, jeg vil si når noen lager 4-5 tråder om kvineguiden og linker til denne siden, vil jeg kalle det å trashe forumet

det er mange luringer som har vært på dette forumet også å linket til et annet forum, men jeg vil ikke kalle d å trashe fordi.

Nå må dere slappe av litt... det er virklig ikke noe å skape et stort problem ut av.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har begynt å spart penger jeg nå.. :)

Jeg har bestemt meg for at hvertfall ti av dere skal få den psykologhjelpen dere trenger! :tommel:

Tror det er du som burde dra og skaffe hjelp med de hypokondertendensene dine! En diagnose etter bare dette? Du feiler noe :O

Skrevet
Jeg har begynt å spart penger jeg nå.. :)

Jeg har bestemt meg for at hvertfall ti av dere skal få den psykologhjelpen dere trenger! :tommel:

tror du skal feie for din egen dør først...

Gjest Gjest
Skrevet

Når man vokser opp med to psykologer til foreldre, så går det sånn ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, hvem sier at vi er sure? Det eneste vi/jeg gjør er og svare for meg. Jeg er absolutt ikke sint. Men å lage mange tråder på vårt forum om hvor gamle "dere" er? Unskyld meg?

Harmonybear; Vel, dette er min første gang her inne så jeg kan ikke uttale meg om det. Hvordan vet du i det hele tatt at det er vi som har postet det?

Gjest gjest1
Skrevet
Vel, hvem sier at vi er sure? Det eneste vi/jeg gjør er og svare for meg. Jeg er absolutt ikke sint.

Da er du den eneste ;)

Skrevet

Harmonybear; Vel, dette er min første gang her inne så jeg kan ikke uttale meg om det. Hvordan vet du i det hele tatt at det er vi som har postet det?

har jeg sagt at d er dere som har postet det??

Gjest Gjest
Skrevet

Det eneste de gjør er og svare for seg, og i og med at dere blir mer og mer barnslige etter som tiden går blir det mere og mere irriterende og lese. Nei, det er ikke noe aggrisjon inne i bildet.

Harmonybear; Nei, men på måten du formulerte deg på fremstod det sånn.

Gjest gjest1
Skrevet
Det eneste de gjør er og svare for seg, og i og med at dere blir mer og mer barnslige etter som tiden går blir det mere og mere irriterende og lese. Nei, det er ikke noe aggrisjon inne i bildet.

:kyss:

Skrevet
Det eneste de gjør er og svare for seg, og i og med at dere blir mer og mer barnslige etter som tiden går blir det mere og mere irriterende og lese.

så får de slutte å lese da...

Skrevet

da har du misforstått meg..

Skrevet
Dette blir bare dummere og dummere.. :forvirret:

så slutt å engasjer deg da. viss du synest d er så ufattelig dumt, hvorfor skriver du innlegg da??

Gjest -eline-
Skrevet (endret)
Det eneste de gjør er og svare for seg, og i og med at dere blir mer og mer barnslige etter som tiden går blir det mere og mere irriterende og lese.

That's the point :roll:

Endret av -eline-
Gjest gjest1
Skrevet

Svidd neger vender tilbake.. det er ikke mine ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...