Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #461 Skrevet 3. mai 2006 hehehe eg må le då! Fra: FallOutBoy Til: Catnip Hei Er du feminist ellerno? Eg svara: ???? Ka du meina? Fra: FallOutBoy Til: Catnip Siden du kommer fra Kvinneguiden, liksom. Er jo bare feministhorer og annet rødstrømpepakk der! TAKK FOR DITTE FALLOUTBOY!! ← Du er virkelig lavmåls, Catnip. Skriver om meldingen min i håp om at dine kjære "venner" på Kvinneguiden Forum skal få respekt for deg. Jeg har ikke ord - FallOutBoy fra mote.no
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #462 Skrevet 3. mai 2006 Towelie; denne tråden er nesten like populær som Unix-tråden din. I hvert fall her. ← Ja fysj hvor tok den turen da?
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #463 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Du er virkelig lavmåls, Catnip. Skriver om meldingen min i håp om at dine kjære "venner" på Kvinneguiden Forum skal få respekt for deg. Jeg har ikke ord - FallOutBoy fra mote.no ← Jeg er også overrasket over hvor lavmåls det går an å bli. Catnip konstruerte en frekk pm. Så sendte hun den til admin. på mote. no og påsto at det var jeg som hadde skrevet den. Endret 3. mai 2006 av Sukkerert
Gjest catnip ;) Skrevet 3. mai 2006 #464 Skrevet 3. mai 2006 Du er virkelig lavmåls, Catnip. Skriver om meldingen min i håp om at dine kjære "venner" på Kvinneguiden Forum skal få respekt for deg. Jeg har ikke ord - FallOutBoy fra mote.no ← Hekje du ei Lacoste-skjorte å stryge då? Homseyboy
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #465 Skrevet 3. mai 2006 Jeg må si jeg er litt overasket over oppførselen deres, i og med at dere hevder å være så mye eldere og mer modene enn vi. Vel, hvem var det som startet dette? Hvem var det som trashet forumet vårt? Dere. I hvilken tråd er det vi "baksnakker" dere? Jo i den tråden dere faktisk har laget. Hva er gjennom snitts alderen deres? La oss si den er 25 da? Dere oppfører dere ikke på langt nær det. Jeg skjønner ikke hvorfor dere i det hele tatt gidder å diskutere dette? Dere som er så voksene, sitter her og diskuterer krig mot et annet net forum? Et forum, dere har jo fritidsproblemer nok som sitter her, men at dere vil starte en krig? Det tyder jo på hvor mye større fritidsproblemer dere har. Da dere hevder at ikke vi har peiling på mote vil jeg gjøre dere obs på at de fleste trådene deres handler om skinn bukser og leopard kåper? Er det det dere kaller mote? Og det ble nevnt tidligere at dere syntes at diskusjonene våre er ensformige, vel kanskje de er det da, men man får i hvertfall svar på det man lurer på og man får ærlige svar. Om alderen deres har et høyere gjennomsnitts tall har i hvertfall modenheten vår høyere "poeng skala" enn dere. Mvh. en 14 år gammel mote.no medlem.
Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #466 Skrevet 3. mai 2006 hvem pokker har snakket om å lage krig?? nå må du sette deg ned og lese skikkelig!
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #467 Skrevet 3. mai 2006 Om jeg har en asosial dag, foretrekker jeg heller dette enn en god bok. FRRIIIIITIIIIDSPROOOOBLEEEMER. Ah, minnene fra da jeg gikk på ungdomskolen. Nei, der går jeg jo ennå! Glem det jeg sa!
Gjest -eline- Skrevet 3. mai 2006 #468 Skrevet 3. mai 2006 Man er ikke voksen før man tør å være barnslig
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #470 Skrevet 3. mai 2006 Leste du innlegget mitt ista? HUNDRE OG NITTI temaer om slanking på DETTE forumet. På vårt forum er det ingen. Gå og spy sammen med forum-folka her inne enn på mote.no for det er faktisk ingen på mote.no som har spiseforstyrrelser eller lignende (ikke som jeg vet om iallefall, men DU vet iallefall heller ikke!) ← det er ikke lov med slanketråder på mote.no da
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #471 Skrevet 3. mai 2006 Man er ikke voksen før man tør å være barnslig ← Men, det finnes grenser..
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #473 Skrevet 3. mai 2006 Men, det finnes grenser.. ← En verden med grenser er som en dyrepark med gjerder! Dere må slippe apene fri
Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #474 Skrevet 3. mai 2006 Hvem var det som trashet forumet vårt? ← har vi trashet det??
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #475 Skrevet 3. mai 2006 Jeg blir så frustrert av å lese dette Herregud Friiiiitids..
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #476 Skrevet 3. mai 2006 Fritids-hva? Kom igjen, si hele ordet! Fortell onkel!
Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #477 Skrevet 3. mai 2006 Jeg blir så frustrert av å lese dette Herregud Friiiiitids.. ← he he, vet ikke hvem som har mest fritidsproblem her.. hvorfor sitter du å leser det da? og enda verre, hvorfor ta deg bryderiet med å skrive et innlegg??
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #478 Skrevet 3. mai 2006 Om alderen deres har et høyere gjennomsnitts tall har i hvertfall modenheten vår høyere "poeng skala" enn dere. ← Men dere er jo så søte når dere tar dere så nære av litt uskyldig moro og blir så oppkavede lett å ta dere på alvor da.. 28 sider nå, og teller enda
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #479 Skrevet 3. mai 2006 Ærligtalt, om jeg tør og være barnslig eller ikke angår ikke deg, og det har absolutt ikke noe med en diskusjon mellom to forumer å gjøre. Pointet er at dere har absolutt ingenting og kritisere "oss" for. Deres modenhet er ikke akkurat noe å skryte av, javel dere tør og være barnsilige men det slutter der. Harmonybear; Ja, jeg vil si når noen lager 4-5 tråder om kvineguiden og linker til denne siden, vil jeg kalle det å trashe forumet
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #480 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har begynt å spart penger jeg nå.. Jeg har bestemt meg for at hvertfall ti av dere skal få den psykologhjelpen dere trenger!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå