Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #422 Skrevet 3. mai 2006 ey, zånn sms språk vil j og skrive .. c u l8r !!! hv v skr sl p al inl d? d hd vrt qlt az!
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #427 Skrevet 3. mai 2006 Kan noen ikke-giddalause kopiere og lagre alle innlegg i denne tråden? Moddisene blir snart hissige sjø! ← Done Har lagret både HTML-versjon og Word-versjon.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #429 Skrevet 3. mai 2006 dezuten har han sæda på meg mange ganger ← Sperm er jævlig bra for håret azz. Pariz Hilton bruker det hver dag hun azz.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #430 Skrevet 3. mai 2006 Hvo brukerur dem a, på kjønnshåra da eller. Dere er så barnslige her inne ass ← Faen, erru helt du eller? Man snorter seff møllkuler. Harru ikke hørt at det er det siste hos Kate Moss eller. Bare natulige saker lizzm. Hu bruker 'e' for å gå ner i vekt.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #431 Skrevet 3. mai 2006 hva er galt med cubus da? så du mener altså at klærne min datter på 2 år har er "bad" ?? ← Harru unge?!? Hvor gammal erru egentli? Harru strekkmerker åsså da el.?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #432 Skrevet 3. mai 2006 Faaaaaaeeen. HVOR ER SMÅJINTENE HEEENN...... LEIF-PER.. HAR DU TATT ALLE NÅ IGJEN? NÅ MÅ DU SLUTTE Å HELLE HIMKOK I STAKKARANE.
Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #433 Skrevet 3. mai 2006 Harru unge?!? Hvor gammal erru egentli? Harru strekkmerker åsså da el.? ← næææ, smurte mei med en sånn derre spesialkrem, så jeg har ik no! jeg er bare 24 år `a! lizzom!
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #434 Skrevet 3. mai 2006 Seriøst? Hun har jo dvask mage så det holder! tenk å si det ← Enn hun der Mirra Craigg da? Snakk om blubbe azz. Selv veier jeg kun 15 kilo zlik at jeg zkal få på meg de nye drainpipezene mine zom jeg kjøpte på gata i Hong Kong da jeg var der med typen i helga. Tror dere dem er ekte lizzm?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #435 Skrevet 3. mai 2006 Vi trenger en ny tråd på mote.no. Hvor er "catnip" hen?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #436 Skrevet 3. mai 2006 Herregud! Nå har jeg sett over disse sidene, hvor dere snakker om hvor dumme og uintelligente vi virker. Siden heter mote.no! På denne siden diskuteres det ikke dype tanker og meningen med livet, men mote! Selvfølgelig virker man overfladisk hvis man bare ser på inntrykket fra dette forumet, men det finnes jo en person utenfor også, som snakker om andre ting. Vet at mange av de som er der inne jobber hardt for de pengene de har, har gode karakterer og et ganske så høyt intelligensnivå. Dere har dratt fram det verste av de verste når det gjelder fjortis-innlegg, og hvis jeg leter litt er jeg sikker på at det finnes masse sånt her også. Vet at dere har hatt en lignende tråd som denne tidligere også, som også endte i forum-krig. Det er faktisk dere som er de voksne her, såå skjerp dere. Takk for meg.
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #437 Skrevet 3. mai 2006 Det er faktisk dere som er de voksne her, såå ← JaddajaddaJADDA!!! Er bare 13 år vettu! Kalleru det voksent? Har bare smakt sprit engang
Gjest |H| Skrevet 3. mai 2006 #438 Skrevet 3. mai 2006 ...forum-krig. Det er faktisk dere som er de voksne her, såå skjerp dere. ←
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #439 Skrevet 3. mai 2006 Harmonybear: ikke siter meg så det ser ut som jeg har skrevet andre ting enn jeg faktisk har er du snill. Jeg skrev at sist gang var det blitt forum-krig. Towlie: Javel (jeg er forresten ganske uinterressert i om du har smakt sprit eller ikke, det har vel ikke så mye med å være voksen å gjøre) Men det er mange voksne som har gått inn i denne diskusjonen og vært ganske umodne, det var ikke ment til deg som enkeltperson.
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #440 Skrevet 3. mai 2006 Jojohoho det var det det så!!!! PS jeg har smakt wiski åsså
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå