Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #341 Skrevet 3. mai 2006 HOTTEL CÆZAR!!! CYALTRZBABYLOVYAH4EVAH!!!! Stay true, stay real stay fazhion
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. mai 2006 #342 Skrevet 3. mai 2006 Noen sett møllkulene mine? MizzA - du har zeff rett. ← J vet, j r bare kulezt azz!!
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #343 Skrevet 3. mai 2006 I know! De treige rynkete kvinnfolka der inne er MINST 25år. Nei, nå skal jeg ut med den håtte kjæresten min. Vi skal ned å henge på bensinstasjonen lizzm. Lånte mammas Chanel skjerf og spy veska hennes. Passer fint sammen med Goose jakken og skateskoa mine azz. mote.no medlem. ← så tøft azzz skikkelig grooovy
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. mai 2006 #344 Skrevet 3. mai 2006 HOTTEL CÆZAR!!! CYALTRZBABYLOVYAH4EVAH!!!! Stay true, stay real stay fazhion ← D ruler max azz!!!
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #345 Skrevet 3. mai 2006 Gosh? Det er jo ei såpe. Du bruker vel ikke det svineriet lizzm? Herreguuuuud, jeg skal aldri henge med deg mer. Her i gården er det KUN Date som funker azz. ← enig azzz, spesielt den blå, lukter sikkelig digg da
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #346 Skrevet 3. mai 2006 Skal jg si dg no??? I går var pappa på joker dah så stjal jg SNUZEN hans!!! BLE HELT BØTTE STEIN AZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ← Faaaaaaen, du er heldig du azz. Jeg må ruse meg på mammas grønnsåpe - med furunålsduft lizzm.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #347 Skrevet 3. mai 2006 Gosh? Det er jo ei såpe. Du bruker vel ikke det svineriet lizzm? Herreguuuuud, jeg skal aldri henge med deg mer. Her i gården er det KUN Date som funker azz. ← særiøst! Bruker dere her inne Date? Jeg bruker Britneys nye parfyme
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #348 Skrevet 3. mai 2006 Digger avataren din, Towelie. Du har plukket opp noen sminketips på mote.no skjønner jeg.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #349 Skrevet 3. mai 2006 særiøst! Bruker dere her inne Date? Jeg bruker Britneys nye parfyme ← Hva faen? Da gidder jeg ikke å snakke mer med deg azz. Vi i gjengen bruker kun Paris sin parfyme.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #350 Skrevet 3. mai 2006 Hva faen? Da gidder jeg ikke å snakke mer med deg azz. Vi i gjengen bruker kun Paris sin parfyme. ← Så grooovy azz
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #351 Skrevet 3. mai 2006 Digger avataren din, Towelie. Du har plukket opp noen sminketips på mote.no skjønner jeg. ← Yezz, jg zminker mg slik hvr dgFAEN så slitsomt! Jeg sminker meg slik hver dag pga motetips og sminketips jeg fant der inne, ja. Stemmer det
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #354 Skrevet 3. mai 2006 Yezz, jg zminker mg slik hvr dgFAEN så slitsomt! Jeg sminker meg slik hver dag pga motetips og sminketips jeg fant der inne, ja. Stemmer det ← Vi på mote.no bruker kunn dyre saker vi. Dete har jeg på meg -Mascara fra Lancome -Svart eyeliner fra Isadora -Øyenskygge fra Trucco. Den er helt lys med litt sånn petrolskimmer, men nå du har den over svart eyeliner blir fargen kjempesterk og litt skinnende (veldig stilig egentlig) -Lipgloss fra Dior -Fuktighetskrem fra Babor det er meg da lizm
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. mai 2006 #355 Skrevet 3. mai 2006 Tuzen takk, jg r goth ← R du???? Zå qlt!!!! J vil oxo være d, men j får ik lov av mamma!!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #356 Skrevet 3. mai 2006 R du???? Zå qlt!!!! J vil oxo være d, men j får ik lov av mamma!!!!!! ← U HAV 2 STAY TROOO!!!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. mai 2006 #357 Skrevet 3. mai 2006 Jammen, j fåkke låv av mamma å zminke mg, j r bare 9 år!!!!!! mn j zminker mg i smug da!!!!!!! LOL!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #358 Skrevet 3. mai 2006 Fåkke lov a mamma vøtt Det får jeg lov til av mine ungdommelige frld. jeg er bare 15 azz
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #360 Skrevet 3. mai 2006 Det var stygt sagt, jeg er ikke så hårete da azz ← Sry, går d bra?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå