Gå til innhold

www.mote.no

Fremhevede innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet
Hvor gamle er dere da?

Towelie har prøvd å innbille dem at hun er femten.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har ikke sagt at du har sagt det, jeg skrev folk her inne har sagt det.

Er visst ikke jeg som trenger å gjøre leseleksene mine allikevel. Og du er like gammel som meg, så hvorfor skulle jeg ha "leselekser" og ikke du? Haha, og bare prøv å komme med en tåpelig kommentar som "fordi du er så dum i det blonde hodet ditt, fetthue!" da kommer jeg til å... Åh, jeg vet ikke hva jeg kommer til å gjøre, kommer til å få det mest ekstreme latteranfallet du har hørt om  :ler:

Fordi jeg går på Reklame-linja og der har vi ikke lekser.

Gjest gjest1
Skrevet
Towelie har prøvd å innbille dem at hun er femten.

Jeg ER 15, gamla! Du er bare gammel røy! Lukter gammalhjem av deg! Æsj :(

Gjest gjest1
Skrevet
*holder for ørene*

Forresten; Hvorfor skal jeg komme med fornærmelser som går på hårfarge? Kjenner selv blonde folk og de virker smartere enn det dere greier. Men hva vet jeg, dere er vel en gjeng FETTHUER, som du selv kaller det, hele bunten :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor gamle er dere da?

Jeg er faktisk snart 16 år :sjarmor: så det

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg klarer ikke å lese innlegget ditt, Towelie, rynkene henger foran øynene. :)

Gjest gjest1
Skrevet (endret)
Jeg klarer ikke å lese innlegget ditt, Towelie, rynkene henger foran øynene. :)

Sikker på at det ikke er dine kjønnslepper du har dradd bakover, over ryggen og foran øya? ;D

Endret av Towelie
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Herregud, er du såååå gammal, Towelie?!! Jeg tror det er duuu som burde komme deg på gamlehjemmet jeg azz, gamla! ;)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Sikker på at det ikke er dine kjønnslepper du har dradd bakover, over ryggen og foran øya? ;D

:hoho:

Gjest Gjest
Skrevet

Hva vet du om at "jeg fortsatt henger med"? Du vet ikke hvilke innlegg av gjestinnleggene jeg har skrevet?

Gjest LoisLane
Skrevet

Wooooooo.... Du har misforstått Towelie, vi er på lag assa!

Gjest gjest1
Skrevet
Herregud, er du såååå gammal, Towelie?!! Jeg tror det er duuu som burde komme deg på gamlehjemmet jeg azz, gamla! ;)

Håll kjefta ass jeg er eldre enn dg, kan fanmeg drikke om 3 år til (jeg gjør det nå oxxxxo dah, bare ikk si d til mamma) ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Hva vet du om at "jeg fortsatt henger med"? Du vet ikke hvilke innlegg av gjestinnleggene jeg har skrevet?

Jeg har jo sagt at så lenge dere utpulte fittetryner ikke tør å stå fram med navn, er dere for meg samme personen!

Tantekoz fra Towelie :klem:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Loislane, du er bare sååååå 2005 azza! Det heter ikke assa vettu! Det heter AZZA!

Gjest gjest1
Skrevet
Loislane, du er bare sååååå 2005 azza! Det heter ikke assa vettu! Det heter AZZA!

Jævla L 4 looozer hu der azz

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Håll kjefta ass jeg er eldre enn dg, kan fanmeg drikke om 3 år til (jeg gjør det nå oxxxxo dah, bare ikk si d til mamma) ;)

Du er tøff, azz!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har ikke sagt noen har gått og lagt seg før 24:00. Selv gjør jeg det for å unngå stoner-looken i morningen, poser er ikke pent vettu ;)

Som noen her påpekte, i gjennomsnitt har jeg da skrevet 15 innlegg hver dag. Dette er fordelt utover. Er 15 innlegg virkelig så tidkrevende, eller er det DERE som er så jævlig treige?

Det hadde vi på mote.no hatt råd får men jeg sier det ikke hva det er :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet
Du er tøff, azz!

Skal jg si dg no??? I går var pappa på joker dah så stjal jg SNUZEN hans!!! BLE HELT BØTTE STEIN AZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest LoisLane
Skrevet

Noen sett møllkulene mine?

MizzA - du har zeff rett.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Skal jg si dg no??? I går var pappa på joker dah så stjal jg SNUZEN hans!!! BLE HELT BØTTE STEIN AZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ååååå!!!! j zer opp t dg azz!!!!!!!! Du r mitt idol azz!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...