Gå til innhold

www.mote.no

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Da vant jeg over dere her inne da siden dere ikke sier noe mer :klappe:

mote.no

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

mote.no

:ler: neida, skal bare skifte bleia mi først

Gjest gjest1
Skrevet

mote.no

Ikke alle som sitter ved PCen 24 timer i døgnet, vettu :)

Gjest Gjest
Skrevet
og nå har mange fra mote.no kommentert at det er helt patetisk å si oxo  :ler:

Ja, for azz og lizzm er jå VELDIG voksent å si.

:ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Fint at jeg er morsom! :D Det er det jeg er kjent for.

Du svarte forresten ikke på spørsmålet mitt?

Er det forresten noe å skryte av, det å være ufrivillig morsom?

Gjest Gjest
Skrevet
Ikke alle som sitter ved PCen 24 timer i døgnet, vettu :)

Akkurat som om det ikke var du selv som skrev det innlegget...

Og du sier at "ikke alle sitter på PC'en 24 timer døgnet", men det er jo mange av de her inne som har over 8000 innlegg... Og det er folk her inne som sier at hvis man ikke er på PC'en kl 24.00, ja da er man gått og lagt seg...

Gjest Gjest
Skrevet

Guuuuud, jeg bare digger Pia Haraldsen azz. Den veska hennes er bare sååå beautiful azz. Jeg håper jeg blir like stor og kul som henne når jeg er ferdig med 6.klasse lizzm.

Gjest LoisLane
Skrevet
Ja, du viser jo at du er skikkelig moden med språkbruket ditt.

Språkbruken, vennen. :)

Gjest Gjest
Skrevet

LEIF-PEEER.... Pia Haraldsen er her.....

Gjest gjest1
Skrevet
Akkurat som om det ikke var du selv som skrev det innlegget...

Og du sier at "ikke alle sitter på PC'en 24 timer døgnet", men det er jo mange av de her inne som har over 8000 innlegg... Og det er folk her inne som sier at hvis man ikke er på PC'en kl 24.00, ja da er man gått og lagt seg...

Jeg har ikke sagt noen har gått og lagt seg før 24:00. Selv gjør jeg det for å unngå stoner-looken i morningen, poser er ikke pent vettu ;)

Som noen her påpekte, i gjennomsnitt har jeg da skrevet 15 innlegg hver dag. Dette er fordelt utover. Er 15 innlegg virkelig så tidkrevende, eller er det DERE som er så jævlig treige?

Gjest Gjest
Skrevet

Tror jeg må begynne å bake inn endel ord og uttrykk fra mote.no i språket mitt azz. De er SÅ gode på å snakke for seg lizzm. Ikke trashy i det heeele tatt.

Word.

Gjest Gjest
Skrevet
Er det forresten noe å skryte av, det å være ufrivillig morsom?

Hvem sier at det er ufrivillig? Haha, du bare måtte komme den kommentaren siden jeg ikke ble "såret" av det forrige innlegget ditt (noe som sikkert var meningen). Gosh, du er så gjennomskuelig.

Gjest Gjest
Skrevet
Herregud azz det er bare SÅÅÅÅ fjortiss å dømme etter alder da! Vi er zååå mye bedre enn de gamle rynkete allers-lesende KG-damene azz!

-mote.no-medlem-

I know! De treige rynkete kvinnfolka der inne er MINST 25år.

Nei, nå skal jeg ut med den håtte kjæresten min. Vi skal ned å henge på bensinstasjonen lizzm. Lånte mammas Chanel skjerf og spy veska hennes. Passer fint sammen med Goose jakken og skateskoa mine azz.

mote.no medlem.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvem sier at det er ufrivillig? Haha, du bare måtte komme den kommentaren siden jeg ikke ble "såret" av det forrige innlegget ditt (noe som sikkert var meningen). Gosh, du er så gjennomskuelig.

Gosh? Det er jo ei såpe. Du bruker vel ikke det svineriet lizzm? Herreguuuuud, jeg skal aldri henge med deg mer. Her i gården er det KUN Date som funker azz.

Gjest Gjest
Skrevet

Mote.no brukere må jeg si er meget modene for alderen.

Jeg skjønner absolutt ikke hvorfor dere sier at vi skrive lizzzom og azza. Ta dere en ordentlig titt på forumet, og dere vil frt finne ut at dt er modene mennesker som er de ivrigste brukerene der :)

Mote.no :hjertesmil:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har ikke sagt noen har gått og lagt seg før 24:00. Selv gjør jeg det for å unngå stoner-looken i morningen, poser er ikke pent vettu ;)

Som noen her påpekte, i gjennomsnitt har jeg da skrevet 15 innlegg hver dag. Dette er fordelt utover. Er 15 innlegg virkelig så tidkrevende, eller er det DERE som er så jævlig treige?

Jeg har ikke sagt at du har sagt det, jeg skrev folk her inne har sagt det.

Er visst ikke jeg som trenger å gjøre leseleksene mine allikevel. Og du er like gammel som meg, så hvorfor skulle jeg ha "leselekser" og ikke du? Haha, og bare prøv å komme med en tåpelig kommentar som "fordi du er så dum i det blonde hodet ditt, fetthue!" da kommer jeg til å... Åh, jeg vet ikke hva jeg kommer til å gjøre, kommer til å få det mest ekstreme latteranfallet du har hørt om :ler:

Gjest LoisLane
Skrevet
Jeg har ikke sagt at du har sagt det, jeg skrev folk her inne har sagt det.

Er visst ikke jeg som trenger å gjøre leseleksene mine allikevel. Og du er like gammel som meg, så hvorfor skulle jeg ha "leselekser" og ikke du? Haha, og bare prøv å komme med en tåpelig kommentar som "fordi du er så dum i det blonde hodet ditt, fetthue!" da kommer jeg til å... Åh, jeg vet ikke hva jeg kommer til å gjøre, kommer til å få det mest ekstreme latteranfallet du har hørt om  :ler:

*holder for ørene*

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Og du er like gammel som meg, så hvorfor skulle jeg ha "leselekser" og ikke du?

Hvor gamle er dere da?

Gjest gjest1
Skrevet

Hoho! Hvem sier det er noe som helst mønster i det jeg skriver? Jeg prøver ikke såre noen (dette er internett, jenta mi), jeg vil bare slenge ren og skjær dritt :) Provoserende nok, siden du ennå henger med etter snart 400 innlegg...

Oh no for et tall! Get a life, B!@t€H!!!

Gjest gjest1
Skrevet
Mote.no brukere må jeg si er meget modene for alderen.

Jeg skjønner absolutt ikke hvorfor dere sier at vi skrive lizzzom og azza. Ta dere en ordentlig titt på forumet, og dere vil frt finne ut at dt er modene mennesker som er de ivrigste brukerene der :)

Mote.no  :hjertesmil:

Haha, skriver du mote.no med et kg-hjerte bak? Nå får du pelle deg til å bli patriotisk, jente!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...