Gå til innhold

www.mote.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Towelie, du skrev: For det tredje; Jeg er ikke interessert i å bedrive nabokjerringaktiviteter. Det gjør man ved å dømme folk utifra det lille en har lest på internett.

Det er jo akkurat det du gjør! Du dømmer folk fra mote.no etter det du har lest på internett, du liker oss ikke siden du har vært og lest på mote.no at vi er interessert i moter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Towelie, du skrev: For det tredje; Jeg er ikke interessert i å bedrive nabokjerringaktiviteter. Det gjør man ved å dømme folk utifra det lille en har lest på internett.

Det er jo akkurat det du gjør! Du dømmer folk fra mote.no etter det du har lest på internett, du liker oss ikke siden du har vært og lest på mote.no at vi er interessert i moter.

Nei :) For jeg har sagt at jeg har fleipet med dere. Jeg har tilogmed beklaget det.

Akkurat dømmer jeg dere utifra det dere skriver i denne tråden, og det intrykket er sure ghettokjerringer uten selvinnsikt.

Skrevet
:hoho: En gjeng halvgamle kjerringer som ser at livet er i ferd med å gå dem forbi. Derfor må de rakke ned på folk som er penere og mer suksessrike enn dem. Patetisk.
Skrevet

Jepp dere er penere enn oss :) Patetiske er vi.

Om 40 år er gammelt, så er jeg halvgammel, ja.

Hva er suksessrik? Å ha en rik og bortskjemmende pappa? Jeg fordømmer ikke, jeg spør.

Skrevet
Jepp dere er penere enn oss :) Patetiske er vi.

Om 40 år er gammelt, så er jeg halvgammel, ja.

Hva er suksessrik? Å ha en rik og bortskjemmende pappa? Jeg fordømmer ikke, jeg spør.

Er du 40 år? Da skulle du virkelig vite bedre enn å sitte å rakke ned på et forum og menneskene som oppholder seg der.

Skrevet

Hva er halvparten av 40 ? Ikke 40 jaffal.

Kunne ikke dy meg, men nå skal jeg holde meg unna denne tråden.

Skrevet

Sikkert en av dere to som skrev det innlegget fra 'gjest'. Sikkert dere som har skrevet alle innleggene, muligens dette også? Hele tråden består faktisk av towlie som krangler med seg selv. Humm.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hva skjer'a, o bitre husmødre? Nå sitter vi kewle unge og ler av dere.

Skrevet

Da foreslår vi gæmle høns at dere drar på shopping, for dette er da vitterlig en utgått tråd?

Skrevet

:Gjesp:

Nok nå. Dere sitter jo og sier at vi er så umodne fordi vi sitter her og krangler, men jeg ser ingen andre enn deg her som prøver å bråke nå. Det er litt oppbrukt.

• 11 måneder senere...
Skrevet

For et tragisk liv husmødrene på KG må ha ettersom de ikke har noe bedre å gjøre enn å rakke ned på andre(og BEDRE) forum. Sjalu eller??

Skrevet

Dritsjalu. Ingenting (jeg gjentar INGENTING!) slår mote.no!

• 4 uker senere...
Gjest Tidligere mote.no medlem
Skrevet

Jeg var på mote.no ofte før, men jeg trivdes ikke så godt der. Jeg følte at jeg bare ble ¨oversett¨fikk ikke svar på noen av innleggene mine og så virket det også som at det var noen få brukere som var ¨heltinnene¨til de andre deattantene, at de kun skulle smiske med de osv. Og så var det jo fullt av fjortiser, og farlig mange av dem vil jeg kategorisere som fjoris-sosser. At det skal være så om og gjøre å ha så til de grader dyre klær kan jeg ikke begripe.

Jeg har heller ikke no lik klesstil som de fleste av dem, og jeg husker at jeg postet ett innlegg en gang i den ¨Hva har du på deg i dag tråden? BARE BILDER¨. Som sakt, jeg har ikke lik klesstil som dem, men jeg fikk ikke så mye som en liten kommentar tilbake. Synes egentlig det blir litt usakelig med den kommentar-tråden, hvorfor skal folk kommentere stilen din? Hvis man vil ha sin egen stil så kjører man på med det man liker og i de kombinasjonene man selv liker. Ikke det andre vil at du skal gå med.

Men, men. Nå har jeg dette forumet heller, føler at det er mer saklig her.

• 2 uker senere...
Skrevet

Mote.no er et veldig fint forum for ungdommer, det er dere som er "fjortizz" som "ler" av de som er der inne. Voksne kan være så barnslige uten at de vet det selv !

Hvis det er et så banrslig forum, og dere er så modne, så hold dere unna !

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Kristina_*
Skrevet

Ærlig talt blir jeg nesten litt oppgitt når jeg leser gjennomm denne tråden her - at voksne kvinner kan oppføre seg sånn! Det er lov å være "ungdommelig" selv om man nærmer seg 40, men fjerdeklassenivå er vel kanskje strengt tatt å ta litt hardt i, eller hva?

Man er ikke nødvendigvis moden selv om man har "knulla" og jevnlig blir "fingerpult av gubben mens man ser på tv".

De store, skitne ordene deres skremmer ikke oss smårips, må dere vite.

Heldigvis ser det ut til at det er mange av de samme brukerene som poster her, så skal ikke skjære hele forumet under én kam - denne tråden er nok bare representativ kun for en liten andel av Kvinneguiden Forum!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...