Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei eg er en mann på 36 år som har ett spørsmål til dere jenter/damer 

eg har hatt bleie fetisj så lenge eg kan huske dette går til bake til 3-4 års alderen.dette her har ingen ting med barn å gjøre sånn att de er sakt. Eg føler trygghet når eg har en tykk bleie mellom bena og får indre ro og fred med meg selv som eg har forstått så har ikke eg hatt den letteste oppveksten og var senge venter til 6-7 års alderen.har blitt mye mobbet i barndommen ikke på grunn av dette for ingen vet..de er en trøst for meg å bruke bleier og ja eg tisser i dei men er ikke der enda vertfall att eg beskjed i dei og har ikke ønske om de..men de gir meg sjele ro når den er på og i dag er de virkelig mange ekkle offentlige toalett men de er ikke noe unnskyldning for å bruke bleier.dette er noe eg har hatt en dragning til så lenge eg husker..har prøvd alt for å få de bort men ingen ting har virket så eg har god tatt de er en del av meg.. så eg lure på ja dere jenter/damer mener om dette? kjærlig hilsen en grei og ydmyk gutt på 36 år som for tiden jobber på slepe båt 

Endret av Elaine Marley
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er noe rart, men ganske privat for hvert par. Målet er å finne noen du ikke er flau med å dele dine preferanser med. Kanskje hvis du googler nok på internett, vil du finne noen med dine interesser :)Lykke til!

Skrevet
PokemonGone skrev (6 minutter siden):

Jeg tror ikke det er noe rart, men ganske privat for hvert par. Målet er å finne noen du ikke er flau med å dele dine preferanser med. Kanskje hvis du googler nok på internett, vil du finne noen med dine interesser :)Lykke til!

Takk :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for kontaktannonse og brukerangrep. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Danoel skrev (2 timer siden):

hei eg er en mann på 36 år som har ett spørsmål til dere jenter/damer 

eg har hatt bleie fetisj så lenge eg kan huske dette går til bake til 3-4 års alderen.dette her har ingen ting med barn å gjøre sånn att de er sakt. Eg føler trygghet når eg har en tykk bleie mellom bena og får indre ro og fred med meg selv som eg har forstått så har ikke eg hatt den letteste oppveksten og var senge venter til 6-7 års alderen.har blitt mye mobbet i barndommen ikke på grunn av dette for ingen vet..de er en trøst for meg å bruke bleier og ja eg tisser i dei men er ikke der enda vertfall att eg beskjed i dei og har ikke ønske om de..men de gir meg sjele ro når den er på og i dag er de virkelig mange ekkle offentlige toalett men de er ikke noe unnskyldning for å bruke bleier.dette er noe eg har hatt en dragning til så lenge eg husker..har prøvd alt for å få de bort men ingen ting har virket så eg har god tatt de er en del av meg.. så eg lure på ja dere jenter/damer mener om dette?kjærlig hilsen en grei og ydmyk gutt på 36 år som for tiden jobber på slepe båt 

Det er et helt samfunn der ute med denne fetisjen. Så om du søker på nett, finner du likesinnede. Jeg kan ikke se at det skader noen at du har denne fetisjen. Det finnes kvinner også som har dette, så kanskje du kommer i kontakt med andre og dere kan dele interessen  :) 

Skrevet (endret)

Bare husk en ting når du skal annonsere på et bedre egnet forum for å finne likesinnede; ikke kall deg selv "gutt" som du gjør på slutten av innlegget ditt. Du er ikke et barn, du er en voksen MANN. Skriv at du er en mann på 36.

Lykke til.

Endret av Million
  • Liker 2
Skrevet

Flere like tråder er flettet sammen. 

Perelandra, mod. 

Skrevet

Holy shit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...