AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #21 Skrevet 12. mai 2021 Adam, Yakub, Nora, Noah, Younas og Alina. Anonymkode: 5089d...c2a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #23 Skrevet 12. mai 2021 Adara skrev (5 timer siden): Jo, tenkte på det etter jeg skrev innlegget, men min arabiske tante heter nadia, så tenkte kanskje den versjonen var mer arabisk. Men jeg vet ikke Tusen takk for mange flotte navn ❤️ fikk mange fine ideer nå! Det er bare ulike skrivemåter (transkriberinger). På russisk skrives det надя, som på norsk transkriberes Nadja. På engelsk transkriberes det oftere Nadia eller Nadya. Det handler nok om hva som fungerer best uttalemessig på de enkelte språkene. Anonymkode: 29d13...fb7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #25 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruk et godt norsk navn. Barn med arabiske navn blir ikke så integrert som andre. Anonymkode: 9defa...678 Mange av de nevnte navnene i tråden er ganske godt brukt i norge da, er Sarah og Nora belastende navn? 😄 Pust med magen, stress er ikke bra. Anonymkode: 19bdf...b1f 1
Rosatoast Skrevet 12. mai 2021 #26 Skrevet 12. mai 2021 Adara skrev (12 timer siden): Halve slekten min kommer fra et arabisk land. Når jeg selv får barn, har jeg tenkt mye på at jeg vil at barna skal ha arabiske navn, ikke veldig voldsomme men sånne som er enkle og si selv på Norsk. Nadia foreksempel, syntes jeg er et vakkert navn. Har dere noen flere? Bring em on Rebecca er arabisk, men samtidig fint på norsk. Jeg heter selv Rebecca 😄 syntes ikke det er noe pent å stave det med K.
Adara Skrevet 13. mai 2021 Forfatter #28 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Aisha Anonymkode: 360cb...88b Aisha aisha, passing me by 💃 Sykt mange fine navn, kan ikke skjønne at flere ikke velger slike navn 🥰
Adara Skrevet 13. mai 2021 Forfatter #29 Skrevet 13. mai 2021 Rosatoast skrev (15 timer siden): Rebecca er arabisk, men samtidig fint på norsk. Jeg heter selv Rebecca 😄 syntes ikke det er noe pent å stave det med K. Veldig pent navn, og ikke så altfor uvanlig, selv om jeg ikke kjenner noen som heter det :0)
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #30 Skrevet 13. mai 2021 Rosatoast skrev (15 timer siden): Rebecca er arabisk, men samtidig fint på norsk. Jeg heter selv Rebecca 😄 syntes ikke det er noe pent å stave det med K. Rebecca er hebraisk, ikke arabisk Anonymkode: f90fb...1eb
Hru Skrevet 13. mai 2021 #31 Skrevet 13. mai 2021 Nora, Nadia, Leila, Lina, Mina, Lydia, Alma, Mira er jenter jeg kjenner med arabisk bakgrunn. Alle navnene har nok ikke arabisk opprinnelse, men er fullt brukbare både her og der.😊 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #33 Skrevet 14. mai 2021 Mine heter Nora og Adam. Min mann er fra Egypt og disse navnene funker begge plasser:) Anonymkode: 78dfd...c26
Millimani Skrevet 19. mai 2021 #35 Skrevet 19. mai 2021 Nadia Nelia Heliya Kiyana Najla Sumaya Nora Salma Wadjda Fatima Adnan Hamed Hamid Yahya Salam Saidou Alasana Taher Shadi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå