Gå til innhold

Mubi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har Mubi? Er det verdt det? 
Er det for spesielt, eller finner dere noe å se der ofte?

Anonymkode: eee5f...bef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt Mubi i et halvt år og er veldig fornøyd :)  Samboeren min og jeg har sett ca 8-10 filmer i snitt på Mubi per mnd siden vi skaffet abonnementet, så vi har fått mye god film for pengene.

Du vet sikkert dette allerede, men Mubi er altså kun film, de har ikke serier eller annet, og det er en kuratert samling som skiftes ut ganske ofte. De har også et bibliotek av filmer som ligger ute over en lengre periode. Hvis du bruker Letterboxd kan du legge til Mubi og filtrere ønskelisten din, så ser du fort om det er mange filmer tilgjengelig som du ønsker å se. For vår del så fyller Mubi mange av 'hullene' i andre strømmetjenester (Netflix, Prime, Disney+, Now) med litt mer utvalg av arthouse, europeisk og asiatisk film, og mye spennende som ikke er like lett å oppdrive overalt ellers. Teamet som plukker ut filmer legger ved en egen anbefaling for hver film de har valgt og hvorfor de synes alle bør se den, så det føles litt mer personlig og forseggjort enn mange av de andre tjenestene :) 

Mubi har studentrabatt, men om du ikke er student, men har Prime, så går det visstnok an å få Mubi-tillegg til Prime som er litt rimeligere enn ordinært abonnement (du får alle de samme filmene, men i Prime-appen istedet for egen Mubi-app).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...