AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Er en dame på 40 år, har hus, mann og barn. Ganske gjennomsnittlig og A4 altså! Jeg og mannen lever et fint liv sammen, har et godt sexliv og vi elsker hverandre. Men... Jeg har en hemmelighet som jeg ikke har fortalt til NOEN! Jeg har så sykt sterke "følelser" for exen min! Ja, jeg skriver "følelser" i anførselstegn fordi jeg innerst inne vet de følelsene jeg har (eller som rettere sagt kommer tilbake) er 20 år gamle. Det går i bølger. Noen ganger tenker jeg ikke på han på uker og måneder, men så er det altså nok at jeg tilfeldigvis ser han på butikken, så blir jeg helt satt ut. (Vi bor i samme kommune, og har barn i samme klasse) Da klarer jeg ikke å slutte å tenke på han på dagevis, jeg blir nesten på gråten, hører på gammel musikk og mimrer til krampa tar meg! Noen ganger føles de tingene som skjedde for 20 år siden liksom så nært... Det hjelper jo heller ikke at denne mannen har utrykt sin kjærlighet til meg de siste 20 årene, da etter X antall glass vin når vi har møttes tilfeldig på en eller annen tilstelning eller bygdefest! (Har alltid bare ledd det bort, og det har ikke skjedd noe mellom oss siden vi var sammen!) Det er vel fra barn og fulle folk man hører sannheten? Det siste året har disse følelsene tatt helt overhånd for min del. Jeg kunne aldri ha forlatt mannen min og det livet jeg har med han, men jeg har det ikke bra... Det føles som jeg er i en berg og dalbane av kjærlighet og kjærlighetssorg om hverandre, og jeg begynner nesten å bli litt sliten av dette. Hvordan kan man ha så sterke følelser for et menneske så lang tid etter...? Jeg prøver jo som jeg skrev litt lengre opp, å innbille meg selv at dette er gamle følelser som blusser opp nå og da, men nå begynner jeg snart å tvile.. Jeg vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette innlegget, men GUD det var godt å få det ut!!! Tror dere det er slik? At gammel kjærlighet ruster ikke...? ❤️ Anonymkode: 5ef36...763
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 Den rustet, du har bare glemt hvorfor. Lett å drømme når hverdagen tar over, men i drømme er det meste bare fint. Anonymkode: 13a56...b29 9
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 Trøst deg med at det hadde ikke blitt det samme, du har nok glemt det som var grunnen til at det ble slutt engang ja.. Anonymkode: 358b0...b6b 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 Tro meg, den ruster hos de aller fleste. I såfall hadde det betydd at de fleste i nye forhold ville gått rundt og drømt om eksene sine og det stemmer HELDIGVIS ikke🥴 Anonymkode: 9742b...b89 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #5 Skrevet 12. mai 2021 La meg gjette, dere var sammen i en kort og heftig ungdomstid og hadde ikke barn og hverdagsliv sammen i årevis? Anonymkode: 9bb82...5e0 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #6 Skrevet 12. mai 2021 Jeg gjorde det.. 20 års gammel kjærlighet.. Det ble en kortvarig affære, kunne ikke angret meg mer. Anonymkode: 346c6...8a2 4
balled Skrevet 13. mai 2021 #7 Skrevet 13. mai 2021 Oi.. leste denne nå etter at jeg hadde lufta mine tanker i en egen tråd som er forbausende like 😳 Så tro meg, jeg vet så godt hva du mener 😌 M46
Jadzia Skrevet 13. mai 2021 #8 Skrevet 13. mai 2021 Jeg hadde en sånn en. Jeg gjorde det ikke slutt pga han og jeg var ikke utro. Men jeg fikk han til slutt. Fantasi og virkelighet har sjeldent vært mer ulikt. Alt det fantastiske, drømmen som gikk i oppfyllelse osv forsvant etter et par måneder. Og jeg så han med helt andre øyne. Totalt mismatch. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå