Gå til innhold

Local hookup-chat på messenger...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du "kom over" din mann sin messenger, er du ok med at han sjekker din mailboks? 

Anonymkode: e6692...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skogsalv skrev (4 minutter siden):

Det er det jeg har hørt fra alle hold 😂  Er det feil så står jeg corrected  ,,,,men ser jo ifht spam at mange felles venner kommer opp i feeden med samme porr- video ??? 

Jeg må ha søkt på noe spesielt 🙈

Hehe. Jeg får veldig mye spam av denne typen, men det er ikke alltid åpenbart ut i fra navnet på avsender at det er spam så jeg åpner alltid meldingen. Den inneholder imidlertid ofte også en link og den klikker jeg selvfølgelig IKKE på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
Jdz skrev (4 minutter siden):

Hehe. Jeg får veldig mye spam av denne typen, men det er ikke alltid åpenbart ut i fra navnet på avsender at det er spam så jeg åpner alltid meldingen. Den inneholder imidlertid ofte også en link og den klikker jeg selvfølgelig IKKE på. :)

Ja , LINKEN ,- der har du det ! Men noen trykker da,,,og da spres det videre. Både på Messenger og i feeden . Klok av skade : du er i denne videoen " 😆, ,, trykket fordi jeg trodde det hadde med en konsert å gjøre 😎🙈

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle menn får slike konstant, ingenting å bry seg om. De markerer seg mot menn i en viss alder. For å lure dem for penger. Alle mine kompiser får slike. 

Anonymkode: e19d0...93c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du "kom over" din mann sin messenger, er du ok med at han sjekker din mailboks? 

Anonymkode: e6692...5fb

TS undersøker 😎 Kanskje har de felles konto.... ? Om ikke så kom nok denne Messengermeldingen opp som rødt flagg.  Men ingen grunn til bekymring for denne meldingen 🙂

TS : har dere felles konto ? Om ikke  hvorfor sjekket du / lagde innlegg på KG? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...