AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #21 Del Skrevet 12. mai 2021 Du "kom over" din mann sin messenger, er du ok med at han sjekker din mailboks? Anonymkode: e6692...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 12. mai 2021 #22 Del Skrevet 12. mai 2021 Skogsalv skrev (4 minutter siden): Det er det jeg har hørt fra alle hold 😂 Er det feil så står jeg corrected ,,,,men ser jo ifht spam at mange felles venner kommer opp i feeden med samme porr- video ??? Jeg må ha søkt på noe spesielt 🙈 Hehe. Jeg får veldig mye spam av denne typen, men det er ikke alltid åpenbart ut i fra navnet på avsender at det er spam så jeg åpner alltid meldingen. Den inneholder imidlertid ofte også en link og den klikker jeg selvfølgelig IKKE på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogsalv Skrevet 12. mai 2021 #23 Del Skrevet 12. mai 2021 (endret) Jdz skrev (4 minutter siden): Hehe. Jeg får veldig mye spam av denne typen, men det er ikke alltid åpenbart ut i fra navnet på avsender at det er spam så jeg åpner alltid meldingen. Den inneholder imidlertid ofte også en link og den klikker jeg selvfølgelig IKKE på. Ja , LINKEN ,- der har du det ! Men noen trykker da,,,og da spres det videre. Både på Messenger og i feeden . Klok av skade : du er i denne videoen " 😆, ,, trykket fordi jeg trodde det hadde med en konsert å gjøre 😎🙈 Endret 12. mai 2021 av Skogsalv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #24 Del Skrevet 12. mai 2021 Alle menn får slike konstant, ingenting å bry seg om. De markerer seg mot menn i en viss alder. For å lure dem for penger. Alle mine kompiser får slike. Anonymkode: e19d0...93c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogsalv Skrevet 12. mai 2021 #25 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du "kom over" din mann sin messenger, er du ok med at han sjekker din mailboks? Anonymkode: e6692...5fb TS undersøker 😎 Kanskje har de felles konto.... ? Om ikke så kom nok denne Messengermeldingen opp som rødt flagg. Men ingen grunn til bekymring for denne meldingen 🙂 TS : har dere felles konto ? Om ikke : hvorfor sjekket du / lagde innlegg på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå