AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Elskere min som forøvrig er 19 år yngre enn meg, 29 år. Sa at han har kjent at eldre og mødre er trangere i vagina enn yngre. Siden de har født, og også ofte er gift med eldre menn og lite sex. Dette gir ikke mening? Trodde virkelig det var motsatt? Menn, har dere opplevd dette? Når vi har sex sier han at fitta mi er så sykt god og trang. Han sier også dette utenom sex. Kan det virkelig være tilfelle? Jeg har født 2 barn. Anonymkode: bdd3c...3a8 1
herremann Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Motsatt for meg. Overvekt og alderdom er de 2 gruppene som har vært videre for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 Kun tilfeldigheter ute og går. Jeg har opplevd begge deler. Ellers håper jeg han kan snakke om andre ting enn hvor "sykt trang" du er. M52 Anonymkode: a3be5...d8d 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 Vi vet å knipe skikkelig 💪 Ellers kan det gå gæli 😂 Anonymkode: 4aba4...22b 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #5 Skrevet 12. mai 2021 Det er mange faktorer som påvirker hvor trangt det kjennes ut, og jeg tviler på at elskeren din sitter på et statistisk signifikant materiale. Er det mulig at du er trang etter å ha født to barn? Definitivt. Er godt voksne kvinner på generelt grunnlag trangere enn unge jenter? Definitivt ikke. Anonymkode: 47547...9c7 4
ArneAnd Skrevet 12. mai 2021 #6 Skrevet 12. mai 2021 De tre trangeste jeg har ligget med har født henholdsvis 4, 4, og 3 barn, så det er absolutt ingen umulighet. De som har født flere barn er kanskje flinkere til å trene bekkenmuskulaturen, hva vet vel jeg? 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #7 Skrevet 12. mai 2021 Det går nok på muskelkreftene der nede;) Anonymkode: 1754d...1d7 1
Hippogriff Skrevet 12. mai 2021 #8 Skrevet 12. mai 2021 Vil tro det har med muskulaturen å gjøre. Det er vel så enkelt som det, at etter fødselen må man trene opp muskulaturen der nede. Så blir det liksom bare en vane å fortsette med det. Kan selvfølgelig hende at folk som ikke har født også er flinke til å trene der nede. Selv var jeg ikke det før min første fødsel, og det var den forskjellen min daværende partner merket før og etter. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #9 Skrevet 12. mai 2021 Du er 48 år og stiller spørsmål om tranghet har en sammenheng med lite sex? Blir flau. Anonymkode: ed8e8...597 1
Bamseklemmer Skrevet 12. mai 2021 #10 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Når vi har sex sier han at fitta mi er så sykt god og trang. Han sier også dette utenom sex. Kan det virkelig være tilfelle? Jeg har født 2 barn. Anonymkode: bdd3c...3a8 Hvis du nærmer deg 50 år, er det ikke noe rart han synes du er sykt god og trang. Personlig liker jeg kvinner som ikke er for trang, jeg har ikke sjans til å holde igjen utløsningen hvis det blir for deilig. Jeg vil helst at sexen skal vare litt lengre, den hærlige orgasmen kommer uansett... man bare utsetter den litt for tiden og nytelsen sin fordel. Det jeg ikke forstår er at kvinner kan stønne en helt kvarter før hun orgasmer, er det så deilig at dere ligger på kanten til orgasme hele tiden?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #11 Skrevet 12. mai 2021 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Hvis du nærmer deg 50 år, er det ikke noe rart han synes du er sykt god og trang. Personlig liker jeg kvinner som ikke er for trang, jeg har ikke sjans til å holde igjen utløsningen hvis det blir for deilig. Jeg vil helst at sexen skal vare litt lengre, den hærlige orgasmen kommer uansett... man bare utsetter den litt for tiden og nytelsen sin fordel. Det jeg ikke forstår er at kvinner kan stønne en helt kvarter før hun orgasmer, er det så deilig at dere ligger på kanten til orgasme hele tiden? Absolutt ikke. Selv lengter jeg etter å nå den kanten, og den når jeg ved å gi meg helt hen. Det gjør at jeg stønner, og stønning gir for meg også "rett pusteteknikk" som gjør at jeg får hinsides deilige orgasmer. Det tar tid å bygge opp de deiligste orgasmene. Hadde jeg ligget på kanten i et kvarter, ville jeg fått kvinnelig blueballs = verk i nedre mageregion. Jeg kunne sikkert ha kommet på tre minutter (gjør det om jeg bare er ute etter å lette litt på stress og tankekjør, eller underveis i husarbeidet fordi det fører til at jeg bruker musklene godt der nede, f.eks når jeg rydder/løfter rundt på ting, og det gjør meg utrolig oppsvulmet...), men det er ikke det jeg er ute etter ved ei god sexøkt. Anonymkode: 4aba4...22b 1
Bamseklemmer Skrevet 12. mai 2021 #12 Skrevet 12. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Absolutt ikke. Selv lengter jeg etter å nå den kanten, og den når jeg ved å gi meg helt hen. Det gjør at jeg stønner, og stønning gir for meg også "rett pusteteknikk" som gjør at jeg får hinsides deilige orgasmer. Det tar tid å bygge opp de deiligste orgasmene. Hadde jeg ligget på kanten i et kvarter, ville jeg fått kvinnelig blueballs = verk i nedre mageregion. Jeg kunne sikkert ha kommet på tre minutter (gjør det om jeg bare er ute etter å lette litt på stress og tankekjør, eller underveis i husarbeidet fordi det fører til at jeg bruker musklene godt der nede, f.eks når jeg rydder/løfter rundt på ting, og det gjør meg utrolig oppsvulmet...), men det er ikke det jeg er ute etter ved ei god sexøkt. Anonymkode: 4aba4...22b Takk for et ærlig og forståelig svar! Stønning og pusteteknikk sier du ja, det forsterker jo orgasmen ytterligere hakk. Skulle gjerne ha holdt på den der "orgasmen på kanten" litt lengre enn 10 sekunder, men etterdønningene kan jo vare nesten 5 minutter etter en kraftig orgasme... Etter at jeg begynte med pusteteknikk og at jeg skjelver/faker med underlivet, gir meg enorm nytelse så jeg nesten ser stjerner i sidesynet. Det er jo ikke man får hver gang, men når det har gått en stund uten onani er det jo så endelig deilig når man vet man får det. Med litt trening kan jo alle maksimere orgasmen, men det er så uvanlig at noen nevner det... Utholdenhet og flere små orgasmer er jo bedre for den andre parten, enn å få en gedigen sterk orgasme at man blir slått ut i flere minutter. Der har jo kvinner en stor fordel, som kan komme nesten uavbrutt. Det har vært artig og kjent og følt. Endret 12. mai 2021 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #13 Skrevet 12. mai 2021 Jeg bryr meg ikke om tranghet for min egen nytelses del, det spiller liten rolle for sexen, jeg har aldri opplevd å ikke ha nok friksjon til å komme. Men vil bare si at ei av de trangeste jeg har vært med var 30 og hadde født ett barn. Hun videste var 19 og hadde kun hatt en før meg. Hun på 30 trente endel og var sex gal, hun på 19 var ganske stor/høy og passiv i senga. Vet ikke om det har noe å si. Mellom disse har de fleste vært helt normale, og merker faktisk at samme dama kan variere hvor trang hun er. Regner med det har med hvor kåte de er og, penis varierer jo i hardhet ift hvor kåt jeg er. Uansett er tranghet lite viktig for min del Anonymkode: ab5ea...dac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå