AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 De er en gjeng som skal på guttetur til syden så fort det åpner opp igjen. De skal til en partyplass. Jeg personlig synes ikke noe om sånt, når man er i et forhold, mulig jeg er sær. Problemet for våres del, er at han flere ganger har drukket seg sørpe full når han har vært på fest, hvor han både har skadet seg, havnet i klammeri med politiet og andre. Han har lovt hver gang at han skal skjerpe seg, men det har skjedd igjen og igjen. Nå har han vært på fest flere ganger og det har gått bra. Men i helgen ble han dritings igjen.. Nå er jeg ekstremt stressa over en eventuell guttetur. En uke med fyll, vil jeg tro. Er jeg håpløs som ikke vil akseptere dette? Anonymkode: d3105...1f6 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Høres ut som om du er bekymret over en litt utagerende sønn. Hadde aldri orket en så umoden mann. Anonymkode: 29485...ab2 45
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 Jeg hadde latt ham fra, sett hva som skjedde, og handlet deretter Anonymkode: 6d7d6...655 5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde latt ham fra, sett hva som skjedde, og handlet deretter Anonymkode: 6d7d6...655 Nei. Hun kommer jo aldri til å få vite hva som skjer der, han kommer kun til å melde om hyggelige/vanlige ting. Godt mulig de drar på en dtrippeklubb, eller to. Horebesøk på gata, flere slåsskamper, eller at en, eller flere i gjengen ender opp med å være utro. Ganske «normalt» når gutta drar på guttetur, er jo alltid damer der og, som kjæresten aldri får vite om. Anonymkode: 0a260...541 10
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Hun kommer jo aldri til å få vite hva som skjer der, han kommer kun til å melde om hyggelige/vanlige ting. Godt mulig de drar på en dtrippeklubb, eller to. Horebesøk på gata, flere slåsskamper, eller at en, eller flere i gjengen ender opp med å være utro. Ganske «normalt» når gutta drar på guttetur, er jo alltid damer der og, som kjæresten aldri får vite om. Anonymkode: 0a260...541 Skrivefeil: mente strippeklubb.. Anonymkode: 0a260...541
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #6 Skrevet 11. mai 2021 Hvor gamle er dere? Anonymkode: d5efe...568 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #7 Skrevet 11. mai 2021 Han må ta ansvar for seg, du kan ikke kontrollere hva han gjør og hvor mye han drikker. Men du må ta ansvar for deg selv inkludert om du orker å holde på en som drikker seg fra sans og samling i den graden han mister så kontroll. Anonymkode: e9a4e...4ed 11
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #8 Skrevet 11. mai 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde latt ham fra, sett hva som skjedde, og handlet deretter Anonymkode: 6d7d6...655 5 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Hun kommer jo aldri til å få vite hva som skjer der, han kommer kun til å melde om hyggelige/vanlige ting. Godt mulig de drar på en dtrippeklubb, eller to. Horebesøk på gata, flere slåsskamper, eller at en, eller flere i gjengen ender opp med å være utro. Ganske «normalt» når gutta drar på guttetur, er jo alltid damer der og, som kjæresten aldri får vite om. Anonymkode: 0a260...541 Ts her. Det er akkurat dette. Hadde han vært utro, så hadde jo saken vært veldig enkel for min del. Men det er den biten med å aldri få vite. Vet det er en ukultur på slike turer med strippeklubber og horeri. Jeg tar det ikke forgitt at kjæresten min hadde vært med på dette, for når han ikke er full så er han ekstremt bevist på hva som er greit og ikke. Men får han i seg brennevin, så blir han en helt annen, og da er jeg redd han kanskje ikke vet hva han gjør hvis han blir stående midt i det. Anonymkode: d3105...1f6 3
Majer Skrevet 11. mai 2021 #9 Skrevet 11. mai 2021 Er han typen som hadde sex med tilfeldige mennesker før dere ble sammen? Synes det er rart han drikker om han ikke tåler det. Ville nok ikke nektet guttetur, men jeg skjønner ikke hvordan du orker å være sammen med en som ikke har bedre selvinnsikt.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #10 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her. Det er akkurat dette. Hadde han vært utro, så hadde jo saken vært veldig enkel for min del. Men det er den biten med å aldri få vite. Vet det er en ukultur på slike turer med strippeklubber og horeri. Jeg tar det ikke forgitt at kjæresten min hadde vært med på dette, for når han ikke er full så er han ekstremt bevist på hva som er greit og ikke. Men får han i seg brennevin, så blir han en helt annen, og da er jeg redd han kanskje ikke vet hva han gjør hvis han blir stående midt i det. Anonymkode: d3105...1f6 Jeg synes at han ikke bør dra. Både for din del, men også for hans egen del. Kanskje dere heller kan dra på en tur sammen, med noen felles venner? Trenger ikke «henge med hverandre hele tiden», gutta kan få litt alenetid til å prate, ta noen øl ved bassenget feks, men at dere drar ut sammen og er i nærheten av hverandre. Blir nok å føles mye bedre og tryggere for dere. Anonymkode: 0a260...541 5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #11 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Skrivefeil: mente strippeklubb.. Anonymkode: 0a260...541 Var mye annet feil der også. Anonymkode: 932d9...fb0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #12 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var mye annet feil der også. Anonymkode: 932d9...fb0 Beklager, skrev vel litt fort. Anonymkode: 0a260...541
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #13 Skrevet 11. mai 2021 Du kan jo ikke nekte en voksen mann å dra til syden. Gjør han noe idiotisk på denne turen så får du heller gjøre det slutt om han gjør noe som er så ille at du ikke ønsker å være sammen med han mer. Anonymkode: 9de7c...f8b 4
Gjest Robin666 Skrevet 11. mai 2021 #14 Skrevet 11. mai 2021 Uavhengig av denne turen burde du dumpe han. Hvorfor er du sammen med en så ustabil mann?
Rotemor Skrevet 11. mai 2021 #15 Skrevet 11. mai 2021 A: Hadde ikke orket å være sammen en gutt som var så forskjellig fra meg. B: Hadde ikke orket eller ønsket å bli kontrollert av andre uansett hva mine prioriteringer var. 1
Jullen Skrevet 12. mai 2021 #16 Skrevet 12. mai 2021 Selvfølgelig skal han ikke på guttetur så lenge han er sammen med deg. Ikke når han gang på gang har vist han ikke eier kontroll i fylla. Havner i alvorlige situasjoner han aldri ville havnet i edru (klammeri med politiet) og lover dyrt og hellig han skal skjerpe seg og få kontroll...men ikke klarer det. Du har faktisk absolutt ingen grunn til å stole på ham på en slik tur. Nei du kan ikke bestemme over ham. Men du kan bestemme over deg og hva du tolerer for en oppførsel av samboeren din. Du har også lov å lage regler for hva du aksepterer. Og du kan stille ultimatum. Så er opp til ham å bestemme om han vil høre på deg eller ikke. Rettere sagt, om han velger deg eller gutteturen. Er han glad i deg og vil beholde deg, velger han deg. Dette kan virke strengt, men han får se på det som en konsekvens av oppførselen sin over tid. Han har brutt tilliten din flere ganger og fått mange sjanser. Jeg mener det ville vært naivt og dumsnillt og gi ham så stor dose tillit som å sende ham på en slik tur...etter han har vist deg så mye mistillit..Han ville mest sannsynlig vil brutt alle regler og mistet kontroll igjen. Og da i tillegg uten at du vet det. Det tar antagelig mange år før du kan bygge opp en trygg tillit til ham med en slik oppførsel. Først når han har bevist at han er til å stole på kan du vurdere å la ham dra på tur. Og da skal du se han kanskje har blitt mer ansvarsfull og moden selv. Og kanskje mistet interessen for slike ungkarsturer. Han trengte bare litt hjelp og veiledning på veien. 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #17 Skrevet 12. mai 2021 Lei inn en etterforsker som spionerer på dem under hele turen Er budsjettet ditt stort nok, lei også inn skuespillere som kan flørte med mannen osv, for å se reaksjonen hans. Anonymkode: d5f5e...2f2
Gjest Skogsalv Skrevet 12. mai 2021 #18 Skrevet 12. mai 2021 (endret) Dette blir nok en skikkelig heisatur, når vi har vært nedstengt så lenge. Du har vært tålmodig med ham. Ikke alle som tåler sprit nei. Skummelt når man ikke kan ta vare på seg selv , hvertfall i utlandet. Mye partydop også. Endret 12. mai 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #19 Skrevet 12. mai 2021 Om du sitter igjen med en vond magefølelse hver gang partneren din er på fest, så tenker jeg at du virkelig bør gå i tenkeboksen før du går steget videre til hus, unger og Volvo. Jeg stoler 100% på min samboer når han er på byn. Også om han hadde vært på guttetur. Jeg kan selvsagt ta feil, men den støyten får jeg evt ta da. Jeg HAR vært sammen med én tidligere som ofte kom i slosskamp i fylla og som jeg hadde vond magefølelse på om det var fine damer på fest. Det forholdet varte ikke lenge. Jeg klarte aldri å stole på han, og ønsket rett og slett ikke å kaste bort tid og bekymringer på slikt. Anonymkode: e5dbd...122 4
Gjest Alterego666 Skrevet 12. mai 2021 #20 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tar det ikke forgitt at kjæresten min hadde vært med på dette, for når han ikke er full så er han ekstremt bevist på hva som er greit og ikke. Men får han i seg brennevin, så blir han en helt annen, og da er jeg redd han kanskje ikke vet hva han gjør hvis han blir stående midt i det. Ikke fokusér på en teit sydentur. Fokusér på at du er sammen med en konfirmant som du ikke stoler på, og bestem deg for hvordan du skal forholde deg til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå