Gå til innhold

Gikk på en smell, har visst pult kameraten hans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort historie. Hadde en elsker. Han fikk «plutselig» dame etter noen mnd. Jeg ble litt forbanna da han ikke ga beskjed før, og tydeligvis har holdt på meg henne samtidig🤷🏻‍♀️ seriøst forhold med hun liksom?

Uansett, vi kuttet kontakt. Jeg sa ifra at han burde sagt ifra før. 
I kveld var jeg ute med en jeg holder på med. Ikke noe seriøst. Kun sex egentlig. Men han bryr seg tydeligvis litt mer on meg, og behandler meg med respekt, og være sammen med meg også, snakke, ha det kjekt før sex. 
Han ville på en uteplass. Jeg visste at x elsker jobber der. Vi har nemlig pult der. Begynte å ane meg at de kjente hverandre. Håpet inderlig at han ikke var på jobb. Men dessverre. 
Turte ikke se han i ansikte. Verste er at han jeg er med nå, klengte veldig på mev, kysset meg, og vi hadde litt sex på badet. Regner med tidligere elsker fikk dette delvis med seg. Jeg blir skamfull. Men tenker det er litt karma siden tidligere elsker ikke behandlet meg med respekt?

Håper ikke han jeg er med nå finner ut av dette. Hvordan hadde du som x elsker reagert hvis du oppdaget et venn holdt på meg ei du har vært med? 

Forresten kom x elsker bort til oss hele tiden, og spurte også hvordan jeg hadde det. Jeg så han aldri i øynene. Fikk melding etterpå, at han ikke kunne la være å komme bort til oss, for jeg var så vakker. 

What? 

Anonymkode: 6f2f4...83b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Trodde han du holdt på med at du var jomfru da dere møttes? Hvis ikke, hvorfor i all verden skulle det ha noe å si? Med mindre dere går på ungdomsskolen kan jeg skjønne hvorfor han skulle bry seg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Om det var bare en jeg hadde holdt på med hadde jeg ikke brydd meg. Men om venninna mi hadde blitt sammen med eksen min så hadde vi ikke vært venner lenger av den enkle grunn at jeg ikke vil ha noe med å gjøre med den dritten av en eks.

Anonymkode: 4bdeb...83c

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Han ville på en uteplass. Jeg visste at x elsker jobber der. Vi har nemlig pult der. 
Turte ikke se han i ansikte. Verste er at han jeg er med nå, klengte veldig på mev, kysset meg, og vi hadde litt sex på badet. Regner med tidligere elsker fikk dette delvis med seg.

What? 

"What???" var også min første reaksjon på dette. Nok en gang så kan jeg begynne å forstå hvorfor det dukker opp tråder om juridisk abort, når jeg ser folks sexvaner bli brettet ut på KG. 

Anonymkode: 494b8...7ef

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

"What???" var også min første reaksjon på dette. Nok en gang så kan jeg begynne å forstå hvorfor det dukker opp tråder om juridisk abort, når jeg ser folks sexvaner bli brettet ut på KG. 

Anonymkode: 494b8...7ef

Lever bare en gang. Bruker beskyttelse. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Man kan ikke gå to på ett bad da smitte kan bli liggende i lufta og mengden øker risikoen for at neste person som går inn blir smittet. Dette var et dårlig forsøk på trolling.

Endret av Majer
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (2 minutter siden):

Man kan ikke gå to på et bad da smitte kan bli liggende i lufta og mengden øker risikoen for at neste person som går inn blir smittet. Dette var et dårlig forsøk på trolling.

Nei, dette er ikke tull. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts jeg har anmeldt deg for å bryte koronaregler

Kos deg i fengsel

Anonymkode: e8723...84f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er livet. Kos deg, ts. Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: 31cb2...ef9

AnonymBruker
Skrevet

Det får være. Sånt skjer med alle   som, eller blir sammen med folk som puler rundt,i allefall i samme krets. Om det skjer med en venn okay. Om det viser seg å være hard kjærlighet og masse følelser for et familiemedlem av kjærsten, som er tilfellet med meg, så er det en helt annen sak.  Da er det ikke snakk om anet enn å slå opp og komme seg videre.

Anonymkode: 064c0...82f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Lever bare en gang. Bruker beskyttelse. 

Yolo😅 Du har faktisk bare fått deg to fantastiske knull og ei erfaring rikere. Ufattelig mye rart blir gjordt når det er så deilig å ha sex... "You never walk alone"🧡

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg døyten om en venn plukket opp en ex av meg, og det kan jeg si med full sikkerhet fordi det har skjedd😁

AnonymBruker
Skrevet

Hva så? 

Anonymkode: 0b335...a08

AnonymBruker
Skrevet

Finnes verre smeller.

Jeg pulte faren til en venninne i fylla. 

Anonymkode: 2c8fe...112

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...