Caramelita Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Hjelp, holder på å bli gal😱har nylig sett reklame av en film eller serie (sci fi?) hvor man ser en dame som har et ansiktsfilter som en hund. Finner den ikke igjen, heller ikke når jeg googler. Det er noe ala black mirror. Vet det høres sært ut, men den så veldig spennende ut, og jeg vil se😁innbiller meg den ble reklamert som noe på HBO, men finner den ikke der når jeg tråler samtlige filmer og serier.
Ulven Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Helen Mirren spiller en av rollene så vidt jeg husker.
Caramelita Skrevet 11. mai 2021 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2021 Ulven skrev (5 minutter siden): Helen Mirren spiller en av rollene så vidt jeg husker. Ja, riktig🤩men finner den ikke når jeg googler henne heller😅
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Years of years? Anonymkode: e6cec...e20 Eller years and years. Anonymkode: e6cec...e20
Scherbatsky Skrevet 11. mai 2021 #6 Skrevet 11. mai 2021 (endret) Ja, er ikke dette Lydia West sin karakter i Years And Years? Og det er ikke Helen Mirren du tenker på, men Emma Thompson? Som spiller en skikkelig Trump-inspirert politiker? Scenen er vel der Spoiler karakteren forteller foreldrene at de er trans-menneske (ikke kjønn). https://www.blogtorwho.com/video-years-and-years-bethany-tells-her-parents-shes-trans-human/ Endret 11. mai 2021 av Scherbatsky
Caramelita Skrevet 12. mai 2021 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2021 Scherbatsky skrev (6 timer siden): Ja, er ikke dette Lydia West sin karakter i Years And Years? Og det er ikke Helen Mirren du tenker på, men Emma Thompson? Som spiller en skikkelig Trump-inspirert politiker? Scenen er vel der Vis skjult innhold karakteren forteller foreldrene at de er trans-menneske (ikke kjønn). https://www.blogtorwho.com/video-years-and-years-bethany-tells-her-parents-shes-trans-human/ Tusen hjertelig takk🤩den var det. Emma Thomson ja, ikke Helen Mirren😅var skråsikker på at det var sistnevnte. Men det er serien ja, fantstisk å få sp kjapp hjelp her 😊
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #8 Skrevet 12. mai 2021 Years and Years. Ligger på HBO. Jeg så også reklamen for denne, og binget den i helgen som var. Utrolig bra serie, og skremmende aktuell om dagen. Anonymkode: b73d1...4e6
Scherbatsky Skrevet 13. mai 2021 #9 Skrevet 13. mai 2021 18 hours ago, AnonymBruker said: Years and Years. Ligger på HBO. Jeg så også reklamen for denne, og binget den i helgen som var. Utrolig bra serie, og skremmende aktuell om dagen. Anonymkode: b73d1...4e6 Ja, jeg begynte og så tre episoder i fjor, men jeg måtte stoppe for den ble liksom for nærliggende til frykten min. Blir den bedre eller like angst-påvirkende? Lydia West er jo knallgod i en serie fra samme skaper, It's A Sin, som også er på HBO. Anbefales veldig, og også skremmende aktuell akkurat nå, men ikke så angstfull.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #10 Skrevet 13. mai 2021 Skremmende aktuell serie, får vondt i magen når de hopper årene framover og man ser at utviklingen har gått feil vei. Og det er gale politikere som er årsaken til utviklingen, så verden bør takke det amerikanske folk for at Trump er ute! Anonymkode: a953f...dee
Honey Dew Skrevet 13. mai 2021 #11 Skrevet 13. mai 2021 Caramelita skrev (På 12.5.2021 den 0.12): Ja, riktig🤩men finner den ikke når jeg googler henne heller😅 Søk opp Helen Mirren på imdb. Der står alle filmene hun har vært med i.
Caramelita Skrevet 13. mai 2021 Forfatter #12 Skrevet 13. mai 2021 Honey Dew skrev (35 minutter siden): Søk opp Helen Mirren på imdb. Der står alle filmene hun har vært med i. Jeg gjorde det, men jeg fant jo ikke riktig serier, ettersom jeg tok feil av skuespiller. Det var ikke Helen Mitten, men Emma Thompson😄 Riktig serie er funnet nå🤩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå