Gå til innhold

Film/serie med en dame med et slags hundefilter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, holder på å bli gal😱har nylig sett reklame av en film eller serie (sci fi?) hvor man ser en dame som har et ansiktsfilter som en hund. Finner den ikke igjen, heller ikke når jeg googler. Det er noe ala black mirror. Vet det høres sært ut, men den så veldig spennende ut, og jeg vil se😁innbiller meg den ble reklamert som noe på HBO, men finner den ikke der når jeg tråler samtlige filmer og serier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helen Mirren spiller en av rollene så vidt jeg husker. 

Skrevet
Ulven skrev (5 minutter siden):

Helen Mirren spiller en av rollene så vidt jeg husker. 

Ja, riktig🤩men finner den ikke når jeg googler henne heller😅

AnonymBruker
Skrevet

Years of years? 

Anonymkode: e6cec...e20

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Years of years? 

Eller years and years. 

Skrevet (endret)

Ja, er ikke dette Lydia West sin karakter i Years And Years? Og det er ikke Helen Mirren du tenker på, men Emma Thompson? Som spiller en skikkelig Trump-inspirert politiker?

Scenen er vel der

Spoiler

karakteren forteller foreldrene at de er trans-menneske (ikke kjønn).

https://www.blogtorwho.com/video-years-and-years-bethany-tells-her-parents-shes-trans-human/

Endret av Scherbatsky
Skrevet
Scherbatsky skrev (6 timer siden):

Ja, er ikke dette Lydia West sin karakter i Years And Years? Og det er ikke Helen Mirren du tenker på, men Emma Thompson? Som spiller en skikkelig Trump-inspirert politiker?

Scenen er vel der

Vis skjult innhold

karakteren forteller foreldrene at de er trans-menneske (ikke kjønn).

https://www.blogtorwho.com/video-years-and-years-bethany-tells-her-parents-shes-trans-human/

Tusen hjertelig takk🤩den var det. Emma Thomson ja, ikke Helen Mirren😅var skråsikker på at det var sistnevnte. Men det er serien ja, fantstisk å få sp kjapp hjelp her 😊

AnonymBruker
Skrevet

Years and Years. Ligger på HBO.

Jeg så også reklamen for denne, og binget den i helgen som var. Utrolig bra serie, og skremmende aktuell om dagen. 

Anonymkode: b73d1...4e6

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Years and Years. Ligger på HBO.

Jeg så også reklamen for denne, og binget den i helgen som var. Utrolig bra serie, og skremmende aktuell om dagen. 

Anonymkode: b73d1...4e6

Ja, jeg begynte og så tre episoder i fjor, men jeg måtte stoppe for den ble liksom for nærliggende til frykten min. Blir den bedre eller like angst-påvirkende? Lydia West er jo knallgod i en serie fra samme skaper, It's A Sin, som også er på HBO. Anbefales veldig, og også skremmende aktuell akkurat nå, men ikke så angstfull.

AnonymBruker
Skrevet

Skremmende aktuell serie, får vondt i magen når de hopper årene framover og man ser at utviklingen har gått feil vei. Og det er gale politikere som er årsaken til utviklingen, så verden bør takke det amerikanske folk for at Trump er ute!

Anonymkode: a953f...dee

Skrevet
Caramelita skrev (På 12.5.2021 den 0.12):

Ja, riktig🤩men finner den ikke når jeg googler henne heller😅

Søk opp Helen Mirren på imdb. Der står alle filmene hun har vært med i.

Skrevet
Honey Dew skrev (35 minutter siden):

Søk opp Helen Mirren på imdb. Der står alle filmene hun har vært med i.

Jeg gjorde det, men jeg fant jo ikke riktig serier, ettersom jeg tok feil av skuespiller. Det var ikke Helen Mitten, men Emma Thompson😄

Riktig serie er funnet nå🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...