AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Del Skrevet 11. mai 2021 Har prøvd å søke litt rundt etter en ny sykkel og ønsker primært elsykkel. 6+ gir, god komfort og greit batteri, tenker kun å bruke den til å komme meg til og fra jobb, så trenger ikke være avanserte greier. Ønsker ikke å legge mer enn 9000 i det, veldig gjerne mindre! Hva finnes det av gode sykler der ute? Når jeg søker, får jeg opp Biltema sin som jeg tenkte å stikke og prøve, den virker som en sykkel som hadde passet meg veldig godt. Får også opp sykler fra en side kalt importpris.no, er dette sykler som duger til noe? Anonymkode: 71b32...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #2 Del Skrevet 12. mai 2021 Aner ikke dessverre. Men jeg har hatt den billigste til XXL i 4 år nå, og den funker helt supert. En kan jo tro, når en leser om elsykkel, at de dyrere er såååå mye bedre. Og det er de helt sikkert! Men jeg har aldri prøvd en annen, og savner derfor ingenting! 😂 Så om du ikke har erfaring med andre, så tipper jeg du blir fornøyd uansett! 👍 Anonymkode: aaeeb...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M71 Skrevet 12. mai 2021 #3 Del Skrevet 12. mai 2021 Gjør det enkelt, er det ikke mye opp og ned, og ikke lang distanse, så duger biltema i lange baner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #4 Del Skrevet 16. mai 2021 Oppdatering da jeg regner med at andre som googler vil sette pris på det. Kjøpte den rimeligste fra Biltema og den funker supert til mitt bruk. Må tråkke litt i de bratteste bakkene, men det er ikke i nærheten så tungt som før. Savner bakbrems på styret, den triller ikke så godt som den bør når jeg slutter å tråkke og den er tyngre å trille fra bakken enn jeg trodde, men jeg hadde lett gitt den terningkast fem. Har vært flere turer ute med den allerede og de fire lysene som viser batterinivå lyser fortsatt alle, så batteriet virker ok. Er veldig glad for at jeg kjøpte den Anonymkode: 71b32...0d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå