Gå til innhold

Mellomfinansiering i danske bank - Akademikerne pluss - hvilken rente?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som har hatt mellomfinansiering i Danske bank her nylig (siste året-ish)? Hvilken rente fikk dere på mellomfinansieringslånet, og hva var størrelsen på mellomfinansieringslånet, lån og egenkapital? Vi trenger snart mellomfinansieringslån på rundt 8 millioner, så det er litt å spare på å få pressa renta under det som står i prislista

Anonymkode: f0e0e...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg spurte ikke om hva som sto i prisliste. Jeg spurte om hvilken rente folk faktisk har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akademikerne-kunder får prisene fra prislista, da de ikke gjør noen avvik for akademikerne.

Anonymkode: 3b7a8...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg spurte ikke om hva som sto i prisliste. Jeg spurte om hvilken rente folk faktisk har fått.

Det er uansett en veldig god rente for mellomfinansiering, vi har over 4%. Det skal sies at de kun regner ca 300 000 kr av totalt 9,5 mill da, resten har vi sikkerhet for og får derfor vanlige lån og avdragsfrihet. 

Anonymkode: 7d1b3...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 hours ago, AnonymBruker said:

Akademikerne-kunder får prisene fra prislista, da de ikke gjør noen avvik for akademikerne.

Anonymkode: 3b7a8...b4c

Hvordan vet du at de ikke gir andre priser, har du forsøkt å få lavere rente på mellomfinansiering derfra?

(Nå brukte vi dnb sist for 4 år siden og da var det ikke noe problem å få bedre rente på mellomfinansiering enn det som sto i prislista - holdt å spørre liksom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...